Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 8B]ABK

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
bodzio1819
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 174
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
Lokalizacja: S****ki

Post autor: bodzio1819 » 01 lip 2012, 13:54


Awatar użytkownika
d4wid95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 03 kwie 2014, 21:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: d4wid95 » 22 lip 2015, 21:41

W końcu zobaczyłem i Twoją bestię :mrgreen:. Bardzo piękne zadbane jak i dopieszczone coupe, tak trzymaj! I powodzenia z dodatkowymi zegarami :-)

bodzio1819
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 174
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
Lokalizacja: S****ki

Post autor: bodzio1819 » 14 maja 2019, 22:38

Witam po dłuższej przerwie zaczynam ogarniać Coupe.Mam problem z zawieszaniem obrotów.Wrzucam błedy jakie mi wyrzucił vag
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to Plus
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to Plus
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-00 - No Signal

Po skasowaniu został 00525 tylko że jest nowy układ wydechowy i nowa sonda bosha. Panowie podrzucie co działać z ta lambda

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1038
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 16 maja 2019, 07:41

Sondę sprawdź multimetrem jak sugeruje kolega Kogutiru. Jak się uporasz z tą gumką na wsuwce sygnałowej za silnikiem to dostęp masz elegancki. Przy pomiarze sonda zostaje podpięta do kompa. Styk na wsuwkach musi być super pewny, możesz lekko dogiąć żeńską, żeby mocno się trzymały.
Najlepszy byłby jakiś dobry miernik z linijką pod cyframi, żebyś widział jak pracuje sonda, a oscyloskop to byłby już lux.

Sprawdziałeś odczyty z sondy w VAGu? Grzanie sprawdź czy na kostce 2-pinowej masz napięcie i podaj jakie.

Reszta błędów to pewnie przez odłączanie czujników z silnika na chodzie - chyba że tego nie robiłeś to wtedy podejrzane.
Tylko mam uwagę co do TPSa - ten rodzaj błędu niczego dobrego nie zapowiada, jego też sprawdź na VAGu (zapłon włączony, silnik zgaszony, pomału wciskasz gaz i obserwujesz czy Throttle Valve Angle rośnie bez żadnych zakłóceń od 0 aż do pełnego gazu czyli ok. 85 stopni.
Jakby co to TPSa dość łatwo się reanimuje.

To na razie tyle.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

bodzio1819
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 174
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
Lokalizacja: S****ki

Post autor: bodzio1819 » 16 maja 2019, 08:11

Dobrze sprawdzę to dzis z tymi stykami.Poza tym zwieszają sie obroty na ok 2tys i wyczuwalny jest zapach pb.Sonda jest z podłączeniem na oryginalne wtyczki.


Sprawdziłem napięcie na listę od sondy.Brak napięcia.Gdzie znajdę zasilanie?Gdzie dalej szukac?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga