Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Schematy instalacji elektrycznej

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 wrz 2017, 08:11

fig 06 dolny prawy róg

xenon112233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 16 gru 2016, 06:32

Post autor: xenon112233 » 02 paź 2017, 17:28

Czesc :))
Ktory pin w sterowniku z 1.8t AEB (98r.) odpowiada za szyne diagnostyczna?

KoguTekBoSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40

Post autor: KoguTekBoSS » 06 sty 2018, 16:48

Panowie potrzebuję pomocy przy pewnym temacie.
Posiadam Audi B3 z silnikiem 6A. Potrzebuję opisu pinów skrzynki bezpieczników od strony wtyczek kabli.
Potrzebne jest mi to ze względu na to że chcę przerobić mechaniczny wtrysk na Digifant 1.
Schemat od Digi posiadam. Jedynie co potrzebuję to właśnie opis wtyczek w Audi.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 sty 2018, 17:32

Co do schematów to możesz wziąć schemat z jakiej chcesz wersji silnikowej (najlepiej z podobnego rocznika) bo skrzynka bezpieczników była taka sama od 1980 do 2000 roku.
Tu są fajne schematy. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/

Tutaj masz jakiś opis podłączenia digifanta tylko nie wiem której wersji. Tylko na schemacie od digi jest dziwne podłączenie cewki, wygląda jakby była sterowana plusem z ECU... Ciekawe czy to błąd na schemacie czy co.
Jak masz schemat od swojego digi to daj to napiszę co gdzie podłączyć. Zasilanie cewki możesz wziąć z B15 możliwe że już masz tam podpiętę zasilanie cewki ACE idące przez z jeden z doczepianych bezpieczników który możesz wykorzystać. Nie zapomnij o masach na pin 13 i 19 oraz z tego co widzę na sterowanie zaworem wolnych obrotów (też sterowany plusem?).
Obrazek
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

KoguTekBoSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40

Post autor: KoguTekBoSS » 07 sty 2018, 13:30

Wklejam schemat Digi 1:

Obrazek

Gdybyś mógł podpisać mi które piny z ECU do których pinów w skrzynce bezpieczników to byłbym wdzięczny.
Wstawienie przekaźnika do sterowania ECU to nie jest dla mnie problem. Wiem że trzeba wstawić taki o numerze 30/32.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 sty 2018, 19:07

Ok masz schemat w załączniku. To praktycznie to samo co wcześniej dałem tylko tutaj schemat ładniejszy.
Przekaźnik możesz dać nawet jakiś uniwersalny samochodowy 40A.

[ Dodano: 2018-01-07, 19:07 ]
Obrotomierz pewnie trze będzie jeszce podłączyć z sygnału cewki z pinu 25ECU bo widzę że nie ma specjalnego wyjścia. Nie wiem czy zacisk 4 z modułu cewki nie trzeba też dać do plusa po zapłonie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2018, 19:19

A może mi ktoś powiedzieć kto posiada dokładne schematy co jest na przewodzie brązowo-żółtym(niestety nie pamiętam pinu), na wyjściu z ecu audi a6 c4 abk rok 94.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2018, 19:32

Na pewno masa ;-) ale czy wejście czy wyjście to nie powiem :/

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2018, 19:41

Jarewa pisze:Na pewno masa ;-) ale czy wejście czy wyjście to nie powiem :/
a no właśnie ;-)
Nom powinna być masa ale nie wiedzieć czemu w połączeniu z masą na karoserii daje 14 V :shock: bezradny_
A może wiesz skąd lub dokąd idzie ta masa.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2018, 19:49

A gdzie jest drugi koniec może wiesz? nie rozumie gdzie te 14V ci się pojawia skoro masujesz z karoserią to jak jest 14V na tym kablu???

[ Dodano: 2018-01-26, 19:49 ]
A zobacz piotrku czy czasem ktoś nie połaczył masy silnika na plus alternatora ;) wszak oczko pasuje a wiązka jest razem z kablem kontrolki.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2018, 19:50

Jarewa pisze:A gdzie jest drugi koniec może wiesz?
no właśnie nie
Jak znajdę gdzie to idzie to może i przyczynę znajdę.
Jarewa pisze:nie rozumie gdzie te 14V ci się pojawia skoro masujesz z karoserią to jak jest 14V na tym kablu???
tak, podłączam miernik do przewodu przy ecu i masą i pokazuje 14 - auto zapalone było oczywiście
Jarewa pisze:A zobacz piotrku czy czasem ktoś nie połaczył masy silnika na plus alternatora
nie, czyściłem i sprawdzałem masy a poza tym masa w c4 idzie na tył silnika i do alternatora nie dostanie ni jak
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2018, 19:57

Ale nie mówię o masie aku-silnik tylko o ECU-silnik nawet tak jak u ciebie masa silnika kabel brązowo/żółty coś tam oczko na M8 przykręcony do głowicy za alternatorem

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2018, 20:02

Jarewa, ok, masz rację popierdzieliło mi się cóś. sprawdzę to.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2018, 20:08

A gdzie ten kabel żeś wyczaił?? i mierzył:P

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2018, 20:13

Jarewa pisze:A gdzie ten kabel żeś wyczaił?? i mierzył:P
na wtyczce ecu
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga