Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] korektor siły hamowania

siwak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 24 maja 2007, 22:45

Post autor: siwak » 27 lut 2008, 22:55

Witam a może ktoś mi napisać albo zrobić foto jak jest podłączony ten korektor, bo obciął stare rurki i juz nie pamięta, która gdzie była

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 29 lut 2008, 08:44

Panowie wywalenia korektora jest niebezpieczne. Na prostej drodze to nic prawie nie zauważymy, ale na zakręcie jak przyhamujemy to tył może odrazu wyprzedzić nie mówiąc już o zimie. Więc nie dawajcie takich rad, że wywal i już. Lepiej kupić drugi sprawny i założyć

fx65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2007, 08:33

Post autor: fx65 » 29 lut 2008, 13:43

Witam kolegów,jak ktoś to już wymieniał to proszę mi powiedzieć czy jest to dużo roboty i ile to może kosztować taka wymiana. Z mojego punktu widzenia wydaje mi się że nie ma z tym dużo roboty a na stacji obsługi powiedzieli mi że 80 złotych za robociznę. Wydaje mi się że barzdo drogo. A propo mojego to jest lekko zawilgocony, lać nie leje bo jakoś płynu mi nie ubywa, wymieniać czy jeszcze nie.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 08 gru 2009, 20:06

można regenerować cieknący korektor siły hamowania?
czy tylko wymiana pozostaje
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

miki878787
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 12 maja 2009, 22:20

Post autor: miki878787 » 19 sty 2010, 21:33

Koledzy, a czy we wszystkich modelach 80-tek jest identyczny korektor? Bo ja mam coupe z silnikiem 2,6. A czy np. będzie pasował do mojego modelu korektor od avanta albo sedana z innym silnikiem?
Dopasował ktoś może korektor od innego autka? Bo do naszych audiczek już nowego to się nie dostanie, a z używkami to wiadomo jak jest. Jedne chodzą 10 lat, a inne tydzień. Czy od golfa IV po drobnej przeróbce będzie na pewno pasował i działał prawidłowo taki korektor?
V6

Awatar użytkownika
Jasiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 03 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Jasiu » 19 sty 2010, 22:16

Witam.
Są dostępne, niedawno wymieniałem.

[ Dodano: 2010-01-19, 22:17 ]
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 10:49 przez Jasiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 the best !

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 20 sty 2010, 09:15

Jasiu pisze:Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
Polak potrafi

miki878787
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 12 maja 2009, 22:20

Post autor: miki878787 » 20 sty 2010, 20:22

Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam
V6

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 21 sty 2010, 19:37

miki878787 pisze:Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam
poszukaj dobrej używki ;)
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

Awatar użytkownika
wilin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 cze 2009, 00:12
Lokalizacja: Otwock

Post autor: wilin » 29 kwie 2010, 23:47

Witam , dzisiaj przy okazji wymiany wydechu w b4 ABK avant ruszyłem dźwignią korektora i ta dźwignia po prostu urwała się od korektora , już wcześniej przypuszczałem ,że z korektorem jest coś nie tak co było widać na tarczach tylnych tzn nie były tak ładnie "wypolerowane" jak przednie tylko miały wąski pasek na środku a reszta była zardzewiała tak jakby na tył szło za mało ciśnienia , od razu po urwaniu pomyślałem żeby go wywalić i połączyć na krótko ale widzę w tym temacie dużo sprzecznych opinii , ale ja go raczej wywalę ponieważ w mojej drugiej b3 PP w ogóle tego korektora nie ma i jakoś 20 lat nikt się nie zabił a i abs-u nie ma .

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 02 maja 2010, 08:22

Zajrzyjcie w etke na przykładzie np. b2 były dwie wersje z korektorem i bez. Czyli można, chyba tak :?: :!: . Ja wiem jedno ,że od nowości nie był ruszany i przewody co do niego szły obciąłem kombinerkami.
ps. już go nie założę

Awatar użytkownika
tomastepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 kwie 2011, 23:48
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: tomastepa » 21 paź 2011, 11:41

Ma też urwaną dźwignią korektora i wiecie co?
Mało bym sie nie zabił. Przy prędkości 130km/h wciskam pedał hamulca i momentalnie przednie koła sie blokują, wciskam 2gi i 3ci raz znów to samo. Wogóle nie czuć by tył hamował !!!
Podnosze tył żona wciska hamulec a tylnymi kołami dalej kręce z pewnym oporem !!!
Może wcisnąć coś w dźwignie regulatora żeby była w innym położeniu jak nie pomoże to go wywalę.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 paź 2011, 12:17

tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

Obrazek
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.

Awatar użytkownika
tomastepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 kwie 2011, 23:48
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: tomastepa » 21 paź 2011, 15:11

andi77 pisze:tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.
Nie jestem pewny ele u mnie jest chyba tylko korektor umieszczony centralnie na tylnej belce a nie z boku co widać na fotce powyżej.

W moim elemencie wchodzą 2 przewody i wychodzą 2 przewody. Na dole jest blaszka odchylająca sie i nakrętka centralnie na środku blaszki. Niestety tej nakrętki nie ma (gwint urwany) więc regulator nie działa. Przypuszczam ze tą nakrętką się u mnie regulowało siłę hamowania.

[ Dodano: 2011-10-29, 13:59 ]
Jest tak jak andi77 pokazał
Rozebrałem, wyczysciłem, przepłukałem, wyregulowałem i działa :mrgreen:

Awatar użytkownika
silnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 19 mar 2008, 11:58
Lokalizacja: Puławy

Post autor: silnik » 13 kwie 2012, 10:58

andi77 pisze:tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

[url=http://images41.fotosik.pl/1131/9d67c411958f4aa0med.jpg]Obrazek[/URL]
W jaki sposób wyregulować korektor hamowania jeżeli chcę żeby mi bardziej tył hamował? Tarcze z tyłu są ledwo co zdarte i mam słabe hamulce.
Mam ten korektor bardziej ścisnąć czy odwrotnie??
Jest:
- B4 Cabrio 2,8
- B6 Avant 1,9 AVF + mapa 168KM
było: AUDI 80 B4 1,9 TDI Bosch + chip

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga