Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[B4 ABK] srebrna kula

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11454
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

[B4 ABK] srebrna kula

Post autor: Pieterb » 12 cze 2011, 08:00

I ja postanowiłem pokazać swoje auto innym klubowiczom, co prawda nie posiada nic nadzwyczajnego!
Krótki opis:
:arrow: rocznik 1994
:arrow: silnik typu ABK
:arrow: ABS
:arrow: elektrycznie regulowane światła
:arrow: centralny zamek + autoalarm na pilota
:arrow: elektryczny szyberdach
:arrow: elektryczne szyby
:arrow: elektryczne lusterka + podgrzewanie
:arrow: 2xairbag
:arrow: szkoda że nie ma klimy(byłby ideał)
kod lakieru LY7T
skrzynia CCF

A oto kilka fotek!
 

ObrazekObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Na razie wymieniłem radio + głośniki w tylnej półce <spoko>
 

ObrazekObrazekObrazekObrazek Obrazek

A także mieszek na skórzany ponieważ stary był już wyeksploatowany

Obrazek

Ringi na zegary

Obrazek

Wlepka na klapę


Obrazek

mały edit kody wyposażenia <ok>
 
X0A: kraj sprzedaży auta Germany
Q1A: standardowe przednie fotele
M1A: 4-cylindrowy silnik benzynowy 2.0 L/85 kW DIGIFANT,katalizator
1N1: wspomaganie kierownicy
4UB: airbag
8RD: 2 głośniki (pasywne)
3AF: prawe boczne lusterko: wypukłe, elektrycznie sterowane i podgrzewane
3BE: lewe boczne lusterko: płaskie, elektrycznie sterowane i podgrzewane
5J0: bez tylnego spoilera
B0A: grupa części bez country - specjalne wymagania projektowe
C4K: odlewane aluminiowe felgi 6 1/2J x 16 offset 42 (1J0 601 025 AQ)
0G1: Dźwignia zmiany biegów
1LB: tarcze hamulcowe z przodu
GOC: skrzynia 5-biegowa manualna
1AC: system zapobiegający blokowaniu kół (ABS)
T4Y: Komponenty do silnika podstawowego, jednostka 039.a
8AC: radio 'beta'
3FD: elektryczne drzwi przesuwne / pop-up szyberdach
H0P: opony 205/60 R 15 V
1G3: dojazdówka z original wyposażenie opony
8E1: Wyciszenie tłumienia wycieraczek wentylatora i przedniej szyby
8GM: alternator 70A
3YB: kieszenie drzwiowe, przód
J1E: akumulator 220 A (40 Ah)
2PG: Kierownica wyłożona pianką
3S0: bez relingów dachowych / rack obciążenie dachu
8FA: bez dodatkowej baterii
1BA: standardowe zawieszenie / wstrząs absorpcji
 

A tu fotki ze zlotów w Zamościu

Obrazek Obrazek Obrazek

I takie coś jeszcze mam <ok>

Obrazek


------------------------------------------------------------------
2012-06-29
Nabyłem ostatnio lampę do ustawiania zapłonu bez regulacji kąta co prawda, no ale tania była :mrgree

Obrazek

w sobotę zrobiłem małą naprawę altka

Obrazek
Obrazek
----------------------------------------------------------------
2013-04-22
no i w końcu na tył trafiły nowe tarcze trw + klocki

Obrazek
Obrazek

Jakaś baba mazdą se cofnęła no i zaczepiła hakiem i wyrwała zderzak :evil: :!:

Obrazek

poprawa muzyki ;-)

Obrazek

+ łożyska z przodu ;-)

Obrazek

----------------------------------------------------------------------------------------
2014-09-21

wymiana przegubu wewnętrznego

Obrazek

mały spot ;-)

Obrazek

a tu kolejny

Obrazek
Obrazek

tarcze z przodu

Obrazek
Obrazek

i uszczelka pod chłodniczkę oleju

Obrazek

-----------------------------------------------------------------------------------
2015-01-16

aż tu nagle :evil:
 

Obrazek
Obrazek

czujnik temp zewnętrznej wpadł

Obrazek

filtr i olej

Obrazek

a ło co się narobiło :-P

Obrazek
Obrazek
o i jakoś poskładane do kupy

Obrazek

--------------------------------------------------------------------------------------------

2016-03-25

wymiana rozrządu

Obrazek
Obrazek

wymiana tulejek + nowe wtryskiwacze lpg

Obrazek
Obrazek
Obrazek
 
 
 
 
 
Ostatnio zmieniony 15 maja 2018, 19:44 przez Pieterb, łącznie zmieniany 48 razy.
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

Awatar użytkownika
Kamuś
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 363
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 12 cze 2011, 08:53

Bardzo ładny egzemplarz. Pełna seria. A kolor najlepszy do utrzymania. Nie podobają mi się tylko te jajka w tylnej półce, z których i tak dźwięku nie ma, a tylko szpecą samochód...

Gdzie kupiłeś mieszek? Na allegro? Jeśli tak to u jakiego sprzedawcy? Sam muszę kupić bo mój już wygląda odrażająco.

Awatar użytkownika
barto-team
100% klubowicza
100% klubowicza
Posty: 1651
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 12 cze 2011, 09:21

ładnie utrzymana seria ;-) szerokosci i bezawaryjności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11454
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 12 cze 2011, 10:43

Na pewno jakość dźwięku by Cię zaskoczyła, jak i pewnie nie jednego!
Kamuś pisze:Nie podobają mi się tylko te jajka w tylnej półce, z których i tak dźwięku nie ma, a tylko szpecą samochód...
Tak na allegro od goście który nazywa się tuningmax1
Kamuś pisze: Gdzie kupiłeś mieszek? Na allegro? Jeśli tak to u jakiego sprzedawcy?
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

Awatar użytkownika
Kamuś
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 363
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 12 cze 2011, 11:38

Co do jakości dźwięku kolego na pewno by mnie nie zaskoczyła. Podstawą car-audio jest nagłaśnianie samochodu od przodu, a nie od tyłu. Kompletnie psuje to scenę muzyczną. Przykładowo - gdy idziesz na koncert, to stoisz przodem, czy tyłem do sceny? Jeśli chcesz dobrej jakości dźwięk, to proponuję zrezać porządny zestaw odseparowany na przodzie auta - woofer w drzwi, tweeter w słupek. Do tego oczywiście porządne wygłuszenie drzwi, dobry piecyk i dopiero można mówić o jakości dźwięku :-) Na forum jest sporo tematów o montażu zestawów.
To był taki mały ot ;-)

Planujesz LPG, czy nie?
Ogólnie na Twoim miejscu nie modziłbym bardzo z tym samochodem, bo wygląda naprawdę rewelacyjnie. Nie zmieniałbym nawet felg - pełna seria ma swój urok.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11454
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 12 cze 2011, 12:03

Oczywście że z przodu też nagłośnienie planuję wymienić.
Co do gazu to narazie nie planuję aaaaale się zastanawiam!
Auto właśnie planuję pozostawić tak jak jest seryjnie!
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

Awatar użytkownika
Kamuś
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 363
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 12 cze 2011, 12:14

Ja mam zagazowane ABK i nie mam z nim absolutnie żadnych problemów. Jeżdżę za pół darmo :mrgreen: Sekwencję założysz już za nie całe 2000zł. A jak się uprzesz i pojedziesz do dobrego gazownika to założy Ci i II generację, będzie nieco taniej, jednak podkreślam - musi to być dobry gazownik i założyć porządne podzespoły.

Co to jest zamontowane pod pokrętłami nawiewów?

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11454
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 12 cze 2011, 13:08

Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

Awatar użytkownika
tomekk666
100% klubowicza
100% klubowicza
Posty: 1622
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 12 cze 2011, 15:54

Prawie siostra bliźniaczka z moją audianką :mrgreen: Dodaj trochę więcej <aparat> jak możesz ;-)
Powodzenia w realizacji planów ;-) Życzę bezproblemowego użytkowania :-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11454
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 06 lut 2012, 18:10

No i kurna się szykuje mały remoncik bo wywaliło mi uszczelkę pod głowicą :evil:
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

gibaj
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 4117
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Lokalizacja: LBL

Post autor: gibaj » 06 lut 2012, 18:14

oo :roll: to odrazu wiesz co? gumki ,popychacze zrób odrazu wsio co by było git :mrgreen: w kalinowicach robią szlify ;-)

Awatar użytkownika
Prezes
99% Klubowicza
99% Klubowicza
Posty: 99
Rejestracja: 27 lut 2007, 19:24
Lokalizacja: Praszka

Post autor: Prezes » 06 lut 2012, 18:25

rozrząd sobie wymien od razu

co do gazu to tylko sekwencje ! nie baw sie w II generacje ....

pozdr
SPRZEDAM : ŻARÓWKI LED - ŻARNIKI XENON - Lampy do Jazdy Dziennej LED - PRZETWORNICE. Zakup przez Allegro lub PW. Dla forumowiczów - zniżki na hasło "audi80.pl"
KONTAKT : 504787027 lub PW lub info@autoszyha.pl

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11454
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 06 lut 2012, 19:36

oo to odrazu wiesz co? gumki ,popychacze zrób odrazu wsio co by było git w kalinowicach robią szlify

właśnie mam zamiar zrobić wszytko jak trza <ok>
Prezes pisze:rozrząd sobie wymien od razu
rozrząd to i tak na wiosnę miałem wymieniać.
Ino troszkę miedzi akurat mało ale no nie ma wyjścia,
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

Awatar użytkownika
ysiul
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 2592
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 22 kwie 2012, 13:01

A co teraz składasz :?:

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11454
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 22 kwie 2012, 13:07

A no małą przygodę miałem :-( :cry:
Przedni błotnik idzie do wymiany.
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
Kierownica skóra, dywaniki
hamulce