Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Quattro AEB+ 300+KM] mała aktualizacja str1

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
davidd1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
Imię: Dawid
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: davidd1986 » 03 lip 2018, 20:54

Samochód po ponad miesiącu nareszcie odebrany od mojego mechanika magika :-) Zrobione: nowy kolektor wydechowy twin scroll, zmienione turbo od lancera TD05HR16G, wystrojone ''bezpieczne'' 280 koni i 405nm, jazda z tym turbo to bajka :-D wstaje dużo lepiej niż z s3, założony nowy intercooler 550x230x65, oil catch tank (jeszcze nie podłączony), nowy fitr powietrza k&n, nowy zawór blow off, poprawiony wydech i wspawany sportowy katalizator, nowy gwint na przodzie, nowa pompa 25,4mm z serwem od audi s4, zegary Gready: egt, olej i doładowanie i to chyba wszystko. W tym tygodniu wrzucę fotki spod maski :-)
Pozdrawiam piwoa80

[ Dodano: 2018-07-03, 20:54 ]
Dodane zdjęcia zrobionych modyfikacji :-)

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 03 lip 2018, 21:21

Ładnie te turbo zaaplikowałes. Moc robi wrażenie. Ale czy nie lepiej byłoby zrobić kolanko na rurze przed dolotem, a nie tak chamsko do kąta? :)

davidd1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
Imię: Dawid
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: davidd1986 » 03 lip 2018, 22:05

Dzięki :-) Wszystko robił mój kolega, dolot jest z aluminiowych rur i być może nie miał takiego kolanka :|

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 lip 2018, 23:31

Jak Hamulce spisują się przy tym serwo i pompie 25,4.

Co masz za zaciski :?:

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 04 lip 2018, 02:52

davidd1986 pisze:i być może nie miał takiego kolanka :|
Ja rozumiem. Ale przy takiej mocy chyba pasowało by żeby było tam łagodne przejście. Nie wiem, nie znam się. Tak to cacy :)

davidd1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
Imię: Dawid
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: davidd1986 » 04 lip 2018, 14:09

Hamulce w porównaniu z seryjną pompą są dużo lepsze, zaciski to 4 tłoczkowe brembo z alfy 2.5 V6

[ Dodano: 2018-07-04, 14:09 ]
Rastaman25 pisze:
davidd1986 pisze:i być może nie miał takiego kolanka :|
Ja rozumiem. Ale przy takiej mocy chyba pasowało by żeby było tam łagodne przejście. Nie wiem, nie znam się. Tak to cacy :)
Kiedyś się to poprawi jak będzie taka potrzeba ;-)

Awatar użytkownika
JakiBoY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
Imię: Mateusz
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1,8 AEB
Lokalizacja: CinCinaty
Kontakt:

Post autor: JakiBoY » 18 wrz 2018, 01:56

Pięknie odstawiles sprzęta! Podoba mi się bardzo. Jak z resztą wielu innym. 280 musi fajnie ciągnąć w tej budzie. Zazdroszczę koloru, genialny. Hamulce pasują czy wiąże się to z przeróbkami? Same zaciski czy cały komplet? Skąd i ile kosztuje taka blenda bo szukam nieśmiale info o takiej do verta. Korci mnie żeby zrobić tylek USA. Turbina solidna hehe. No nie mogę się napatrzec. Piękna jest Twoja audina oklasky

Jeszcze jedno pytanko który przewód cpodłączyłes budzik od turbiny? Pod dv czy pod regulator paliwa a może prosto w kolektor? I jakie wskazania masz na odpalonym na luzie. I do ile spada maksymalnie przy stałej prędkości bez ciśnienia na turbinie.
Cabrio 96' 1.8T "lekko dłubniety" stage 2
Wcześniej były fiaty coupe turbo 4x, bravo HGT 4x, E36 cabrio 1.8, 2.5, M3 3.2 & coupe 1.8is, 8x 300s HEMI & V6, W124, dwie deskorolki, 4 rowery, GS350, 600rr i 954 Fireblade

Moja :arrow: audi-coupe-cabrio/cabrio-turbo-street-b ... 03260.html

davidd1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
Imię: Dawid
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: davidd1986 » 23 wrz 2018, 20:39

Dzięki za miłe słowa okok Ciągnie fajnie, ale to jeszcze nie ostateczna moc ;-) Pod przednie zaciski musiałem dorabiać adaptery, ale warto bo nawet gość na przeglądzie się zdziwił mocą hamulcy...
Blende kupiłem razem z lampami jest to oryginał tylko ma odciętą górną część plastiku żeby tablica weszła ''głębiej''
Podłączenie i wskazania sprawdzę i napiszę :-)

[ Dodano: 2018-09-23, 20:39 ]
Wskazania na luzie to -0.63kpa, przy hamowaniu silnikiem max -0.77kpa, przy stałej prędkości około 100km/h w granicach -0.43kpa, w trakcie jazdy się to waha zależy jaka prędkość itp... zegar jest wpięty chyba pod regulator paliwa (tak jak na foto, ten jasny przezroczysty wężyk)

Awatar użytkownika
JakiBoY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
Imię: Mateusz
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1,8 AEB
Lokalizacja: CinCinaty
Kontakt:

Post autor: JakiBoY » 23 wrz 2018, 23:10

davidd1986 pisze:
Dziękuję za odpowiedź! A ile kosztuje mniej więcej ta blenda bo szukam obecnie w Anglii takiej żeby przywieźć ale nie mogę znaleźć może więc kupię w Stanach sobie taką ale nie wiem ile kosztować powinna żeby nie przepłacać.
Wskazania miałem identyczne gdy miałem podpięty pod regulator.
Wiem że nie zaleca się podpinania pod regulator z jakichś tam przyczyn których nikt mi nie wyjaśnił do końca ale lepiej żebym Tobie to powiedział bo coś w tym musi być ze nie zalecają tego.
Wepnij się w linie od dv wskazania będą inne możesz nawet rozregulowac wskaźnik ale wystarczy go zresetować i przepiać kabel sygnałowy w drugie gniazdo z tyłu i będzie po resecie. Ale zacznie pokazywać prawidłowo ponoć i regulator będzie bezpieczny. Nie wiem dokładnie o co chodzi ale na forach w Stanach też piszą o tym żeby nie podpinac się pod regulator. Po tym jak przeniosłem przewód pod dv wskazania się zmieniły i pokazywał na wolnych - 0.22 chyba a przy jeździe schodził do - 40 albo - 60 nie pamiętam a filmikow nie nagrałem. Przy czym alarm mam ustawiony na 0.55 gdzie nominalnie powinien w piku mieć 0.6 i przy wpieciu w regulator często alarm mi się włączal a po przeniesieniu na dv ciśnienie dochodziło do 0.53 więc coś jest na rzeczy. Niestety nie znalazłem nikogo kto by mi podlaczyl obd więc nie mogłem też zweryfikować poprawności wskazań. Chodzi o bezpieczeństwo bo może być zaniżone wskazanie i w rzeczywistości będzie podawać wyższe ciśnienie aż wysra Ci panewki albo olej turbina. I wtedy alarm się włączy ale będzie już za późno tak jak przy egt gdy włączy się alarm to znaczy że już coś się zesralo
Cabrio 96' 1.8T "lekko dłubniety" stage 2
Wcześniej były fiaty coupe turbo 4x, bravo HGT 4x, E36 cabrio 1.8, 2.5, M3 3.2 & coupe 1.8is, 8x 300s HEMI & V6, W124, dwie deskorolki, 4 rowery, GS350, 600rr i 954 Fireblade

Moja :arrow: audi-coupe-cabrio/cabrio-turbo-street-b ... 03260.html

davidd1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
Imię: Dawid
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: davidd1986 » 25 wrz 2018, 10:53

Dzięki za informacje, przekaże mojemu mechanikowi piwoa80
Ja jakieś 5 lat temu dałem za lampy razem z blendą 900 zł, kupiłem je w Polsce na olx, a przysłane były be stanów, więc tam najprędzej znajdziesz. Z pół roku temu widziałem komplet na olx za 2000 zł z blendą i podobno były nowe, także nie wiem ile teraz można dać :|

Awatar użytkownika
JakiBoY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
Imię: Mateusz
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1,8 AEB
Lokalizacja: CinCinaty
Kontakt:

Post autor: JakiBoY » 25 wrz 2018, 17:07

davidd1986 pisze:2000 zł
Nie wiem jak mam to nazwać bo szaleństwo to mało.
900 za blende brzmi dużo ale w ramach jakiegoś tam rozsądku jeszcze. Ale 2k to już stan umysłu.

U mnie na zdjęciu spod maski widać niebieskie silikony. Jeden z przodu drugi z tyłu. Ten z przodu jest od dv i tu się wpialem. Najlepiej jest podłączyć kompa zrobić przejażdżkę i sprawdzić ile pokazuje ciśnienia na budziku a ile pokazuje w kompie. Lepiej dmuchać na zimne
Cabrio 96' 1.8T "lekko dłubniety" stage 2
Wcześniej były fiaty coupe turbo 4x, bravo HGT 4x, E36 cabrio 1.8, 2.5, M3 3.2 & coupe 1.8is, 8x 300s HEMI & V6, W124, dwie deskorolki, 4 rowery, GS350, 600rr i 954 Fireblade

Moja :arrow: audi-coupe-cabrio/cabrio-turbo-street-b ... 03260.html

davidd1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
Imię: Dawid
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: davidd1986 » 25 wrz 2018, 22:20

Niestety ale różnego rodzaju rarytasy do B4 w szalonym tempie drożeją :| 4 lata temu kupiłem zderzak od compi na tył za 700 zł, a teraz chyba jeszcze jest na olx za 3000 zł...

krzysaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 13 lis 2008, 13:21
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: krzysaudi » 25 wrz 2018, 22:56

Witaj.
Pod te zaciski z alfy wchodz felgi 16 ?
Mam chec kupic zaciski ale nie chcialbym tracic felg...
Pozdr.
Krzysiek
Elektronika . Coupe . Robienie na drutach .


Coupe czerwony bocian Krisa

davidd1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
Imię: Dawid
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: davidd1986 » 27 wrz 2018, 22:29

Hej.
Niestety ale alufelga 16 nie wejdzie :/ u mnie 17 jest na styk ;-) ja mam tarcze 312mm, jeżeli dało by radę mniejszą tarcze to może by weszła ale nie wiem czy zacisk wejdzie z mniejszą tarczą...
Pozdrawiam

krzysaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 13 lis 2008, 13:21
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: krzysaudi » 28 wrz 2018, 13:02

Oj zasmuciles mnie ... trzeba szukac girlung g60 ...
Dzieki i pozdrawiam.
Elektronika . Coupe . Robienie na drutach .


Coupe czerwony bocian Krisa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga