Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Podgrzewacz płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 14 sty 2014, 12:48

nad nogami pasazera za schowkiem, "wsuniety w obudowe nagrzewnicy"

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 14 sty 2014, 21:44

jutro sprawdze u siebie świece bo coś zimno a zawsze było ciepełko ,oprócz przekażnik 213 i 214 jest jakiś bezpiecznik rok 95 ?

Rafałvw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 06 sty 2014, 10:45

Post autor: Rafałvw » 15 sty 2014, 17:16

jest bezpiecznik 80A zółty , Panowie u siebie odkryłem tak , prąd do przekaźników dochodzi kable wszystkie ok ale do każdego z przekaźników są kable "sterujace" broząwo czerwone , brązowo niebieskie cienkie czy wychodzą one bezpośrednio z ecu ? ponieważ nie ma w nich prądu, sprawdzałem alternator i mam tylko 3 kable gruby czarny, niebieski i czerwony , cienki czarny idzie do rozrusznika

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2014, 18:28

Rafałvw pisze:prąd do przekaźników dochodzi kable wszystkie ok ale do każdego z przekaźników są kable "sterujace" broząwo czerwone , brązowo niebieskie cienkie czy wychodzą one bezpośrednio z ecu ?
<ok> Z ecu 021AP pin 26 i 6 .ECU 021D 48 i 6 pin .Do zadziałania wszystkiego ,konieczny sygnał DF na 39 pinie ,z sygnałem ociążenia alternatora 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Rafałvw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 06 sty 2014, 10:45

Post autor: Rafałvw » 15 sty 2014, 19:23

W końcu konkretne info :D jutro sprawdzam to i dam znać co wyszło .Jeszcze jedno dzisja szukałem ECU znalazłem pod nogami pasażera ale jak go wyjąć ? jest przymocowany blaszką taką to jest zatrzask czy co?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2014, 19:46

Rafałvw pisze:dzisja szukałem ECU znalazłem pod nogami pasażera ale jak go wyjąć ? jest przymocowany blaszką taką to jest zatrzask czy co?
Wsadzić śrubokręt pomiedzy blachę ,a plastik z tyłu schowka ,odgiąć srubokrętem ,tak żeby powstała lekka przerwa pomiędzy blachą a plastikiem i ciągnąć w dół kompa ,zaznaczam że lekko nie jest i czasem idzie z dużym oporem ;-) Przed tymi czynnościami, oczywiście najpierw musisz odczepić wężyk do kompa,puzniej pociągnąć blokadę wtyczki w stronę słupka ,no i w zasadzie komp jest już wolny 8-) Tylko nie wiem po co go wyciągasz ,bo raczej nigdy ,nic się tam nie dzieje ...przynajmniej mnie się nie zdarzyło ...wszystko solidnie zrobione ,no i komp w bezpiecznym miejscu ,nie narażony na dużą wilgoć i warunki zewnętrzne ,jak to ma miejsce np.w vw,gdzie komp siedzi luzem za ścianą grodziową ,w podszybiu :-P
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Rafałvw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 06 sty 2014, 10:45

Post autor: Rafałvw » 16 sty 2014, 16:33

Dzisiaj zaobserowałem tak , wszystkie kable we wtyczce ECU są , przekaźniki ok , bezpieczniki ok, wiązka do alternatora idzie 3 kable czarny ,brązowy oraz niebieski , brązowy wpięty w alternator w wejście "DF" , niebieski pobudzenie oraz czarny właśnie w alternatorze jest znczek "W" natomiast nie ma Wejścia w nim , Kabel czarny z wiązki alternatora wpią ktoś do rozrusznika w drugie wejście ponieważ w jednym jest czerwony na rozruch+12 czyli co wychodzi na to że wymieniał ktoś alternator dal nie taki jak trzeba i kabel czarny który mu został wpią do rozrusznika ? oto w tym chodzi ? czyli wystarczy ze wymienię alternator z wejściem W ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sty 2014, 16:57

Jak na vagu ,nie ma błedu sygnału DF z alternatora ,to jest wszystko ok .Jak jest ten błąd ,to sprawdż wsuwkę DF+ na altku 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Rafałvw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 06 sty 2014, 10:45

Post autor: Rafałvw » 16 sty 2014, 17:03

Wsuwka jest ok i jest to kabel brążowy a co z kablem czarnym ? może odpiąć go od rozrusznika ? albo odpiąć brązowy DF i wpiąć czarny ? Dodam ze po odpaleniu samochodu na przewodzie brązowym pojawia sie +12v, Vagiem nie dało się połączyć z ECU

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sty 2014, 17:32

Rafałvw pisze:Wsuwka jest ok i jest to kabel brążowy a co z kablem czarnym ? może odpiąć go od rozrusznika ? albo odpiąć brązowy DF i wpiąć czarny ? Dodam ze po odpaleniu samochodu na przewodzie brązowym pojawia sie +12v
Interesuje cię tylko sygnał DF+ z alternatora do kompa .A co do vaga ,to nie ma takiej opcji żeby nie można było się połaczyć vagiem :roll: przynajmniej na nowszym osprzecie pierburga ,nie zdarzył mi sie taki przypadek ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Rafałvw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 06 sty 2014, 10:45

Post autor: Rafałvw » 16 sty 2014, 17:39

Właśnie u mnie jest problem z połączeniem , Ale dodam że ktoś zamontował Immobilizer może to jego wina ? Ze świece nie chcą grzać jak i połączenie vagiem

[ Dodano: 2014-01-16, 20:28 ]
A w twoim audi jaki kolor kabla jest w DF ?

edok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 16 cze 2013, 22:37

Post autor: edok » 19 sty 2014, 18:08

Czy w audi b4 z 1992 r 1Z jest możliwość podpięcia instalacji podgrzewacza pod ecu.
Czy musze zrobic na przycisk ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 sty 2014, 18:40

edok pisze:Czy w audi b4 z 1992 r 1Z jest możliwość podpięcia instalacji podgrzewacza pod ecu.
Czy musze zrobic na przycisk ?
Ecu na bosch'u nie obsługiwało podgrzewacza

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 19 sty 2014, 19:56

Witam podepnę się. W zeszłym roku podgrzewacz działał w tym po chwilę po odpaleniu słyszę pod kierownicą 3 pstryknięcia przekaźnika, ale na świecach nie ma napięcia?
B4 Avant- 1Z+AFN+CHIP+skrzynia EEN - i jazda stała się przyjemniejsza.
B4 Avant- 1Z

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 19 sty 2014, 21:06

Sprawdź bezpiecznik pod kierownica może się upalił.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga