Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 03 maja 2010, 10:46

A akurat tego jeszcze nie mieżyłem... Wiem że moja ma ok 8,5 do setki i od 0-200 ok 46sec
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 03 maja 2010, 12:42

No właśnie, do 100 to jednak trochę trzeba silnik przypałować, przy 80-120 na 4 tak nie dostaje;) jak będzie okazja to poproszę o zmierzenie (ale do 100 to czas masz bardzo ładny:o)

śmira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 kwie 2010, 17:22

Post autor: śmira » 03 maja 2010, 13:32

Ja też nie zagłębiałem się w takie sprawy, a tak swoją drogą żeby pomiary były miarodajne, to trzeba by je robić na tym samym odcinku, bo kolega Karto będzie miał minimalne z górki, a ja pod górkę i różnice mogą wyjść nawet kilkusekundowe i to przy niezauważalnych nawet różnicach kąta nachylenia nawierzchni :-)

Zauważyłem to na pozornie równym odcinku A4 (wrocław - opole), gdzie jadąc w jedną stronę autko zbierało się mi zdecydowanie lepiej, a w drodze powrotnej gorzej <ok>
życie to nie bajka... chyba że ma się audi quattro;)

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 03 maja 2010, 14:12

Też racja, no ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że bardziej poziomego odcinka nie mogłem w Szczecinie znaleźć;)
Poza tym to tak poglądowo, jak komuś wyjdzie 5 sekund to już będę wiedział, że trochę nad silnikiem muszę popracować. Póki co biorę się za kopułkę, kable i świece bo nigdy tego nie ruszałem, poprzedni właściciel też chyba niespecjalnie.

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 03 maja 2010, 15:48

No Panowie, możemy zrobić małe competition ;-) Popierane rzecz jasne filmikami. Myślę że autostrada jest dobrym miejscem. Co wy na to?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 03 maja 2010, 17:29

O, będę pamiętał, żeby następnym razem filmik z kamerą na licznik zrobić. Ale póki co wystarczy mi słowna deklaracja 80-120 na 4;)

Swoją drogą to też dobry sposób na sprawdzenie, czy czujnik maksymalnego obciążenia mamy dobrze ustawiony. U mnie wygląda to tak, że jak docisnę pedał do podłogi, a potem użyje jeszcze trochę siły to auto jeszcze lekkie szturchnięcie (bo kop to to nie jest:) dostaje.

śmira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 kwie 2010, 17:22

Post autor: śmira » 05 maja 2010, 13:22

No cóż koledzy... małe sprawdzenie możliwości na autostradzie - czemu nie;-)
Ale ja z góry jestem na straconej pozycji, bo zanim moje 1470kg ruszy łaskawie swój szacowny tyłek, to niestety ja wącham już Wasz smrodek :-/
Ale przy najbliższej okazji filmik można nakręcić <ok>

Moja niuńka służy bardziej do delektowania się dźwiękiem i komfortem jazdy (zwłaszcza w zimie) :mrgreen:
życie to nie bajka... chyba że ma się audi quattro;)

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 05 maja 2010, 22:57

Jako że koledzy coś się ociągają... :)


80-120 na 4 biegu w moim sedanie.
Od razu przepraszam za jakość ale wiadomo jak kamerki cyfrowe nagrywają przy słabym oświetleniu. Nagrywał młodszy brat z miejsca pasażera dlatego licznik pod takim dziwnym kątem- sam wolałem trzymać kierownice obiema rękami.
80 jest przekraczane w 3,5 sekundzie filmu, 120 dobijane w około 12-12,5. Wiem, że słabo widać, ale oglądałem filmik po klatce w edytorze video i tak to mniej więcej wygląda:) Tak jak mówiłem nie jestem pewny kondycji silnika więc będę wdzięczny za podobne filmiki/ uwierzę na słowo:)

Postaram się wkrótce wrzucić więcej filmików, pozdrawiam

ps. Dzisiaj wymieniona kopułka z palcem, kable i ewentualnie świece muszą jeszcze trochę poczekać.

Awatar użytkownika
dave9331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:07
Lokalizacja: STG

Post autor: dave9331 » 08 maja 2010, 11:41

powiem tylko jedno. SUPER auto
to moja niunia :)
https://audi80.pl/b4-23-ng-quattro-vt41653.htm#448941

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 08 maja 2010, 13:22

pany kto dobrze wyreguleje NG,chodzi oczywiscie o K-jet,objawy-delikatne wibracjei gasnie po wylaczeniu sie ssania.Po kilku probach wszystko wraca do normy poki znowu nie ostygnie.Takze prosze jakies info kto by sie podjal,jestem z WLKP.pzdr.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 08 maja 2010, 20:49

gino9 pisze:po wylaczeniu sie ssania
W NG nie ma jako takiego ssania. Jest coś na wzór ssania.
A jak z pompą paliwa?
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm

Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana :(
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 08 maja 2010, 21:25

mi tez gasl silnik jak dojezdzalem do skrzyzowania.. narazie poradzilem sobie regulacja sruby przy przepustnicy... nie chodzi mi obrotomierz to nie jestem w stanie powiedziec ile mam obr/min na jalowym biegu

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 08 maja 2010, 22:28

Mi lubił tak czasem zgasnąć na letnim silniku- ostatnio wymieniłem kopułke i już jest lepiej ale nie idealnie.

Przy okazji próbowałem się dziś z lanosem 1.6 16V 106 koni i dałem rade ale dosyć małą przewagą, gdzieś z 1/3 auta (rozpędziliśmy się do jakichś 110km/h). Było mokro więc były problemy z trakcją a u mnie słabe opony z przodu. Sprawdziłem sobie jeszcze w necie dane takiego lanosa, skubany 300 kilo lżejszy niż audi:)
Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 16:42 przez Karto, łącznie zmieniany 1 raz.

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 09 maja 2010, 13:18

Leszek pisze:W NG nie ma jako takiego ssania. Jest coś na wzór ssania.
A jak z pompą paliwa?
NTo niewiem jak to sie mowi ale wlasnie o to mi chodzi.Pompa wymieniona na zamiennik niemieckiej firmy PWM

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 10 maja 2010, 22:08

Wiosna za pasem, na dworze piękna pogoda, a ja siedzę w garaż i pracuje nad ukochaną audiolką :-) Oto doczesne osiągnięcia:

OCT:
Obrazek

Dbałość o szczegóły to podstawa!
Obrazek

Odrestaurowanie serca:
Obrazek

I mały gadżet! Odpalanie za pomocą przełącznika! A'la Ferrari. Zapewne większości się nie spodoba, ale jaką ja mam radochę przy odpalaniu!! <ok>
Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 10:06 przez Bartek90, łącznie zmieniany 2 razy.
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga