Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
mlubinski

Post autor: mlubinski » 13 kwie 2009, 21:02

ja kupowałem swoj fejs ze strony Viaken.pl. Zobacz tylko czy masz łącze OBDII, czy OBDI, wtedy potrzebujesz przejściówkę

Awatar użytkownika
fabian99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 09 mar 2009, 21:55
Lokalizacja: Poznań Grunwald

Post autor: fabian99 » 13 kwie 2009, 21:13

Mam audiczke z 1993r to raczej OBDII ale jeszcze sprawdze.
to polecacie czy nie bardzo :P

mlubinski

Post autor: mlubinski » 13 kwie 2009, 21:18

fabian99 pisze:Mam audiczke z 1993r to raczej OBDII ale jeszcze sprawdze.
to polecacie czy nie bardzo :P
ja kupilem ten: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103

i ten mogę polecić. Ja mam OBDI i musiałem kupić to: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=115

wszystko mi śmiga jak należy 1Z na przepływce Pierburga

Awatar użytkownika
fabian99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 09 mar 2009, 21:55
Lokalizacja: Poznań Grunwald

Post autor: fabian99 » 13 kwie 2009, 21:29

hmm... to musze sprawdzic. Bo niby jest napisane ze AUDI od 1990r wiec myslalem ze OBD II

[ Dodano: 2009-04-13, 21:31 ]
a wogole jak to sprawdzic ?? Jest napisane na zlaczu??

mlubinski

Post autor: mlubinski » 13 kwie 2009, 21:37

sprawdź jakie masz złącze do interfejsu - ja mam dwa podwójne, czyli za cholerę bym nie podpiął OBDII - po prostu nie pasuje, dlatego potrzebowałem przejściówki na te dwa dwubolcowe wtyki

Awatar użytkownika
fabian99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 09 mar 2009, 21:55
Lokalizacja: Poznań Grunwald

Post autor: fabian99 » 13 kwie 2009, 21:43

Jutro zobaczymy jak to tam wyglada :)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 14 kwie 2009, 10:16

We wszystkicj 80tkach jest zlacze OBD I
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant

Korab
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 05 maja 2008, 12:30

Analiza VaG

Post autor: Korab » 30 maja 2009, 19:04

PROSZE O ANALIZE VAG MOZE KTOS WIE CO NIECO BO DLA MNIE TA TURBINKA MALO LADUJE WWW.korabs.fotosik.pl

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 27 cze 2009, 23:41

Jak to ma być konkretne FAQ to trzeba napisać o problemie z połączeniem ze starymi 1Z,
mianowicie jak ktoś nie będzie się mógł połączyć ze sterownikiem silnika to najlepiej użyć programu VAG COM 311.X.Aplikacja VAG-COM pracuje tylko na portach COM od 1 do 4. Można to ustawić w Panel sterowania/system/sprzęt/menadżer urządzeń i wchodzimy na zakładke porty(COM i LPT) tam, zmieniamy port COM dla naszego zainstalowanego fejsa w Ustawienia portu/zaawansowane. Jak już to jest ustawione to uruchamiamy program VAG COM i w options i przechodzimy do pola „Protocol Options” gdzie w polu „Start Baud” ustawiamy wartość 240(tylko wtedy gdy nie chce się połączyć) oczywiście nie zapominamy o tym żeby ustawić odpowiedni port COM w programie i ma działać łaski nie robi :-)
Nie jest prawdą że trzeba mostkować linie K i L czy specjalnie wytwarzać błąd w sterowniku bynajmniej na zestawie tego typu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=658278101 i do tego przejściówka i pod programem VAG COM.
Mam nadzieję że się to komuś przeda

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 29 cze 2009, 10:28

Mało dokładnie przeczytałes ten temat... wszystko w przydatnych linkach...
przemik pisze:Przydatne linki :
http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=73731 – opis mojego autorstwa jak podłączyć VAG a do 1Z z lat 92-94(silnik „na przeplywce" Bosch)
Pozdrawiam
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 29 cze 2009, 22:29

Wręcz przeciwnie, przeczytałem Twój link i jest bardzo pomocny i dlatego streściłem to w jeden post żeby tutaj szybko i łatwo znaleźć.
Pozdrawiam

anemia7

[B4 TDI 1Z] Blad 575, prosze o analize logow

Post autor: anemia7 » 15 lip 2009, 19:27

Witam

Gdzie zamontowany jest sterownik silnika? VAG wyplul 575 a chce zaczac od sprawdzenia szczelnosci weza do mapsensora.

Logi kilka postow nizej
Ostatnio zmieniony 21 lip 2009, 23:21 przez anemia7, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 lip 2009, 19:36

Komputer w B4 masz pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy. Dość ciężkie jest do niego dojście.
Części samochodowe online - Motostacja

anemia7

Post autor: anemia7 » 15 lip 2009, 19:39

Gdzies za / nad przekaznikami?

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 15 lip 2009, 19:42

Labiel pisze:Komputer w B4 masz pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy. Dość ciężkie jest do niego dojście.
kolego mylisz sie komp w audi b4 jest zamontowany po stronie pasarzera. trzeba zdemontowac ta pulke pod schowkiem i komputer zobaczysz za wentylatorem siedzi umocowany pionowo na grodzi.
JVC kd sh 909r
μ-Dimension RM V41
Dego PO-650
RE Audio SR-10 D2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga