Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 V6] Jak zamontować duże tarcze

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 12 maja 2013, 20:57

Koledzy czy ktoś sprawdził sposób z zaciskami od alfy 166 i tarczami od citroena c5??
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 15 kwie 2014, 20:57

odgrzewam kotleta.
Czeka mnie wymiana eksploatacyjna układu hamowania (klocki tarcze itp).

Jakież było moje zdziwienie gdy się dowiedziałem że tarcz pod 5x112 276mm (trza było szukać od S2) na przód nie ma na stanie w Interparts i w Autolandzie.

A4 B5 i 100 C4 przy motorach 2.8 nie maja jak w B4 G60 tylko mają zaciski jednotłoczkowe tylko na większej tarczy 288mm S25. (brak 2 tłoczka zrekompensowali większym ramieniem momentu hamowania).
Pytanie moje jest czy taka tarcza podejdzie pod G60 do B4 bez przeróbek i zmieści się w zacisku???
Wiadomo klocek zostaje ten sam (o standardowym wymiarze) i niestety tarcza nie będzie pracowała pełną powierzchnią.

Tarcze w 4x108 276mm do wyboru do koloru niestety w 5x112 pozostaje szukać z innych modeli.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 kwie 2014, 21:14

eSPe, Tarcza 288mm na pewno nie wejdzie, chyba że stoczyłbyś ją do co najmniej 278mm, ja mam u siebie założone tarcze 280mm z b4 wentylowane, i to musiałem trochę przeszlifować żeby się zmieściło w jarzmie. Różnica jest tylko taka że klocek nie bierze całą powierzchnią. :->

[ Dodano: 2014-04-15, 21:16 ]
Poza tym pytanie, czy et tarczy jest takie same w b5 i c4 ?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 15 kwie 2014, 21:38

brabus124 pisze:eSPe, Tarcza 288mm na pewno nie wejdzie
Fak.
Tak czułem.
brabus124 pisze:Poza tym pytanie, czy et tarczy jest takie same w b5 i c4 ?
Tarcza do S2 pod G60
Obrazek

Tarcza z 100 C4.
Obrazek

10 mm wysadzona na zewnątrz czyli też dupa z tyłu.

[ Dodano: 2014-04-15, 21:42 ]
Tarcza do A4 B5 2.8
Obrazek

Trochę dziwny ten obrazek bo Intercars podaje dla tego samego auta również tarczę
Obrazek

Pierwsza to Brembo druga ATE. Nie wiem czemu tylko różne ET tarcz jest.

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 16 kwie 2014, 05:53

eSPe, tarcze do s2 na przód są dostępne na www.hamulcesklep.pl na zamówienie ;-)
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 kwie 2014, 07:18

Oferta z innego sklepu :arrow: Tarcze Przód S2

Teżna zamówienie, ale to juz mniejszy problem, wiadomo że są dostepne, więc skompletować zamówienie i czekać na paczke.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 10:25

eSPe, Zdecydowanie lepiej kupić ori. tarcze, bez kombinowania w Twoim przypadku,
u mnie prawie P&P pasują tarcze od b4 280mm wentylowane, a są dużo tańsze, na jesień kupiłem na szrocie u korkucia za 50zł 2 tarcze po 21mm grubości, ori. - 22mm. Więc jest spora różnica w cenie tarcz. :-> A od 2.8 praktycznie ciężko znaleźć używki a nowe są dużo droższe. :->
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 16 kwie 2014, 11:05

brabus124, mógł byś coś bliżej o tej adaptacji 280mm w miejsce 276 pod dwutłoczkowy zacisk (bo rozumiem, że taką operacje zastosowałes?)

-piszesz, że klocek nie bierze całą powierzchnią..tzn, że ta część bliżej osi nie trze o tarcze? klocek wyciera się nierówno?

-tarcze 280 należy szlifować na 276 i bedzie ok?

- rozumiem, że nie występuje różnica osadzenia tarcz między 280 a 276 jak to ma miejsce między tarczami tylnej osi quattro i ośka?

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 16 kwie 2014, 12:57

miki1133 pisze:tarcze do s2 na przód są dostępne na www.hamulcesklep.pl
Tam mają tylko zimmerman.
Krzysiek 84 pisze:Oferta z innego sklepu :arrow: Tarcze Przód S2
Tu już widzę niby i ATE ale cena duża róznica bo na komplecie 100zł.

Te Zimmermanny dobre to to? W Partsie gość mi mówił że bardzo dobre są a tył mieli już za 84zł przy pełnej zniżce więc dobra cena myślę jak za tył.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 15:08

Zimmermany mają dobrą renomę, ale ja jeszcze nie miałem okazji przetestować.

Rychu82, W ośce z przodu tarcze od 2.3/2.6 wentylowane mają takie same et jak 2.8, dlatego wystarczy trochę podszlifować tarczę i zmieści się w jarzmo, klocek nie bierze od wewnątrz tarczy, poprostu ok. 2mm klocka nie styka się z tarczą tylko wystaje poza. Powierzchnia cierna tarczy pod zaciski 2tłoczkowe jest większa. następny problem jest z grubością tarczy, 2.8 ma 25mm a 2.3/2.6 - 22mm więc jeśli masz już dobrze zjechane klocki to nie polecam zakładania tych tarcz. Ja założyłem bo dostałem za półdarmo na szrocie 4szt. tarcz. a z tego co patrzyłem to nowe do 2.8 - ok 350zł i więcej za 2 szt.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 kwie 2014, 16:38

eSPe pisze: Te Zimmermanny dobre to to? .
U siebie mam zimmermana jeszcze lite, dostają po du... dobrze, ale trzymaja się jeszcze :-D

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 16 kwie 2014, 17:23

Krzysiek 84 pisze:U siebie mam zimmermana jeszcze lite, dostają po du... dobrze, ale trzymaja się jeszcze
Lite może tak, ale słyszałem, że te nawiercane lubią pękać przy otworach.

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 kwie 2014, 18:12

IC69 pisze: Lite może tak, ale słyszałem, że te nawiercane lubią pękać przy otworach.
Dobrze wiedzieć, bo jak zjeżdżę te klocki to chcem tez wkońcu założyć 2 tłoczkowe zaciski i rozmyślałem czy dać zwykłą tarczę czy tą nawiercaną.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 20:05

Krzysiek 84, Te tarcze nawiercane to ściema niestety jest. Szybciej zjadają klocki, mają mniejszą powierzchnię cierną, pękają w miejscach nawierceń, praktycznie nie studzą się lepiej od zwykłych wentylowanych, są droższe, :-> a z plusów to - sportowy wygląd :mrgreen: i ciut mniejsza masa tarczy :mrgreen:
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 17 kwie 2014, 06:47

eSPe, zimerman-y mam u siebie założone przód tył 5x112 lite+ klocki ferodo ja polecam taki zestaw
Fuck The New car.I'm driving oldschool

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga