Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 06 sie 2011, 21:12

No fakt moja pomyłka, ale w S2 powinny nawet lepiej hamować jak te na 280 mm. S2 ma seryjnie 220 KM także muszą być one przystosowane do duzych obciażeń
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

rakso1992d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
Lokalizacja: Krzeszowice

Post autor: rakso1992d » 16 gru 2011, 17:25

czy w 2,6 v6 były tylko tarcze o wymiarach 280/22?? czy były też mniejsze te 256 czy jakoś tak

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 gru 2011, 17:54

Nie sądzę by przy takim silniku były tarcze 256... Moim zdaniem 280mm były montowane.
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 16 gru 2011, 20:42

Jak się nie mylę w 2.6 były zaciski dwu tłoczkowe i tarcze 276mm na 25 mm. Ale na 100% nie jestem pewny w 2.8 na pewno są takie <piwo>
W 2.3 były na pewno 280mm na 22 bo sam takie zakładałem ;-)

rakso1992d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
Lokalizacja: Krzeszowice

Post autor: rakso1992d » 17 gru 2011, 17:42

właśnie też tak myślę że w 2,6 v6 powinny być 280, gościu który je sprzedaje jeszcze nie dał mi znać i nie jestem pewien. 2 tłoczkowe chyb dopiero w 2,8 bo mówił ze nigdy nie maił 2 tłoczkowych. ja mam 1.9tdi i wymieniałem tarcze na ate ale lita to lita i przy ostrym hamowaniu zaczynają mi bić więc poczekam aż zaczną konkretnie i do wymiany(znaczy do zwrotu) i za tą kasę chce kupić wentyle z tego co wyczytałem na forum to nie ma problemów z tak wymianą ?? może ktoś potwierdzi czy też zaprzeczy??
oczywiście wiem że muszę wymienić zaciski i jarzma ;-)
mam tez nadziej ze po takiej modyfikacji hamulec będzie bardziej skuteczny

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 gru 2011, 19:15

rakso1992d, bezproblemowy zabieg ;-) dwutłoczki były w AAH, S2... Czuć różnicę po zmianie, a jeszcze z litych to już na pewno będziesz zadowolony :-D
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 18 gru 2011, 19:44

No fakt kolego poprawa bedzie znaczna. Ja u siebie zmieniłem z litych 256 mm na wentyle 276 i jestem bardzo zadowolony. :-)
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

colorumia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 01 wrz 2008, 22:27
Lokalizacja: Rumia

Post autor: colorumia » 18 gru 2011, 20:35

po czym rozpoznać zacisk od tarczy wentylowanej? jakiś wymiar wewnętrzny może ktoś zmierzył?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 18 gru 2011, 20:41

Jarzmo zacisku od tarczy wentylowanej ma miejsce w którym pracuje tarcza około 27mm

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 05 lut 2012, 19:10

Panowie, mam ABT 256mm lite tarcze, właśnie się skończyły.
W 2.3 montowali 256x22 oraz 280x22, w obydwu wypadkach tarcza, zacisk i jarzmo podejdą do mojego wozu ? Plug & play ?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 05 lut 2012, 19:23

W 2.3 nie był&#9675;o hamulca 256. Z 280 jarzm podejdzie do Ciebie, jesli bedziesz miał tarcze 280x22.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 05 lut 2012, 21:21

rejdzik, wszystko podejdzie p&p bez żadnego problemu ;-)
Sprzedam wszystkie części do Audi 80 B4 sedan/avant 1.6, 1.9TDI, 2.0, 2.3 2.6, 2.8 V6 quattro Audi A4 B5 Tel. 725 - 884 - 012

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 06 lut 2012, 09:46

Dla pewności...
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

To zacisk i tarcza od 2.3?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 lut 2012, 10:12

Te sa 276 x25 dwudłoczkowe i pasuja p&p

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 06 lut 2012, 10:41

280x22 z zaciskami vs 276x25 z zaciskami to ceny są prawie 1:2 (koszt całości). Mimo, że pracuję w sklepie i dla siebie mam ceny hurtowe to dla przykładu ta pierwsza z mikody to jakies 55z/szt a druga ~100z/szt.
Tak się zapytam pompka hamulcowa uciągnie dwutłoczkowe?

Zastanawiam się jeszcze, może kolego podpowiedz mi coś jeszcze, co proponujesz...co wybrać... jak będzie różnica w skuteczności hamowania..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga