Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Koło pasowe- regeneracja

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 cze 2015, 06:23

U mnie np często piszczy pasek od wspomagania gdyż koło pompy nie jest w jednej linii z kołem prasowym. Piszczy zazwyczaj gdy jest zimno lub wilgotno. Też myślałem że to koło pasowe ale znaki się nie rozjechały. Wystarczy jak zrobisz znaki na górze jeden na kole prasowym drugi na małym kole.

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 23 cze 2015, 19:30

Właśnie wczoraj zrobiłem te znaki na górze-małe i duże koło i na dole tak samo :D

Rolkę i pasek klinowy będę wymieniał na drugi tydzień.

Zobaczymy czy jak pojeżdże z 2 dni czy się rozjadą. Nie widać żeby duże koło się gibało, a znowu jeśli się dobrze wpatrzę w linię gdzie idzie pompa wody i wspomagania to pasek nie równo chodzi.

[ Dodano: 2015-06-23, 19:30 ]
No i wczoraj zaznaczyłem znaki, zrobiłem dzisiaj z 120km i poszedłem się przypatrzeć jak tam znaki, a tam lipa. A myślałem że będzie dobrze, by ch** w dupe strzelił te koła pasowe.

Pod moim postem dodałem zdj ( zapożyczone z neta ) jak ja zrobiłem korektorem znaki na kołach te białe. A ta żółta kreska jest to kreska, na małym kole pasowym po sprawdzeniu, o ile się obróciło. Może to łopatologicznie wytłumaczyłem, ale ci co wiedzą to kminią o co kaman.

To jednak trza by kupić nowe koło pasowe ??

Bo wymiana rolki ani paska od wspomag. nic nie da. Zostawię sobie te części na zaś.
Obecne autko Audi 80
Nowy nabytek 2.6 ABC 95rok Avant CZARNA
2.0 ABK 95rok Avant LZ6P

Nie ma lipy :) <ok> <ok> <ok>

Było Audi 80 1.9 Tdi 94rok na Pierburgu --> Poszło w ręce ojca

kacperek285
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 23 lis 2007, 09:42
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: kacperek285 » 13 lis 2015, 11:14

witam,
Ja zacząłem wymianę tego kola pasowego, odkręciłem te 4 śruby na imbus 6 i mam pytanie czy trzeba odkręcać ta środkową śrubę 19mm. Jak na zdjeciu.
pozdrawiam

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 lis 2015, 13:36 przez kacperek285, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 lis 2015, 11:35

Ta duża śruba trzyma koło zębate rozrządu jej nie ruszaj.

kacperek285
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 23 lis 2007, 09:42
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: kacperek285 » 13 lis 2015, 13:44

ok dzięki. Kolo pasowe wymienione na ori używkę ze szrotu za 60 zl. Pisk tego kola na zimnym silniku ustał. Tak na 100% to pewnie dowiem się rano.Jedne co mnie martwi to delikatne bicie tego kola ok 1mm. Dzieki panowie z forum chyba nigdy bym nie zlokalizował tego uciążliwego pisku na zimny silniku.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 lis 2015, 13:51

Jak lekko bije to nie tragedia. Zrób znaki i obserwuj czy to nowe jest ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga