[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
CO do FMIC pasuje bardzi ładnie Chnol taki jak mam razem z kratkami.
Q w B5 pasuje tak samo jak w B4 Bo Sedan i Avant ma już tylną cześć podłogi z B5.
Ogółem Mikko ma przecież tylny wózek Q wsadzony od B5 RS4 . Ori napęd w B5 i zawieszenie w podstawowej wersji jest trochę słabsze niż w B4,są stalowe wachacze a nie kute,dopiero S4i RS4 ma kute.
Pozdro
Ps uważam że w B5 jest łatwij ze swapem skrzyni 6G niż w B4. Bo można kupić gotowy zestaw bezproblemu za grosze. Przekładałem 2 miesiące temu dla zainteresowanych.
B6 jest fabrycznie przystosowane pod Q. Bo ma identyczne zawieszenie w wersji inwalida / quattro
Q w B5 pasuje tak samo jak w B4 Bo Sedan i Avant ma już tylną cześć podłogi z B5.
Ogółem Mikko ma przecież tylny wózek Q wsadzony od B5 RS4 . Ori napęd w B5 i zawieszenie w podstawowej wersji jest trochę słabsze niż w B4,są stalowe wachacze a nie kute,dopiero S4i RS4 ma kute.
Pozdro
Ps uważam że w B5 jest łatwij ze swapem skrzyni 6G niż w B4. Bo można kupić gotowy zestaw bezproblemu za grosze. Przekładałem 2 miesiące temu dla zainteresowanych.
B6 jest fabrycznie przystosowane pod Q. Bo ma identyczne zawieszenie w wersji inwalida / quattro
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na razie za mało mocy żeby myśleć o Q Ale warto wiedzieć że jest to możliwe. W przyszłym tygodniu coś trzeba ogarnąć bo wstyd jeździć taki autem złożony na szybko. Bo wygląda to aktualnie okropnie. Lampy odstają, maska źle spasowana itp. No i może wleci dwururka z 1,8T bo drażni mnie już wydech z ADRa.
Części samochodowe online - Motostacja
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odwiedziłem dzisiaj mojego speca od LPG żeby ocenił mapki po zmianie silnika. Powiedział że... może mnie zatrudnić do ustawiania map bo są idealnie :mrgreen: W sumie to chyba nie tyle moja zasługa co przypadek że idealnie dobrały się średnice dysz i ciśnienie gazu :mrgreen: Książkowy mnożnik, mapki idealnie pokryte, czasy wtrysków w porządku. A co najważniejsze - dobrze chodzi na LPG mimo że to graty od ADRa.
Części samochodowe online - Motostacja
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 40
SWAP na 1,8T APU cz. 2 - 07.06.2013[/center]
Dziś wleciała dwururka od 1,8T więc SWAPa uznaje za zakończonego Wszystko byłoby fajnie gdyby jakiś ktoś nie wjechał mi hakiem w zderzak :evil:
[center] [/center]
A pod maską tym czasem wygląda to tak:
[center][/center]
W między czasie wpadły też kubełki. Póki co podłączyłem tylko elektrykę sterowania odcinkiem lędźwiowym (zajebista rzecz na dłuższe trasy). Miałem ori wiązkę więc nie było żadnych trudności.
[center][/center]
Zastanawiam się jeszcze czy nie przerzucić całej instalacji od poduch łącznie ze sterownikiem. Mógłbym wtedy podłączyć poduchy siedzeń + pirotechnikę wszystkich pasów bo u mnie chyba tego nie ma. W dodatku rozwiązałbym problem mrugającej kontrolki poduch przy zmianie liczników z II lifta.
No i same liczniki:
[center][/center]
Póki co z funkcji dodatkowych zdążyłem podłączyć tylko czujnik poziomu płynu no i to co pod maską, czyli temp oleju, poziom oleju itp. Dałem do masy też żarówki i klocki żeby nie wkurzało. Do podłączenia jeszcze manetka, pozostałe 3 drzwi, czujnik temp zewnętrznej i parę innych.
Co do silnika to chodzi miodzio zarówno na Pb jak i na LPG :mrgreen: Z tego co zauważyłem po zrobieniu 500 km to oleju też nie ubywa więc jest gites. Skrzynia też sprawuje się świetnie.
SWAP na 1,8T APU cz. 2 - 07.06.2013[/center]
Dziś wleciała dwururka od 1,8T więc SWAPa uznaje za zakończonego Wszystko byłoby fajnie gdyby jakiś ktoś nie wjechał mi hakiem w zderzak :evil:
[center] [/center]
A pod maską tym czasem wygląda to tak:
[center][/center]
W między czasie wpadły też kubełki. Póki co podłączyłem tylko elektrykę sterowania odcinkiem lędźwiowym (zajebista rzecz na dłuższe trasy). Miałem ori wiązkę więc nie było żadnych trudności.
[center][/center]
Zastanawiam się jeszcze czy nie przerzucić całej instalacji od poduch łącznie ze sterownikiem. Mógłbym wtedy podłączyć poduchy siedzeń + pirotechnikę wszystkich pasów bo u mnie chyba tego nie ma. W dodatku rozwiązałbym problem mrugającej kontrolki poduch przy zmianie liczników z II lifta.
No i same liczniki:
[center][/center]
Póki co z funkcji dodatkowych zdążyłem podłączyć tylko czujnik poziomu płynu no i to co pod maską, czyli temp oleju, poziom oleju itp. Dałem do masy też żarówki i klocki żeby nie wkurzało. Do podłączenia jeszcze manetka, pozostałe 3 drzwi, czujnik temp zewnętrznej i parę innych.
Co do silnika to chodzi miodzio zarówno na Pb jak i na LPG :mrgreen: Z tego co zauważyłem po zrobieniu 500 km to oleju też nie ubywa więc jest gites. Skrzynia też sprawuje się świetnie.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2013, 21:55 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Części samochodowe online - Motostacja
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
uwierz mi że warto do siebie włożyłem i jedynie czego żałuje że tego szybciej nie wpakowałem a nie po roku :lol:Labiel pisze:wujo1 napisał/a:
kiedy ruszasz z klimą
Na razie zastanawiam się czy ją pakować bo jest z tym sporo roboty. Najpierw wlecą elektryczne szyby
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Masz ręczną czy automatyczną? Bo tu jest klima-tronik i od najebania czujników. Elektryka byłaby ciężka do ogarnięcia.wujo1 pisze:uwierz mi że warto do siebie włożyłem i jedynie czego żałuje że tego szybciej nie wpakowałem a nie po roku :lol:Labiel pisze:wujo1 napisał/a:
kiedy ruszasz z klimą
Na razie zastanawiam się czy ją pakować bo jest z tym sporo roboty. Najpierw wlecą elektryczne szyby
Części samochodowe online - Motostacja
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga