Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3094
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 11 sie 2011, 20:44

powinna wygladac jak sport edition a nie jak 90ka :lol: Bo teraz auto jest szybsze niż na to wygląda hehehehe

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 11 sie 2011, 20:49

Na pewno jest lepiej niz w serii ale ciagle za malo zeby ogarnac plan czyli pojedynek z ng ew 16v, zmieniaj turbo i co tam jeszcze trzeba <ok> Ile w ogole wazy b3 z sb?



Dobra docztytalem :-P Seryjne sb ma niecale 15s do pierwszej i ostatniej setki przy 80hp. Piszecie, ze wam wychodzi niecale 10s czyli poprawa o 5s po takich modach? Najss ;-)
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 20:54 przez keczy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 sie 2011, 20:54

B3 SB waży 1050kg o ile dobrze pamiętam :-)
Tutaj dużo złego robi też skrzynia AKM :evil:
Pamiętajcie, AKM w Dieslu to zło i padło <rotfl> :lol: ;-)
Żeby poradzić sobie z NG potrzebna mi tylko większa turbina :-)
I u mnie przy odtwarzaniu filmiku setka na prędkościomierzu pokazuje się między 9 a 10 sekundą :-) Więc jest 9 z hakiem <ok>
A co do modów to póki co jest tylko nieseryjna pompa wtryskowa która nie może rozwinąć pełni swoich możliwości bo Garrett T2 swoją malutką średnicą blokuje wylot spalin :evil:
Paliwa jest aż za dużo, ale co z tego skoro nie mogę dostarczyć odpowiedniej ilości powietrza <osohozi>
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 20:57 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 sie 2011, 20:56

Najpierw to by pasowało zmienić olej z mineralnego na coś milszego tłoką :mrgreen:
Po drugie przydałoby się wyczyścić cały silnik w środku, bo wiem co ja miałem w swoim gnojku jak pierwszy raz do niego zajrzałem... Co z tego, jak dolot będzie wyczyszczony, wydech przelotowy i powiększony skoro prześwit na zaworach jest niewielki?
No i wydech, wydech, wydech... większy!

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 11 sie 2011, 20:58

trepek, z wydechem sie zgadzam z czyszczeniem też. I tak jak na takie małe turbo ładnie idzie. Musi tam siasc cos wiekszego
Audi 80 b3 Sport Edition :)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 11 sie 2011, 20:59

Jsli jest pomiedzy 9 a 10s to silnik musi miec ok 100-110km tak?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 11 sie 2011, 20:59

keczy, no raczej coś koło tego
Audi 80 b3 Sport Edition :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 sie 2011, 21:00

Turbo będzie na jakiś czas KKK K24, to już jest średnie turbo, ma część gorącą 2x większą niż Garrett T2 a więc będzie się o wiele lepiej jeździło <ok>
A co do tłumików, to kupie chętnie komplet tłumików do B3 w Dieslu, stan dowolny, puchy mogą być pogniecione, poprzepalane i podziurkowane, interesuje mnie tylko to aby rury były OK i żeby końcówki rur nie były zmasakrowane :-P

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 11 sie 2011, 21:00

ja bym powiedział że 90-100 km :->
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 sie 2011, 21:02

wujo1 pisze:ja bym powiedział że 90-100 km :->
Tyle to było na starej pompie wtryskowej i mniejszym doładowaniu :mrgreen:
I tyle było na pewno bo Golf 3 1,9 TDI 1Z dostał niezłe lanie :-P

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3094
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 11 sie 2011, 21:04

keczy pisze:miec ok 100-110km tak?
Nie do końca, DZ czy 3A miały po 112 i 115KM i 10,9 do więc tu na krótszej skrzyni bedzie według mnie koło 120. AKM to krótka skrzynia, w benzynie daje dobre efekty tutaj jak widac też niezłe.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 11 sie 2011, 21:06

pawelrybak15 pisze:
wujo1 pisze:ja bym powiedział że 90-100 km :->
Tyle to było na starej pompie wtryskowej i mniejszym doładowaniu :mrgreen:
I tyle było na pewno bo Golf 3 1,9 TDI 1Z dostał niezłe lanie :-P
B4 1Z sedan waga 1250 coś koło tego i ma do setki coś koło 12-13s , a twoja b3 jest lżejsza więc powinna szybciej robić setkę na 90ps ;-) ale mogę się mylić
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 21:06 przez wujo1, łącznie zmieniany 1 raz.
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 sie 2011, 21:06

GerB3 pisze:
keczy pisze:miec ok 100-110km tak?
Nie do końca, DZ czy 3A miały po 112 i 115KM i 10,9 do więc tu na krótszej skrzyni bedzie według mnie koło 120. AKM to krótka skrzynia, w benzynie daje dobre efekty tutaj jak widac też niezłe.
Czyli 3A albo DZ by poległy ? <lol> ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 sie 2011, 21:08

Kunie w benzynie a kunie w dieslu to nie te same kunie ;-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3094
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 11 sie 2011, 21:09

pawelrybak15 pisze:Czyli 3A albo DZ by poległy ?
Mniejszych przeciwników masz z głowy teraz NG :mrgreen:
Ale skrzyni też podziękuj, chociaż jak moc wzrosnie to faktycznie nie da się na niej jeździć, trzeba dużo mieszać biegami jak się AKM ma :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga