Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 23 mar 2017, 16:12

MUNIOR pisze:
Ganimadeus pisze:Coś się rzuca w oczy?
Niedoładowanie i zbyt wysokie wskazania z przepływki ...gdzieś musi byc nieszczelnosć w dolocie
A no właśnie tak też spojrzałem, słychać też świsty - zapewne z ów nieszczelności. No nic będziemy szukać. Dzięki Panie Mariuszu.

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 23 mar 2017, 18:31

Zacząłbym od gumy łączącej kolektor ssący z plastikową rurą dolotu lecącą wzdłuż grodziówki.

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 27 mar 2017, 23:19

znowu prosba o analize logow
http://vaglog.pl/log-011_003_39166.html

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 31 mar 2017, 19:51

Niech się spece wypowiedza ale przepływa chyba powinna mieć cały czas 849 , a nie 700 .. chyba że hmm sztanga tak przydusila turbo że przepływ spadł - gdzie rotfl jest MUNIOR
:-D :-D :-D Mój Avanturnik :-D :-D :-D
b4-1z-avant-moj-avanturnik-t69144.html

1z+chip(Kostrz)+wtryski 0.216+pompa 11mm (munior)+gt1549s+brak kat+brak egr + SKRZYNIA FHN
Do odsprzedania wtryski afn i turbo t-2

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 10 maja 2017, 21:16

witam prosze o analize logow bpo auto troche oslablo miesiac temu wymienillem turbo po regeneracji samochod ciagna dobrze az do teraz
http://vaglog.pl/log-011_003_n6I56F.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 maja 2017, 21:46

tiger209 pisze:auto troche oslablo miesiac temu wymienillem turbo po regeneracji samochod ciagna dobrze az do teraz
To teraz musisz wypłukać z brudu ,a jak nie pomoże to wymienić przepływomierz ,bo trochę " przycina" ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 24 cze 2017, 22:31

Ok dzięki za odpowiedz☺

[ Dodano: 2017-06-24, 22:31 ]
witam prosze o analize logow samochod ma moc ale troche mi sie zdaje ze slaba. wymieniałem dzisiaj turbine na po regeneracji i nie wiem czy sztanga czy cos innego tez jest dobrze ustawiona z góry dziękuje za odpowiedz o to logi
http://vaglog.pl/log-003_011_008_BKnzQ8.html

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 24 cze 2017, 23:46

Jak na moje to Ci troszkę przeładowuje - sztange wydłużyć o 1 obrót. ECU nie może zbić ciśnienia do 0,8 trzyma cały czas 1bar choć n75 wysterowany na maxa , Ale niech się spece wypowiedzą :) No i przepływka coś szwankuje. Bo jak na moje powinno trzymać cały czas 847 - zrób logi pojedyńczo wtedy próbkowanie powinno być lepsze niż co 1,5s .
:-D :-D :-D Mój Avanturnik :-D :-D :-D
b4-1z-avant-moj-avanturnik-t69144.html

1z+chip(Kostrz)+wtryski 0.216+pompa 11mm (munior)+gt1549s+brak kat+brak egr + SKRZYNIA FHN
Do odsprzedania wtryski afn i turbo t-2

Jahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 29 lis 2012, 17:28

Post autor: Jahu » 30 cze 2017, 22:58

Jakie macie wskazania temperatury na zimnym silniku z czujnika niebieskiego? Kupiłem nowy czujnik i się troche zdziwiĺem bo w vagu pokazal dzisiaj 200 co odpowiada 0 st C, a było kilkanaście. Z drugiej strony świece nie grzały, więc ja juz nic nie rozumiem :(


Dodam jeszcze, ze sprawdzalem na przekreconym zaplonie. Nie odpalalem, bo nie było płynu, ale to chyba nie ma znaczenia.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lip 2017, 16:01

Jahu pisze: Nie odpalalem, bo nie było płynu, ale to chyba nie ma znaczenia.
<wazuuuup> <wazuuuup>

Jak nie ma znaczenia , skoro płyn nie jest zalany w układzie , a czujnik nie weźmie sobie temperatury z otoczenia , musi być płyn :!: :!:

Jahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 29 lis 2012, 17:28

Post autor: Jahu » 01 lip 2017, 16:07

Chyba nie do końca rozumiem co masz na myśli, ale podłączałem czujniki pod wtyczkę i wisiały w powietrzu przyjmując temperaturę jaka panowała na dworze (a w Krakowie na polu ;)).
Sugerujesz, że czujnik zanurzony w płynie o tej samej temp. co powietrze da inne wskazania? Czy źle Cie zrozumiałem?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lip 2017, 16:09

Czujnik musi być zanurzony w płynie.

Jahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 29 lis 2012, 17:28

Post autor: Jahu » 01 lip 2017, 16:17

Możesz wytłumaczyć dlaczego? Nie znam się, ale myślałem że jest to obojętne czy powietrze czy płyn. Z tego co pamiętam z budowy takiego czujnika to zmienia się pod wpływem temp. rezystancja takich małych krążków wewnatrz czujnika które przylegają do metalowej obudowy (tej ktora ma kontakt z plynem). Dzisiaj wieczorem zaleje płyn to napisze co i jak. Moźe cos w tym jest bo mierząc w szklance z ciepła wodą wskazania były wiarygodne.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lip 2017, 16:29

Bo to czujnik temperatury płynu.

Jahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 29 lis 2012, 17:28

Post autor: Jahu » 02 lip 2017, 22:52

Niestety, ale to bez znaczenia. Samochód juz zalany płynem, na zewnątrz okolo 20 st C.a na czujniku 195 czyli niewiele powyżej zera. Natomiast świece nie grzeją. Sugeruje, ze rozpiska z przeliczaniem tych jednostek z vaga na temp. jest jednak zła. U mnie jest ona na 85 str tego tematu. Niemniej wskazania w vag na rozgrzanym silniku poniżej 70, wiec pokrywałoby się to z tym co tam napisano. Może ktoś to potwierdzić/napisać swoje odczyty z tego czujnika przy obecnie panujacych temperaturach? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga