Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki  
Autor Wiadomość
Walek804 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Wiek: 21
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty tech.: 31
Miasto/Region: FKR


Wysłany: 2011-02-01, 13:41   [80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki

witam

mam juz wszystko rozebrane bo myślałem ze tylko kostka mi pękła a co sie okazało ułamała sie ta płetwa we wkładce stacyjki.Teraz jak mam wyciągnąć wkładke bez ściagana kolumny?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Hołowczyc20 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 24
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty tech.: 344
Miasto/Region: Mielec


Wysłany: 2011-02-01, 14:53   

Zaczne od tego czy masz już zdjęta kierownice i pająka :?: jeśli tak to kolejnym krokiem jest odkręcenie dwóch śrub od kolumny klucz z tego co pamiętam 13.Jak już odkręcisz te śruby to z podrzodu zobaczysz jedną śrubke typu torx odkrecasz ja i możesz już zaczynać wyjmować stacyjke (jest z tym troche gimnasyki).Jak już się z tym uporasz potrzebne będą takie narzędzia jak wiertło 3 wiertarka imadło i śrubokręt.
http://www.audi80.pl/b3-18-pm-stacyjka-vt13410.htm
Jak stacyjka będzie na stole rób tak jak masz na zdjęciach. :-P
_________________
Hołowczyc20
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Walek804 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Wiek: 21
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty tech.: 31
Miasto/Region: FKR


Wysłany: 2011-02-01, 22:15   

dzieki za odp.Dziś sie uporałem i dokopałęm sie do niej lecz jutro zakładam nowa i mam nadzieje że bedzie Ok :-)
 
 
 
Norbas 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: AKN+
Typ: B5
Nadwozie: *LIMO*
Imię: Norbert
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty tech.: 428
Miasto/Region: Lubuskie


Wysłany: 2011-02-02, 23:32   

wymieniasz tylko wkład? jak tak to nie polecam zamienników, jak coś to ori używaną całą stacyjkę ;-)
_________________
AAZ----> Alpinweiss


V6 TDI > I like new challenges
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Apocalipto 
Audi 80 Mastah



Silnik: APU
Typ: 89
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwester
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty tech.: 128
Miasto/Region: Augustów


Wysłany: 2011-02-03, 10:00   

NorbertGSX napisał/a:
wymieniasz tylko wkład? jak tak to nie polecam zamienników, jak coś to ori używaną całą stacyjkę ;-)

Ja również polecam ori używaną bo co ori to ori. Co do zamienników to zdarzało się, że po paru dniach się psuły i dla klienta trzeba było zmieniać na ori używkę :!:
_________________
Jest ==> Audi B3 ->Kamei,US-black,1.8T-padaczka
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Jest ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień ;)
 
 
 
Walek804 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Wiek: 21
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty tech.: 31
Miasto/Region: FKR


Wysłany: 2011-02-06, 23:49   

dorwałem używana od B3 do mojej B4 pasuje bo wszystko to samo.Tylko problem teraz bo mam 2 kluczyki.Jeden do stacyjki a 2 do drzwi..;/ a starej wkładki nie moge wyciągnąć.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ferrador 
Audi 80 Maniak


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Piotruś
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty tech.: 53
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2011-04-26, 17:48   80 B4 1.9 TD AAZ

Witam!
podepnę się pod temat, bo nie wiem, gdzie szukać odpowiedzi.
Znalazłem mnóstwo tematów, dotyczących wymiany stacyjki, kostki, mostkowania przewodow i przekładania pinów, nie tylko na tym forum.
W żadnym poście nie pisało jednak nic o stacyjce w kablem, tzn. moja stacyjka na w obudowie wlutowany oryginalny kabel, ktory byl wpięty okok kolumny kierownicy do kostki. I tu lipa. Stacyjka nowa nie ma kabla, a na krotko odpala, na krótko, tzn. w ręce, bez montażu, więc martwi mnie ten kabel, zeby rano sie nie okazało, że stoje bez prądu, bo czegos nie podpiąłem i coś wyżerało mi prądek. Załączam fotki i proszę o sugestie Z CZYM TO JEŚĆ?
Dzięki i pozdrawiam serdecznie wszystkich życzliwych.

kabel.jpg
A to kabel i jego oznaczenie. Opis numeryczny: XX KE XX C1x0,35+0,35. Na wystającym "plastiku" przy stacyjce pisze: 34 94b (chyba b).
Plik ściągnięto 50 raz(y) 136,68 KB

obudowa.jpg
To obudowa wkładu kluczyka oryginalnie polączona z "kostką", zalaną plastikiem z wystającym kablem.
Plik ściągnięto 61 raz(y) 101,81 KB

cala1.jpg
Oto cały wkład staycjki po demontażu.
Plik ściągnięto 62 raz(y) 96,46 KB

_________________

 
 
Szara80tkaTdi 
Od zawsze na forum
Anty Rezacz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Przemek
Pomógł: 94 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty tech.: 2551
Miasto/Region: Timbuktu


Wysłany: 2011-04-26, 17:54   

z ostatniego zdjecia widac ze jest to stacyjka dla kluczyka z imobilajzerem, i bez tej wtyczki raczej nie ujedziesz, gdyz jest polaczona z instalacja alarmowa
_________________
'92 Audi 80 1.9 TDI
- wersja włoska
4,02 l/100km (na ukraińskiej) polska instrukcja obsługi Audi 80
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
karolas123 
Stary Klubowicz



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Karol
Pomógł: 32 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty tech.: 1347
Miasto/Region: Białystok


Wysłany: 2011-04-26, 17:54   

Ten kabel to petla immobilajzera. Bez niego auto nie bedzie jezdzic, musisz sciagnac ten pierscien załozyc na nowa stacyjke i włozyc wtyczke gdzie była.
_________________
Zdiagnozuje VAG-iem w podlaskim. Pomoge ogarnąć furkę. W weekend wymienię nagrzewnice.
Wzmocnię poduchy pod skrzynię.

"Fast and reliable isn't cheap. Fast and cheap isn't reliable. Reliable and cheap is rarely fast."

 
 
 
ferrador 
Audi 80 Maniak


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Piotruś
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty tech.: 53
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2011-04-26, 21:15   80 B4 1.9 TD AAZ

OKI "chopacy", ale mam inny klucz do stacyjki, dorabiany, w ktorym napewno nie ma immo, ponadto jak napisałem wczesniej, nowa stacyjka z nowa kostką, odpala na krótko, tzn. przed montażem. Wiec wnioskuję ze nie mam immo w nim, przynajmniej JUŻ, a co za tym idzie mógłbym złożyć nowe "zakupy" na stare miejsca i jezdźić? Ta - wynikająca z tego - kostka immo jest nieaktywna, a przynajmiej nie bedzie tworzyć jakichkolwiek problemow elektrycznych?
P.S. Alarm zdemontowałem miesiąc temu, a dopiero tydzień temu zaczely się dziać dziwne rzeczy z samozapalaniem się kontrolek, naprzemian - ładowania, oleju i chłodziwa - i wszystkich razem i braku ladowania, wysiadly swiatla, kierunki, zegary (wszystko w trakcie jazdy). Po dokulaniu sie pod dom, rano juz tylko zagrały przekaźniki, a miernik pokazał magiczne 8,4V <czapa> . Więc? Chyba nie mam immo i moge składać?
_________________

 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Szara80tkaTdi 
Od zawsze na forum
Anty Rezacz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Przemek
Pomógł: 94 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty tech.: 2551
Miasto/Region: Timbuktu


Wysłany: 2011-04-26, 22:05   

ferrador napisał/a:
Chyba nie mam immo i moge składać?
na to wyglada,
a to ze masz dorabiany kluczyk nie swiadczy wcale ze masz bez imo, gdyz wszedzie ten precik moze byc zalany, w kazdym kluczyku
_________________
'92 Audi 80 1.9 TDI
- wersja włoska
4,02 l/100km (na ukraińskiej) polska instrukcja obsługi Audi 80
 
 
ferrador 
Audi 80 Maniak


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Piotruś
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty tech.: 53
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2011-04-27, 12:11   B4 80 1.9TD AAZ

Witam. Poskładałem, autko pali, jeździ i nie gaśnie, czyli immo nie ma.
ALE dale swiecą mi się prawie wszystkie kontrolki, nie ma ładowania itd. Innymi słowy, dalej jestem w czarnej ... :-/ Bezpieczniki OK. Gdzie i czego szukać? Please help!
_________________

 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Szara80tkaTdi 
Od zawsze na forum
Anty Rezacz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Przemek
Pomógł: 94 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty tech.: 2551
Miasto/Region: Timbuktu


Wysłany: 2011-04-27, 12:46   

no to "wedruj do tematow z problemem ladowania
reulator i alternator pewnie do przejzenia, pasek na alternatorze masz? jest prawidlowo naciagniety?
_________________
'92 Audi 80 1.9 TDI
- wersja włoska
4,02 l/100km (na ukraińskiej) polska instrukcja obsługi Audi 80
 
 
ferrador 
Audi 80 Maniak


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Piotruś
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty tech.: 53
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2011-04-27, 13:43   

Szara80tkaTdi napisał/a:
no to "wedruj do tematow z problemem ladowania
reulator i alternator pewnie do przejzenia, pasek na alternatorze masz? jest prawidlowo naciagniety?



ładowanie OK, nie tutaj. Alternator sprawdze, ale co z kontrolkami oleju, chłodziwa itd.
_________________

 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Szara80tkaTdi 
Od zawsze na forum
Anty Rezacz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Przemek
Pomógł: 94 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty tech.: 2551
Miasto/Region: Timbuktu


Wysłany: 2011-04-27, 13:50   

jest taki wiekszy napinacz na pasku wielorowkowym jak go "brakuje" lub luzny jest pasek to wlasnie prawie wszystkie kontrolki w liczniku mrugaja
patrzyles pod maska czy wszystkie paski sa na miejscu?
_________________
'92 Audi 80 1.9 TDI
- wersja włoska
4,02 l/100km (na ukraińskiej) polska instrukcja obsługi Audi 80
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 24