Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Diagnostyka - VAG - wszystko o ...

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
adamek9995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 07 sie 2017, 12:48
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: adamek9995 » 26 sie 2017, 09:19

Dzięki za info, z ciekawości kupie tą przejściówke do obd 1 i zobacze co się u mnie pokaże.

parcelan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2011, 15:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: parcelan » 20 wrz 2017, 19:46

Witam wszystkich,
Ma ktoś może opis bloku 000 w siniku ABT? Tych 10 wartości. Czytałem kiedyś że jedna z nich to napięcie sondy lambda, i na tym mi najbardziej zależy. :|

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 wrz 2017, 19:56

Z którego roku ABT?

parcelan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2011, 15:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: parcelan » 20 wrz 2017, 20:06

93 styczeń. Wiem że tam była zmiana w sterowaniu w sierpniu 92. U mnie wygląda to wszytko na tą nowszą wersję.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 wrz 2017, 20:12

Napięcia sondy to tam nie znajdziesz , ale znajdziesz lambda factor który powie o sprawności sondy i układu paliwowego

parcelan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2011, 15:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: parcelan » 20 wrz 2017, 20:23

I tak dla pewności: lambda factor ma się zbliżać do wartości 1 ( 0.97 -1.03) na biegu jałowym.
A co do tego bloku 000 to nic się nie znajdzie ?
Bo 5 wartość coś mówi o lambda. patrzyłem na przebiegi w VC scope i normalnie wartość oscylowała od 110 do 128 a jak odłączyłem lambdę wyrównało się to do około 100 i zaczęły się pokazywać dziwne wartości. A robię bo po wymianie nastawnika przypustnicy który się zawieszał, na nowy, autko dodaje samo gazu i wywala błędy:00523 00525 00670

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 wrz 2017, 20:29

parcelan pisze:A co do tego bloku 000 to nic się nie znajdzie ?
proszę kiedyś jeden z kolegów z forum zapodawał

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/000.html
https://audi80.pl/topics102/b4-abt-b ... t86998.htm
WRC is for boys.
Group B was for men.

parcelan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2011, 15:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: parcelan » 20 wrz 2017, 20:35

Widziałem to i dla mnie to nie pasuje do ABT dzisiaj miałem w okienku wartość 34 i jeżeli dobrze rozumiem jest to RPM Czyli 34obr/s czy może 340 a może 3400. było to na biegu jałowym. Po tym opisie i jego analizie stwierdziłem ze albo ja tego nie rozumiem albo jest tu coś nie tak, i napisałem na forum. :|

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 wrz 2017, 20:37

parcelan, nie, to są wartości w jakichś tam jednostkach i trzeba je sobie przeliczać - niestety tu nie ma żadnych normalizacji więc lipa.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 wrz 2017, 20:38

blok 000 to system binarny, przeliczyć graniczy z cudem nie ma nigdzie info . 5 wartos wyuczenie się lambdy.
parcelan pisze: A robię bo po wymianie nastawnika przypustnicy który się zawieszał, na nowy, autko dodaje samo gazu i wywala błędy:00523 00525 00670

Robisz to bardzo nie profesjonalnie co do pierwszego błędu skasuj i zobacz jak wróci to masz uszkodzoną górną obudowę wtrysku czujnik IAT lub uszkodzona wiazke trzeci błąd przez grzebanie w nastawniku zrób procedurę prawidłową wymiany znajdziesz na forum, a drugi do sprawdzenie kiedy ten bład się pojawia bo być może a raczej pewne że przez LPG i tak musi zostac.

parcelan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2011, 15:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: parcelan » 20 wrz 2017, 20:49

I tu pojawia się problem. Wymianę nastawnika zrobiłem zgodnie z opisem na forum. po czym sprawdziłem wartości, bo wydawało mi się że coś jest nie tak, ale nic jutro zrobię to znów. Co z tym czujnikiem IAT. Z tego co się orientuje to słabo z jego wymianą. Ten komplet błędów pojawia się non stop. Usuwałem już 5 lub 6 razy.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 wrz 2017, 21:01

A to jak tam masz do wymiany TPS , Choć przyjrzał bym się wiązce bo akurat TPS i IAT są na tej samym odcinku a tam gazownicy grzebali i może coś sknocili.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 paź 2017, 08:18

Panowie a co to, czyżby zamknęli stronę vaglog.pl bo od kilku dni nie działa? wie ktoś coś?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 paź 2017, 09:04

Mi też nie działa :|

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lis 2017, 17:33

Mam takie pytanie czy grupa 000 dla 1z pierburg a bosch jest jakaś różnica, w znaczenie bloków i samym przeliczniku?
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga