Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Schematy instalacji elektrycznej

ODPOWIEDZ
kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 06 sie 2015, 23:04

Od podstaw wszystko

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 sie 2015, 23:30

A w jakim stanie była dysza dławiąca?

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 07 sie 2015, 11:53

ta na cienkim przewodzie ????

[ Dodano: 2015-08-07, 11:51 ]
Gdzie to się montuje nie zwróciłem na to uwagi

[ Dodano: 2015-08-07, 11:53 ]
A może spierniczyłem podłaczenie czujników na skraplaczu ...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 sie 2015, 13:22

kowalmarcinek pisze:A może spierniczyłem podłaczenie czujników na skraplaczu ...
Nie bo byś w ogóle nie właczy klimy.


Tak ta na cienkim przewodzie.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 07 sie 2015, 17:14

Słuchaj chyba nie potrzebne sie zaglebiamy . Klima wytrzymała trasę 150km
Jechałem 2,5 h cały czas na klimatyzacji . Wentylatory zwalniany na drugi bieg kiedy jechałem szybciej .
Jedynie to tylko tyle ze lekko slychac sprężarke i moim zdaniem odbiera ona sporo mocy mojemu silnikowi.
Klima ładnie , wydajnie dmucha .
Moze jak podam sygnały do Ecu to cos sie poprawi z mocą

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 sie 2015, 17:34

Jedynie to tylko tyle ze lekko slychac sprężarke
Ale ze co słychać?
Moze jak podam sygnały do Ecu to cos sie poprawi z mocą
Nie mocy nie przybędzie kiedy będziesz przyspieszał normalnie to klimy nie odłączy, to działa tylko kiedy jeździmy ekstremalnie czyli gaz do dechy, wyprzedzanie itd. dokładnie kiedy ecu wyliczy 100% obciążenia przez dłuższy okres.
kowalmarcinek pisze:Słuchaj chyba nie potrzebne sie zaglebiamy
Dzisiaj akurat 36-37stC wienc ten wentylator na maxa powinien sie dość często włączać.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 08 sie 2015, 10:16

no wiec czesto się włacza,jest chyba ok.Ciekawe jak bedzie 20 stopni czy od razu ruszy pełną mocą.

Słychać przy wyższych predkosciach obrotowych silnika ze lekko jęczy kompresor


moze mam w słabej kondycji silnik ...

Pisał ktoś na forum ze 1.9 tdi klimatyzacja nie obciąża silnika
Jak jest u Ciebie ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 sie 2015, 15:05

Przy jeździe emeryckiej spokojnej nie czuje osłabienia silnika no może z 5% , gorzej jak się chciało pocisnąć jak z procy czuje wtedy ze coś hamuje silnik i z 50% uciekło.
kowalmarcinek pisze:Ciekawe jak bedzie 20 stopni czy od razu ruszy pełną mocą
Poczekać zobaczymy.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 11 sie 2015, 20:37

Długo czekać nie trzeba było klima is dead .

Czynnik na 99% jest , sprężarka się załącza, wentylatory tez ale na jakiś niższy bieg a Mrozu z nawiewu niet :(

Odłączyłem żółty czynnik i zero reakcji tzn sprężarka dalej włączona , wentylatory dalej się kręcą i dalej nie chłodzi .

Dobiega takie samo "syczenie" ze schowka i nic ...

Dodam ,że z biegiem czasu coraz żadziej wentylatory wchodziły na max speed ,coraz słabiej chłodziła.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 sie 2015, 20:46

Gazu mało na 99%, chyba że sprężarka padła.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 11 sie 2015, 20:56

ciekawe co się stało ....


A czujnik niskiego ciśnienia nie powinien odłączyć kompresora ???

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 sie 2015, 21:03

kowalmarcinek pisze:A czujnik niskiego ciśnienia nie powinien odłączyć kompresora ???
Widocznie jeszcze trochę jest, ale zbyt mało by działało, wystarczy że ucieknie 50% czujnik jeszcze nie zadziała i kompresor będzie chodzić a wydajność klimatyzacji spadnie 90% .

Chyba że się mylę i kompresor kaput.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 11 sie 2015, 21:06

jak to sprawdzić ???

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 sie 2015, 21:07

Na maszynie. Ilość gazu i jakie ciśnienie hp.

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 11 sie 2015, 21:18

ok podjade ....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga