Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 07 cze 2017, 00:34

FranoF1, Rozwiązałem układ kierowniczy. Został założony magiel z jaguara xj40. Teraz jest na ścianie grodziowej, a dokładniej pod nią i mieści się ze 3 cm nad i tyle samo za skrzynią. Kolumny mcphersona zostały zamienione stronami. Teraz mam antiackermana, zobaczymy jak się będzie to spisywać. Został wstępnie zrobiony DP 3,5" i tunel środkowy. W wolnej chwili muszę ogarnąć to do końca. Zostały pocięte nowe sanki i przerobione aby nie modyfikować miski, stabilizator poleciał 5cm niżej aby się wszystko pomieściło. Z tylnych sanek wyleciał magiel od 4ws i wleciały drążki reakcyjne. Niestety nie udało się wcisnąć 4ws zachowując w pełni funkcjonalny samochód. Tzn. musiałbym się pozbyć nawiewu, klimy itp.



Trochę zdjęć:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Moje Audi Typ89 - Temat...

Tatowe Audi A6 4B 2.7BiT Avant quattro
- Temat...

Graty na sprzedaż:
ALLEGRO

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 cze 2017, 07:23

Przyjacielu, świetny projekt. Musisz mieć niezłe zaplecze.
Odbierz PW.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 08 cze 2017, 10:59

Dzięki za uznanie ;-) Czy ja wiem czy takie duże. Ciągle nad tym pracuję dlatego budżet na projekt jest nieco okrojony ;)
Moje Audi Typ89 - Temat...

Tatowe Audi A6 4B 2.7BiT Avant quattro
- Temat...

Graty na sprzedaż:
ALLEGRO

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 09 paź 2017, 08:28

Audi Sport, w końcu udało Ci się uporać z tym nieszczęsnym maglem i grodź zamknięta! oklasky
Bez rzeźbienia nie ma zadowolenia :-)
Będziesz musiał solidnie obwinać DP bo jest mocno przytulone do skrzyni, albo jeszcze jakoś odseparować, ale widzę, że jest tam już bardzo ciasno :/

tomaszn750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 kwie 2016, 23:10

Post autor: tomaszn750 » 10 paź 2017, 22:28

grubyyy projekt. powodzenia

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 14 paź 2017, 18:58

Jakieś newsy??? bo koniec roku nadciąga :-P

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 22 lis 2017, 23:49

piguu, No niby się udało ale najprawdopodobniej wleci magiel z W210 z servotroniciem. Trzeba do tego zapierdzielić jakiś gwint, bo skok seryjnego zawieszenia pierd... pracę drążków... No DP będę podwójnie obwijać, bo jest ciasno przy skrzyni jak i tunelu.

tomaszn750, Dzienx

FranoF1, Powoli do przodu, zawsze coś wyskakuje hehe. Chciałbym odpalić to padło ale musze jeszcze wiązkę ustrugać :)

Z postępów to wleciała costumowa rozpórka omijająca wlew oleju i ulokowałem juz podstawę fitra oleju, siedzi na swoim miejscu już chłodnica wody i klimy. Chłodnica oleju glupek_ jak narazie czeka na poprawkę mocowania. Krucce do układu olejowego mam już przerobione także tylko zakuwać węże. Nastepny plan to ogarnąć kolektor dolotowy ;) Z pierdół we wnętrzu to wleciały recaro z V8 w full elektryce. Trzeba było się bawić ze stelażami ale wszystko już bangla :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Moje Audi Typ89 - Temat...

Tatowe Audi A6 4B 2.7BiT Avant quattro
- Temat...

Graty na sprzedaż:
ALLEGRO

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 lis 2017, 16:38

Z ciekawości zapytam po co Ci servotronik? W większości aut wyczynowych unika się nawet wspomagania. Opcje RS nie mają serwotronika ze względów wyczucia auta. Ja na twoim miejscu bym się dobrze zastanowił czy jest on Ci potrzebny.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 23 lis 2017, 22:44

W autach wyczynowych nie stosuje się servotronica ze względu na redukcję masy. Z resztą w RS2 był servotronic. Wyczucie auta jest lepsze jeśli siła wspomagania słabnie ze wzrostem prędkości :) Także według mnie to idealna sprawa. Na postoju jednym paluszkiem, a przy wyższych prędkościach pewność prowadzenia. Ori wspomaganie w B4 powyżej 180 to trzeba precyzji chirurga aby kierownicą operować :/
Moje Audi Typ89 - Temat...

Tatowe Audi A6 4B 2.7BiT Avant quattro
- Temat...

Graty na sprzedaż:
ALLEGRO

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 lis 2017, 22:48

Czyli wygoda :P Ja akurat jestem zwolennikiem braku wspomagania ale to przyzwyczajenia z rajdów amatorek. Ja akurat mam porównanie na ciężkich autach. W jednej S6 miałem a w drugiej nie i w tej co nie było pewniej mi się auto prowadziło niż z serwotronikiem. Stąd też moje pytanie.

BTW...180 starą B4? Oszalałeś :P :D
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 23 lis 2017, 23:11

Co kto lubi. Samochód nie jest robiony typowo na tor, bo te auta się do tego nie nadają bez grubego grzebania z rozkładem mas. Chciałbym właśnie to poprawić i mieć R5 o wadze 1.8T :) Samochód będzie używany sporadycznie na codzień i w weekendy no i czasem na tor. Jakoś nie widzi mi się popierdzielać na codzień jakimś gównem i 2-4 razy w roku się po torze przejechać jakąś wydmuszką....

A co za problem. Jak miałem porobione 3A to bez problemu tyle leciała okok
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, 17:54 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje Audi Typ89 - Temat...

Tatowe Audi A6 4B 2.7BiT Avant quattro
- Temat...

Graty na sprzedaż:
ALLEGRO

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 lis 2017, 23:15

Nie wyczułeś żartu rotfl
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 23 lis 2017, 23:40

Ciężko dzisiaj mi wyczuć żart na temat tych aut :-D Jak patrzę na tą dzisiejszą społeczność posiadaczy A80 na FB to srać mi się zachciewa i tracę wiarę w ludzi rotfl
Moje Audi Typ89 - Temat...

Tatowe Audi A6 4B 2.7BiT Avant quattro
- Temat...

Graty na sprzedaż:
ALLEGRO

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 24 lis 2017, 17:34

Czyli mamy bardzo podobne odczucia.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 25 lis 2017, 19:33

Troszku roboty Ci jeszcze zostało, może do lata ogarniesz ? okok

3mam kciuki piwoa80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga