Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 V6] Jak zamontować duże tarcze

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 18 kwie 2014, 12:55

IC69 pisze:Lite może tak, ale słyszałem, że te nawiercane lubią pękać przy otworach.
Nawiercane mnie nie interesują. To ma hamować a nie wyglądać na rajdówkę i ją udawać którą mój bolid nie jest.
Zasadniczo te zimmermany cenowo wypadają rewelacyjnie.
miki1133 pisze: klocki ferodo
A inne nie zdadzą egzaminu np TRW przy Zimmermanach?
miki1133 pisze:mam u siebie założone przód tył 5x112 lite
No jo bo ty też masz 2 tłoka z przodu i 5x112?
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2014, 14:55 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 18 kwie 2014, 13:20

eSPe, nawiercanych nie bierz bo mam dużo opinii ze tylko zdzierają szybciej klocki i lubią pękać przez te nawiercenia .
Co do klocków bierz ATE ps. TRW podobno mocno pylą.
Ja brałem Ferodo bo mam instalacje sygnalizującą zużycie a w innych nie umieli mi potwierdzić czy jest na pewno i tak dosłownie mam zawieche z s2 coupe u siebie ;-)
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 18 kwie 2014, 14:57

miki1133 pisze:eSPe, nawiercanych nie bierz bo mam dużo opinii ze tylko zdzierają szybciej klocki i lubią pękać przez te nawiercenia .
ta ta nie biorę. Źle mi się napisało.
Miało być:
eSPe pisze:Nawiercane mnie nie interesują. To ma hamować a nie wyglądać na rajdówkę i ją udawać którą mój bolid nie jest.
Zasadniczo te zimmermany cenowo wypadają rewelacyjnie.
miki1133 pisze:tak dosłownie mam zawieche z s2 coupe u siebie ;-)
Może nie tyle zawiechę z S2 tylko tak jak u mnie hebelki i piasty eSkowe bo kutych wahaczy chyba ni masz?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 18 kwie 2014, 15:34

miki1133 pisze:bierz ATE ps. TRW podobno mocno pylą.
Podobno, czy na pewno? Chciałbym to wiedzieć, bo nie chce kolejnych pylących klocków.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 18 kwie 2014, 15:35

Trw pylą obojetnie jakie zawsze felgi brudne.

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 18 kwie 2014, 16:05

eSPe, własne nawet po vin-ie rozkodowałem wyposażenie i mam wyszczególnione zawieszenie s2 niby sie zgadza bo sprężyny ori -20mm sa i piasty 5x112
IC69, wiem na pewno ze ATE pylą polowe tego co trw a najmniej ferodo
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 18 kwie 2014, 17:48

karolas123 pisze:Trw pylą obojetnie jakie zawsze felgi brudne.
To mogę potwierdzić, TRW bardzo pylą podobnie jak Delphi, ciężko nawet doczyścić felgi.
ATE dużo mniej pylą i są skuteczniejsze.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 18 kwie 2014, 18:27

Moim zdaniem łatwiej będzie kupić tarcze 4x108 pasujące wymiarem i et, natomiast u tokarza rozwierć je na otwory 5x112. Jeśli obawiasz się braku wyważenia, to możesz nawet najpierw zaspawać cztery otwory, a dopiero potem rozwiercać.
Ja jeździłem na rozwiercanych tarczach rok i nie miałem problemów z biciem kierownicy. Dodam, że ja nie zaspawywałem oryginalnych otworów.

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 18 kwie 2014, 19:08

ATLAS, można spokojnie kupić tarcze Zimmerman 276mm pod girling 60 i 5x112 wiec nie trzeba kombinować ;-)
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 21 kwie 2014, 00:26

IC69 pisze:
miki1133 pisze:bierz ATE ps. TRW podobno mocno pylą.
Podobno, czy na pewno? Chciałbym to wiedzieć, bo nie chce kolejnych pylących klocków.
Irek ATE pylą dość mocno, natomiast w podobnej cenie, a nawet tańsze Zimmermany nie sypią już tak bardzo. Z TRW niestety/stety (odpowiednie skreśl :-P) nie miałem do czynienia.

P.S. Ze standardów wszystkie będą sypać mniej, lub bardziej. Nie chcesz pylących klocków, to pakuj się w ceramikę, np. EBC Black stuff.
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

malutki83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 14 paź 2013, 18:29

Post autor: malutki83 » 29 cze 2014, 16:32

Kto z was ma u siebie na przodzie zaciski od alfy 166v6 i rozstaw 4x108

test2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 18 wrz 2013, 12:48
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: test2 » 15 gru 2014, 09:31

Witam, wiem że odgrzewam tego kotleta odgrzewanego już nie raz, ale mam takie pytanie, bo ostatnio myślę nad takim zestawem i chciałbym się dowiedzieć czy ma to jakikolwiek sens: ) mianowicie:
Zaciski z BMW e38 4tłoki brembo, tarcze Focus rs (rozstaw sie zgadza, 320 średnica) bądź tarcza 312 z audi a6/a8/s4(wiercona na nasz rozstaw) , no i klocki jurid White (ceramika) . To na przód, a tył jeżeli się da to to co teraz mam Z przodu (288) przenieść na tył a jak nie to zaciski od a8 d2 tylne i wtedy tarcza i klocek też od tego: )
Czy jest sens?
A po drugie, wkladalismy już na warsztacie 8tlokow do s4 b5 ale czy to będZie tak samo proste jak włożenie brembo do 80-tki? Duzo trzeba z adapterami kombinować? Ktoś sie orientuje? Czy to podejdzie na prostym adapterze? (W sensie "kawałek prostokątnej blachy z 4 otworami) ?
Z góry dziękuję za odpowiedZi: )

malutki83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 14 paź 2013, 18:29

Post autor: malutki83 » 26 gru 2014, 14:51

looknij w moim temacie ja tył mam 280 na tych zaciskach

bo z przodu to mam 345 mm i 4 tłoki touareg

avangarda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 kwie 2015, 19:53
Lokalizacja: Ruda Śl

Post autor: avangarda » 30 maja 2015, 07:21

troche odgrzany kotlet ale czy wkładał ktos heble z a4 b5 280x25 wentylowane?, chodzi o to czy pasuja jarzma p&p z zaciskami

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 maja 2015, 08:20

avangarda pisze:wkładał ktos heble z a4 b5 280x25 wentylowane?
a co chcesz tym zyskać :?: bo chyba dużej różnicy w hamowaniu pomiędzy tymi z abk 280x22 nie będzie, chyba że się mylę
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga