Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 28 kwie 2010, 15:30

Zayu, a czy ja gdziekolwiek napisałem że się chwalę basem? Nie o to mi w tym modzie chodzilo na milosc boska...Niejedną BMe slyszalem, nie na jednych zlotach, wyscigach itp bylem i wiem ze 5 garów nie brzmi jak 4 lub 6 beemowskich w rzedzie dajmy na to. Pozatym jezeli juz poruszyles temat bemek.. jakos nie moge sie do nich przekonac, od kad pamietam. :-/

A tak abstrahujac od tego co mi sie podoba czy nie (bo to sa rzeczy indywidualne i koniec, ktos lubi grac w golfa w puszczy mazowieckiej a ktos inny woli naklejac plomienie na 80tki...) ktos z was ma lub kiedys montowal Oil Catch?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 kwie 2010, 15:34

ja myślałem żeby odpiąć odmę i dać ja w atmosferę,bo z tego co wiem to nie ma u nas tyle oparów co w ciągniku
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 28 kwie 2010, 16:04

Odpiąć odme? Hmm.. Mi sie to nie widzi po przeciez ten caly syf (opary itd) jest przeciez wyciagany z silnika przez zasysanie tlokow... (leci do koletkora) Ja chyba sobie sprawei taki urzadzonko, nie jest takie drogie przeciez
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 kwie 2010, 16:44

z tego co mi się obiło o uszy to ten syf idzie w blos a pomaga mu podciśnienie które wytwarza się w dolocie,i dlatego myślę że lepiej dać wolną odmę,kiedyś ktoś tak prawił na forum ale może coś pokręciłem
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 28 kwie 2010, 19:18

ja mam blos i wolną odmę i wcale nie ma jakos tego syfu tyle zeby sie gdzies wylewało, a przepustnica blosa przynajmniej czysta
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 28 kwie 2010, 20:50

papaj, a coś jeszcze się poprawiło po uwolnieniu odmy? Mam na myśli zmiany w kulturze pracy silnika, zachowanie się gdy jest ciepły albo zimny itp. Czy może tylko korzyść w postaci czystego blosa i przepustnicy?
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm

Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana :(
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 28 kwie 2010, 22:04

Ten kto ma blosa to ma blosa <ok>
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 29 kwie 2010, 12:36

jak juz kupiłem auto to była wolna odma, wiec jako tako nie mam porównania, ale wszystko gra i chodzi nie faluje itd, wiec jest ok
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 29 kwie 2010, 12:45

Koledzy, mam pytanko czym różni się silnik AAR od NG ?

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 29 kwie 2010, 15:36

A nie AAH?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 kwie 2010, 17:08

Bartek90, AAH to przecież 2.8 a koledze chodziło o AAR.AAR był wkładany do 100 w C4.Od NG różnił się wyjściem na wisko.Tu masz linka bo było już na forum.

https://audi80.pl/b4-23-ng-gazroznic ... t36989.htm
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 29 kwie 2010, 19:07

No ja wiem że AAH to Vałka <ok> Ale powiem ci ze z AAR sie jeszcze nie spotkalem, a zatem co nieco sie dowiedzialem... dzieki <ok>
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 29 kwie 2010, 19:44

NG ma 136KM a AAR 133KM i chyba tylko różni je te wisko

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 29 kwie 2010, 19:54

AAR różni się od NG między innymi sprzęgłem wiskostycznym tzw. wisko oraz osprzętem ale nie wszystkim. Pisałem już kiedyś w temacie podanym wyżej. Prawie to samo co NG i NF ale podobno gorsze. Wspomniane wisko lubi się psuć. AAR montowane były w Audi 100 chyba C3 i C4.
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm

Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana :(
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 29 kwie 2010, 20:12

AAR jest bardziej "przytkane" - stad spadek mocy
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga