Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
dżanas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:05
Lokalizacja: OP

Post autor: dżanas » 17 maja 2010, 19:13

Leszek jak już wymieniać to wszystkie no chyba że wiesz które Ci stukają ja swojego czasu tak miałem że mi też stukały na zimnym i ciepłym ale chyba się coś naprawiło bo odpukać od jakiegoś czasu ucichły więc jak na razie nic nie robię w tym kierunku no chyba że znów się coś odezwie no to trzeba będzie a poza tym pilnuj stanu oleju bo szybko idzie zajechać "szklanki" a co do tych alledrogo to bym raczej się nie kwapił na to lepiej dać kilka zł wiecej i miec spokoj ;-)
Było B3 1.8S

Było B4 2.3E

Jest Typ89 2.8 https://audi80.pl/cabrio-typ89-28-aa ... htm#439661

Next linia "RS"

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 17 maja 2010, 19:17

jak myślicie ile średnio mechanik może chcieć za wymianę szklanek?w jakich cenach powinienem się wyrobić?mam na myśli usługa mechanika plus koszt części
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 18 maja 2010, 00:26

No pewnie nie mało bo z wymianą szklanek to jest trochę zabawy. Mi stukają na zimnym przez ok. 1min. Przez pare sec wszystkie chyba, ale jedna jest coś niesforna istuka dłużej :-D U mnie jest jeszcze tak że jak np chce trochę przydepnąć tak dość fest to po zatrzymaniu stukają przez ok 30 sec..
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 20 maja 2010, 14:47

pandamix, 200zł-250zł bez faktury to by było po koleżeńsku i bez części.

+250zł samoregulatory.

Min.500zł

Jak trafisz debila co ci wrzuci je na sucho lub wywinie inny patant to będziesz całą kwotę w plecy.Bierzcie pod uwagę że ci co robią najtaniej robią to dlatego że nie mają roboty bo są paprochami...to żadna oszczędność.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 24 maja 2010, 22:39

Obserwacja na dziś: po zatkaniu w dolocie rury doprowadzającej ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego (do puszki filtra powietrza) kolektor dolotowy nawet po ostrej jeździe pozostaje letni, minimalnie ciepły. Pamiętam, że kiedyś nie dało rady go dotknąć, chociaż sprawdzałem to na silniku który chwile postał więc możliwe, że wtedy zdążył się już nagrzać od gorącego silnika. Tak czy siak pozytywnie:)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 25 maja 2010, 00:12

Ja mam tak samo zrobione, bierze mi powietrze od tej jaby gumowej rurki. Narazie catch tank sie fajnie sprawuje. A sprawdz jak bedzie jezdzil bez filtra ;]
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 25 maja 2010, 09:06

Lepiej nie;) Ale nad filtrem K&N się będę zastanawiac, może silnikowi będzie trochę łatwiej łapac oddech na wyższych obrotach:) Przy okazji- Bartek, opisywałeś gdzieś jak zrobiłeś catch tank`a? Ew. czy jakieś zmiany w pracy silnika po założeniu, czy sprawdzałeś np. czy kolektor dolotowy był zasyfiony od odmy etc. Daj znac bo się zastanawiam czy modzic czy nie:)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 26 maja 2010, 00:15

Nie, jeszcze nigdzie nie opisywałem. Jak narazie nic sie zlego nie dzieje i dziac sie nie ma prawa. Zajze tam i Ci powiem <ok>

[ Dodano: 2010-05-28, 10:08 ]
Tak to się u mnie prezentuje, cieżko było miejsce znaleść bo OCT duży jest..

Obrazek

Po sprawdzeniu guma jest dużo bardziej.. sucha. Właściwie sucha odma została zamontowana dla sprawdzenia czy wogole dziala, a jezeli dziala, niech zostanie ;]

[ Dodano: 2010-06-12, 17:30 ]
Hehe, a dzisiaj się okazało dlaczego ciekł mi olej po bloku :-) Była to wina pompy wspomagającej hamowanie, nie było pomiędzy silnikiem a pompą uszczelki i ciekło.. Teraz już jest i gitarra :-) Jestem zakochany w moim NG, mam już go ponad rok i przy dbaniu, jeszcze mnie NIGDY nie zawiodło, oby tak dalej. <ok>

[ Dodano: 2010-09-08, 23:14 ]
Hm. Dawno tu nikt nie zaglądał..

Jak delikatnie cieknie z pompy wody to uszczelka poszla?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

masny89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 21 wrz 2009, 19:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: masny89 » 18 gru 2010, 16:45

Ile wam pala wasze R5-ątki w zimie. Kurcze ja na baku zrobiłem ok 420 kilometrów (miasto)

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 09 maja 2014, 10:29

ja szczerze mam już dość tej jednostki, ciągłe problemy, jak nie urok to sraczka, jedno się zrobi drugie się pierniczy także jak go nie zrobie tak jak ma być to robi bye bye i szukam AEB
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było :(
AUDI Cabrio 2.3 NG - było :(
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest :)
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było :)
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest :)

EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co :D

Biała Szczała

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga