Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[qp] 20V cały czas coś nowego

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 lis 2012, 21:47

zrobic taki swap mozna co udowodnilem

mocowania silnika sa zrobione jak ori bylyby w budzie od vki
dorobilem u tokarza tulejki 11cm dlugosc 22mm szerokie i w srodku otwor na srube 10 mm od strony nadkoli masz dziury na tulejki niestety od strony silnika nie ma dzir i trzeba wiercic na wzor podluznic od vki po czym przelozyc tulejki i porzadnie obspawac radze dolozyc poduskzi silnika do nich i hefnac by pozneij dalo rade wkrecic wszystkie 3 sruby bo chwila moment ktoras lekko sie przesunie i pzoniej poduskzi nie przykrecisz

elektryka jest bardzo prosta normlanie wpinasz kostki w meijsce porpzednich ja tam mialemw abk jedyna roznica byla w sygnale na rozrusnzik ktory go zalancza i musialem kabelek od alternetara ten co go zalancza niebeiski cienki dac do plusa po zaplonie by altek ladowac mogl

w razie pytan pisz pomoge <piwo>

Obrazek Obrazek Obrazek (poduskzi na sztuke zalozone bo byy wyrwane teraz juz sa ok zeby nie bylo <osohozi> )

Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 lis 2012, 22:04 przez delik, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 lis 2012, 21:48

Wywalaj tego kibla ACE na kibel, AAH to o wiele lepszy wybór.
Zrobiłeś w ACE osprzęt, ale nie wiadomo czy dół silnika sie nie uszkodzi (obrócona panewka) :roll:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 lis 2012, 22:51

polecam 2,8 tzn mi wystarcza a kto co lubi to ja nie wiem <ok>

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 23:03

Ja muszę wybrać tzw mniejsze zło. Turbo nie dało by mi rady bo do tyry śmigam około 2 kilometrów więc chodziło by zimne.
V6 to jedno z marzeń. Tylko 2.8 bo 2.6 mogłem mieć juz kilka.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 08 lis 2012, 23:07

rafalaudi1, do tyry zakup sobie tico bo takie v6 zje Cie finansowo jak bedziesz latal na ssaniu caly czas i uzbieraj na 4.2 ktore niezle wyglada w komorze <ok>

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 lis 2012, 23:15

keczy pisze:uzbieraj na 4.2 ktore niezle wyglada w komorze <ok>
ej ej 2,8 tez wyglada dobrze choc wiem ze to nie to czego oczekujesz Panie kEczy od wygladu silniak po maska <ok> <piwo>

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 09 lis 2012, 08:21

Nie ma co gdybać. Jest okazyjnie ten sprzet więc nie będę krecił nosem.
Silnik pracuje równo i sympatycznie.
Tak naprawde typ ma do sprzedania cały swap łącznie z wydechem więc nie mogę mówić że się zastanowię.
Mam jeszcze na tyle dobrą sytłację że mogę dawcę wziąć całego, wyciągnąć co potrzebuję a resztę mu zwrócić. Oczywiście zapłace mu za lawete ale to już koszty posrednie :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 lis 2012, 08:49

rafalaudi1 pisze:Tak naprawde typ ma do sprzedania cały swap łącznie z wydechem więc nie mogę mówić że się zastanowię.

Mam jeszcze na tyle dobrą sytłację że mogę dawcę wziąć całego, wyciągnąć co potrzebuję a resztę mu zwrócić. Oczywiście zapłace mu za lawete ale to już koszty posrednie
Ja bym się nie zastanawiał tylko szykował miejsce w garażu <ok>

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 09 lis 2012, 10:18

Dokładnie, polecam ten silnik, bo osiagi ma nie najgorsze a spalanie nie duzo wieksze niz 2.0 :) tyb bardziej ze masz wszystko na miejscu.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 lis 2012, 11:49

Jak możesz mieć AAH to bierz, wiadomo co potrafi odwalić ACE...

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 10 lis 2012, 13:41

nie rozumiem co się wszyscy tak uwzięli na 16V ....
Rafał jak Ci się marzy falka a szkoda tej 16V to ja na twoim miejscu zrobił bym tak fał6 do coupe a 16V do sedana podmianka abk na ace bezproblemowa

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 10 lis 2012, 16:33

pawelrybak15, ale AAH też potrafi narobić kosztów jak klęknie, a w zimie na krótkich trasach ma apetyt na paliwo :-/

wiadomo frajda z jazdy +
dźwięk +
pod maską też fajnie wygląda +

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 10 lis 2012, 17:40

Ale mimo wszystko to chyba jednak ACE jest bardziej problematyczny. Mechaniczny wtrysk...

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 10 lis 2012, 18:40

ja o ACE nie mam bladego pojęcia więc się nie wypowiem ;-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 10 lis 2012, 18:48

ziemor pisze:Co za pomysł dziwny - 16-ka wek i wjazd fałki :( nie podoba mi się !!! :-( po co Ci fałka ?
Moja propozycja
Kólego wzmocnij silnik i załóż podtlenek mokry :) wiesz jak to będzie zamiatać na 3-cim biegu przy tej masie auta <ok> pomyśl !!! ja mam 16-tkę i nigdy bym nie założył fałki
Podtlenek jest super - auto pali mało a jak trzeba to podaże co potrafi i jest to o wiele tańsze od uturbiania
przejedź się "zdrową: V-ką to zmienisz zdanie :roll:

każdy silnik to jakiś koszt, coś za coś, chcesz mieć V pod maską trzeba liczyć się z większymi kosztami napraw, eksploatacji itp. ale w miare zdrowe V odwdzięczy się dynamiką i bezawaryjnością ;-)
"AudiPodkarpacie"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga