Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI] Czy odbudowywać Audi 80 B4, avant

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
oOo

Post autor: oOo » 07 maja 2014, 00:00

O ile powazna odbudowa niestety nie ma wiekszego sensu (to nie AAN Q zeby ladowac taka kase) zakladajac, ze autem bedziemy chcieli jezdzic przez krocej nic kolejne 5-6lat to mysle ze warto wydac te 2-4tys (czyli mniej wiecej roczna rata za nieco nowsze auto) na najbardziej istotne niedomagania auta i cieszyc sie nim przez kolejne kilka lat. Z tego co napisales to poza renegeneracja turbiny "na zapas", remontem silnika "na zapas", reneracja magla "na zapas" i wymiana calej tapicerki powinno dac sie zrobic nie tak kosmicznym kosztem. Za zaoszczedzone pieniadze mozna wybrac sie na wczasy lub zrobic maly remont mieszkania z czego zapewne druga polowka bedzie bardzo zadowolona. Doprowadzenie auta do stanu dobrego to zwykle nie jest duzy wydatek to idac dalej mozna sie niestety zapomniec :) Zamiast renegeneracji turbiny lepiej zrobic porzadna diagnostyke, poprawic to co niedomaga i potem dorzucic za pare stowek wirusa niz wywalic pieniadze na renereracje dobrej turbiny z ktorej efektow nie bedzie zadnych poza ubytkiem w portfelu. Zamiast nowych lamp kupic bardziej przyzwoite zarowki i zmajstrowac sobie zestaw na przekaznikach lub ew regeneracja odblysnikow niz kupno soczewek z ktorymi sie bedziemy musielic pozegnac parkujac na noc przy ciemnej ulicy. Wydac kilkanascie tysiecy na pierwsza octavie lub a4 b5 majac juz b4 w przyzwoitym stanie tez nie jest rozsadne z ekonomicznego punktu widzenia. Wszystko powyzej to wylacznie moja opinia.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 07 maja 2014, 18:35

kwestia podejścia indywidualna ile możesz sam zrobić bez pchania gotówki tak czy siak ja bym robił bo przynajmniej później wiesz co masz <ok>

grzes133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 28 wrz 2011, 21:05
Lokalizacja: Poniatowa

Post autor: grzes133 » 07 maja 2014, 20:00

Na dzień dzisiejszy mam już wymienione:

tuleje sanek - boge i svag
amortyzatory przób meyle
poduszki amortyzatorów przód lemforder
końcówki drążków lemforder
łączniki stabilizatora ruville
tuleje wahaczy lemforder
zakupiony nowy szyber za kilka dni będzie wymieniony (w starym to nie była pęknięta prowadnica tylko plastikowe elementy spękane)

Tapicerka obiektywnie patrząc to nie jest zła, chyba w lepszym stanie jest niż w najdroższym audi 80 b4 na serwisie aukcyjnym, poza małą dziurka na siedzisku u kierowcy.


Turbina obiektywnie patrząc też chyba nie jest taka zła
Maglownica po sprawdzeniu jest dobra (noszenie auta było spowodowane wybitymi tulejami sanek)
Silnik po uszczelnieniu wycieków też chyba nie będzie potrzebował remontu (po konsultacji ze znajomym mechanikiem)

kupione mam teraz do wymiany uszczelka miski olejowej earling, osłona przegubu lobro,i króciec bo chyba płyn minimalnie przepuszcza a i uszczelka pokrywy zaworów earling.


Więc widzę że koszty będą dużo dużo mniejsze niż początkowo wyliczyłem a efekt podobny wyjdzie.

Co do tapicerki to chyba obszyję tylko boczek kierowcy i zrobię nową podsufitkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga