Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z b4] zaciski hamulcowe

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 18 kwie 2010, 14:01

Czy hamulce wentylowane z 90'tki 2.2 136PS bedą mocniejsze od B4 2.0 90 ABT ?

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 18 kwie 2010, 14:24

jak beda pasowac to napewno beda mocniejsze.Lepiej załóż dwutłoczkowe.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 18 kwie 2010, 14:26

Pasować bedą na 100% bo ja mam cała 90 na części i zastanawiam się czy są mocniejsze. Chodzi mi głównie o budowę zacisku tłoczka.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 18 kwie 2010, 15:02

jak wiadomo w 1Z sa tarcze lite nie zbyt efektywne, w 90 sa wentylowane ale pytanie jakiej srednicy?? bo w 1Z sa 280mm a wiem ze sa wentylowane 280mm i 254mm jak sa mniejsze to nie zakładaj.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 18 kwie 2010, 17:32

lukwoj21 pisze:w 90 sa wentylowane ale pytanie jakiej srednicy??
256x22mm

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 18 kwie 2010, 18:56

Chyba 256x22 wentylowane bo jest felga 14 calowa i zacisk jest blisko felgi. Dlatego pytam czy jest sens to wkładać jak według ETKi tłoczek jest tej samej średnicy tylko zacisk może się różnić budową.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 18 kwie 2010, 20:01

nie opłaca sie lepiej szukaj od silnika 2.3 NG tam jest tarcza wentylowana 280x22mm, Nie opłaca zakładac sie mniejszej tarczy jak masz.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 18 kwie 2010, 22:25

lukwoj21, no i tak zrobię też mi się wydaje że to nie ma sensu. Bo nic mocniej i lepiej to nie będzie hamować.

Awatar użytkownika
win386
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 sie 2012, 14:30
Lokalizacja: WLKP PWR

Post autor: win386 » 27 cze 2018, 10:24

Myślę Panowie, że nie macie racji. Na swoim przykładzie, mogę powiedzieć, że zmiana litych tarcz 280 mm na wentylowane 256, wniosła bardzo wiele. Korzyść wychodzi dopiero po kilku hamowaniach z większych prędkości niż 60km/h. Jeżeli ktoś ma zmodzonego TDI i nie jeździ emeryckim stylem (wiadomo) to taka zmiana ma jak najbardziej sens. Choćby dlatego też, że odpada problem bicia tarcz. Moim zdaniem tarcze 280 lite to pomyłka. A jeśli ma się to obyć niskim kosztem to w ogóle nie ma tematu :-) :-)
Miałem v6 2.8, ale bez ABS, faktycznie hamulce pracowały tam nieco twardziej, sądzę, że pompa ABS nieco zmiękcza pracę pedału hamulca....i stawało w miejscu to auto.
Audi 80 B4 Sedan
1.9 TDI 1Z Bosch - stock
11.11.1993
Ma lalunia :*

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga