Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 b3 2,3 quattro by bokers

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 05 mar 2018, 20:04

A co myślicie o 2,7 bi turbo z s4 lub a6 ?

http://allegro.pl/silnik-audi-a6-c5-2-7 ... 87936.html

Awatar użytkownika
Tsarkam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 sty 2017, 13:34

Post autor: Tsarkam » 06 mar 2018, 09:14

To już łatwiej wsadzić 4.2, przy 2,7 trzeba sporo przerabiać kolektory bo wadzą jak dobrze pamiętam.
Tanio i dobrze to tylko 1.8T, a jak masz za dużo PLN to zakujesz i będzie bardzo dobrze.
Później 4.2 - drożej, trochę więcej rzeźby ale na starcie masz min 300KM - też można uturbić (poszukaj na forum - jest opisane genialne b4 4.2bT)
W mojej ocenie 2.7 jest na końcu tej listy, ale ja się mało znam ;P

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 06 mar 2018, 20:56

tak sobie myśle że chyba lepiej kupic i wsadzić serie taka 2,7 czy 4,2 niż ładować kase w 1,8t. może wsadzenie samego motora wyjdzie taniej, ale tez zeby to jechało to trzeba zakuć i troche bardziej wysilić ta jednostke, a w cenie silnika i zakucia to bede mial podobną moc wyjściową z v6 czy v8

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 mar 2018, 07:50

2.7 jest w osprzęcie gorszy od 2.2T 20v. Do tego dochodzi przeróbka całej elektryki, cięcie budy... nie polecam. 2,7 to można w c4 zapodać, tam pasuje idealnie.
Mimo niechęci niektórych, wynikającej prawdopodobnie z niewiedzy, polecam 1.8T.

[ Dodano: 2018-03-07, 07:50 ]
ps. 1.8T nie trzeba kuć do mocy ok. 360 KM , przy dobrze zrobionym przebiegu momentu, czyli nie-dieslowskim.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 07 mar 2018, 20:03

Czytajac te komentarze to chyba rzeczywiscie nie ma nad czym sie zastanawiac... czy jest ktos na forum ze śląska, małopolski, opolskiego kto podjął by pomocy w zakupie oraz montażu 1,8t?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 mar 2018, 23:59

quattro service. parę takich zrobili.

[ Dodano: 2018-03-07, 23:59 ]
http://quattro-service.pl/
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 08 mar 2018, 06:48

Prawdopodobnie to oni wstawili silnik koledze do b2, pierw 2,2 10v t. a pozniej 2,2 20v t., myślalłem też o tym serwisie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 mar 2018, 08:36

Polecam, chłopaki znają się na rzeczy jak mało kto. I specjalnie drodzy nie są.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 08 mar 2018, 09:01

Czytałem troche na forum o tych silnikach 1,8t i kazdy pisze o 150, 180 i 190KM a co z 225 z Audi TT ?
Znalazlem cos takiego:
https://www.gumtree.com/p/audi/audi-tt- ... 1289403207
miałbym transport w śmiesznej cenie, czemu odrazu nie wrzucic takiego co ma wyjsciowo wiecej mocy ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 mar 2018, 09:03

musisz szukać wzdłużnych jednostek żeby było łatwiej. Czyli z A4/A6.

[ Dodano: 2018-03-08, 09:03 ]
a tak wogóle to pytaj chłopaków o wytyczne, to Ci podpowiedzą. I tak, lepiej nowszy.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 08 mar 2018, 18:38

Byłem dziś w Krakowie wiec podjechalem przy okazji do quattro serwis, powiedzieli mi ze 2.7 do audi 80 to koło 30k wyjdzie, jeśli chodzi o 1.8t to tak żeby miał te 300KM to tak 12-15k, ale jak wiadomo żeby to jechało trzeba ten motor zajebiście kręcić i moze lepiej zawtanowic się nad 4.2.

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 08 mar 2018, 18:56

A z ciekawości, pytałeś ile sobie życzą za wrzucenie 4.2?

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 08 mar 2018, 19:09

No właśnie koniec końców zapomniałem zapytac

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 574
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 08 mar 2018, 21:41

Zorientujcie się jeszcze w Batalionie w Ząbkowicach śląskich (To pod tą firmą jeździ V8BiTurbo Kuby)
Albo GTI Performance w Raciborzu

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 10 mar 2018, 18:55

Panowie bo mam problem z podświetleniem licznika i dodatkowych zegarów, wydaje mi się ze winny jest regulator natężenia światła, bo peknieta jest ten biały plastik, czy jak połączenie te dwa gwinty jakims przewodnikiem na stałe to powinno swiecic makrymalnym natężeniem światła ?
A z innej beczki to jak działa na tym forum naliczanie napisanych postów? Napisałem ich klkanascie a na liczniku widnieje cały czas 4.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga