Przedstawiam wam moją Audi 80 B4 2.0 ABK ! Autko zakupiłem 12 Maja 2016r w Świdnicy za 3400zł z przebiegiem 228 000km a to z tego powodu, że silnik pracował nierówno na jałowych obrotach i właściciel nie wiedział co jest przyczyną. Przytrzymałem pęknięty króciec od odmy i już wiedziałem co jest


- Audi 80 B4
- Rok produkcji 1992r
- Kolor LZ5U
- Silnik 2.0 ABK 115KM
- Only Pb

- Manualna skrzynia 5B CCF
- Wspomaganie kierownicy
- Elektryczny szyberdach
- Elektryczna regulacja reflektorów
- Centralny zamek
- Oświetlenie kabiny w rączkach dla pasażerów
- Dzielona tylna kanapa
- System Procon-Ten
- Lusterka z "martwym polem"
- Wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- Fabryczny spoiler na tylnej klapie
- Halogeny przeciwmgielne

- Hak Bosal
- Dodatkowe zegary VDO

- Radio Pioneer MVH-180UB
- Wzmacniacz Magnat Two Edition 500W
- Skrzynia basowa Blaupunkt
- Głośniki Hertz DCX 100.3






[ Dodano: 2016-08-23, 21:27 ]


- Świece zapłonowe NGK
- Uszczelniacze wałka i wału korbowego Victor Reinz
- Uszczelki kolektora wydechowego Victor Reinz
- Pasek rozrządu ContiTech
- Uszczelka pokrywy zaworów Victor Reinz
- Filtr oleju BOSCH
- Olej Mobil 2000 10W40 Semi-Synthetic
- Płyn chłodzący Dynagel 2000
Sprzęgło na tym silniku okazało się bardzo dobre firmy Sachs ( oryginał ? )