Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDi 1Z] Mój czerwony Avancik.

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 22 wrz 2013, 00:15

Ty o ile się nie mylę masz 280x13mm ja mam 256x22mm zresztą to mam w podpisie, przechodzę na większe, i każdy zastrzyk pieniążków się przyda.
po za tym ponawiam pytanie :)

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 22 wrz 2013, 00:29

Pożyczka w robocie stoi, ojciec drugi raz w szpitalu (raz jedno a teraz zawał), w ch.... jazdy za zasranym NFZ (trzeba załatwiać i się wiecznie o coś upominać) i nie ma nawet jak auta uziemić jak się ma prawko i auto jako jedyny w rodzinie).

Co się odwlecze to nie uciecze i dalej mam to w planach ale jakby nie było ojciec ważniejszy...

Póki co kompletuje numery łapek, blaszek itp. co kupić.

No i nie mam jak wynająć warsztatu z dźwigiem do silnika. Dlatego dalej szukam takiego miejsca...

Je...ny rok 2013.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 wrz 2013, 20:44

Francis1982, życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla Twojego taty.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 22 sie 2014, 18:20

Dziękuję.

P.S. Dotarły dziś trafione prezenty. Wszystko jasne i na temat.

Na urlopie też trzeba zadbać o niunię :mrgreen: <ok>

Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 sie 2014, 10:35

Francis1982 pisze:Na urlopie też trzeba zadbać o niunię
no nie inaczej
WRC is for boys.
Group B was for men.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 24 sie 2014, 08:46

Francis1982, brakuje Ci blaszek wkładanych w tłoczki.
mają one za zadanie rozprowadzać nacisk tłoczka na większą powierzchnię na klocku, a nie jedynie na powierzchnię bezpośrednicego styku klocka z tłoczkiem, i dodatkowo dzieki temu że sam tłoczek nie przebija warstwy izolatora termicznego i antywibracyjnego zarazem dodatkowo pomaga chronić przed przenoszeniem ciepła z klocków na tłoczek, a za jego pośrednictwem na płyn.
po za tym pasuje posmarować smarem ATE PLASTILUBE, powierzchnię styku klocków, z zaciskiem, z tłoczkiem, prowadnice zacisku ( trzpienie) a także powierzchnię na której klocki się przesuwają w jarzmie.

czasem nie posmaruj prowadnic smarem grafitowym ani łożyskowym, bo jak zagrzejesz porządnie hamulce to po jakimś czasie czekać Cie będzie przykra niespodzianka, w postaci zapieczonych prowadnic.

po za tym zajrzałeś w jakim stanie są tłoczki, bo nie powiem że na fotkach nie wygląda krawędź tłoczka zachęcająco ale to być może tylko złudzenie, a pod gumką jest oki.


i jeszcze jedno, jakbyś kupował zestaw gumek do zacisku, nie kupuj z AUTOFREN tylko kup sobie FRENKIT, fabryka ta sama, ale jakość zupełnie inna.

ale zmiany na wielki "+" <ok>

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 24 sie 2014, 17:30

Blaszka jest <ok> ale na jednym :-?

Poza tym to była robota bardziej awaryjna niż stricte "upgrade" full wypas bo brałbym same zaciski z jarzmami i do tego nowe tarcze z klockami. Ale grunt, że baza już jest i nawet jak wszystko używane jest znaczna poprawa.

No i jak na zimnych delikatnie hamuję to ma tendencję do ruszania kierownicą ale to pewnie przez tulejki na wahaczach bo tam wszystko lotto...

A pół roku temu poszedł w top miejsce FEBI. Następny będzie poliuretan... ten najbardziej miękki (chyba żółty).

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 24 sie 2014, 21:37

Francis1982, no ja tez mysle nad polibuszami, w wachacze miekkie a w sanki najtwardsze lub nawet mysle na dorobieniem tulejek stalowych

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 24 sie 2014, 21:40

wy to sie naprawde dlugo nad tym zastanawiacie :mrgreen:
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 24 sie 2014, 21:59

_Dave, lepiej zalatw na tyl tyl polibusze do b3 w osce.
Bo nie ma, a przod jeszcze sie trzyma, skladalem na swagu, tyl lemforder ale zaczyna juz wykazywac pierwsze oznaki zuzycia, przod juz toche mocniej ale na szarpakach jest jeszcze ok. Zmienilem ic to i podejrzewam ze nke dlugo zawieszenie sie podda bo poprawa jest spora, wczesniej mialem zadyszke od 3000-3200rpm, teraz jeszcze zadyszka jest od 4000rpm i trzeba krocicec zrobic 60mm i mysle ze zginie.


Awatar użytkownika
damian_xyz
Moderator
Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
Imię: Damian
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1.3 FY
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: damian_xyz » 20 mar 2015, 16:07

Wszystkiego Najlepszego; 100 Lat. :-)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 mar 2015, 08:20

damian_xyz pisze:Wszystkiego Najlepszego; 100 Lat. :-)
dolaczam sie do tego ale czemu Pawle nie pokazesz "bialasa"?! :>
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 23 mar 2015, 17:03

Dziękuję za życzenia.

A co do B3 to jestem tylko w papierach dla OC. Ale postaram się zaprezentować. Z tym że jest trochę roboty w przywracaniu najbardziej do oryginału bo taki jest plan.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 26 mar 2015, 11:05

Ciśnienie masz ustawione w programie .? te 1,4bar.. czy podbijasz je na MBC ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga