Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio] Alufelgi na lato - wybór

ODPOWIEDZ
HBArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 sty 2011, 15:13
Lokalizacja: Cieszyn/Śląskie

Post autor: HBArt » 19 sty 2013, 10:11

Kolczat, mówisz i masz =) Artec L z rozstawem 4x100...
http://allegro.pl/artec-l-17x8-9-4x100- ... 41952.html

Igorro, felga piękna ale rozstaw mnie nie puszcza...

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 19 sty 2013, 11:37

wszystko ladnie pieknie ale nie za ta cene :-P skoro tu masz etabeta za 2500zl to jeszcze ci na dystanse starczy Obrazek

HBArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 sty 2011, 15:13
Lokalizacja: Cieszyn/Śląskie

Post autor: HBArt » 19 sty 2013, 11:56

To prawda cena wysoka. Właśnie jestem w trakcie szukania dystansów, wysłałem kilka zapytań do znajomych tokarzy i zobaczymy. Chyba że trafią się jakieś 4x100 dystanse to może takie kupie. Jak kupię dystanse będę miał bardziej sprecyzowane poszukiwania =)

A mam jeszcze pytanie, przy dystansach zmieniających rozstaw z 4x108 na 5x130, felga przykręcana jest na 5 czy na 4 śruby?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 19 sty 2013, 16:48

HBArt pisze: A mam jeszcze pytanie, przy dystansach zmieniających rozstaw z 4x108 na 5x130, felga przykręcana jest na 5 czy na 4 śruby?
Dystans do piasty na 4 sruby felga do dystansu na 5 srub.
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm

https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 19 sty 2013, 17:41

http://allegro.pl/rh-zw4-rh-zw-4-rh-zw4 ... 10795.html
tylko zmienic oponki i byloby ekstra i mysle ze cena tez calkiem przyjemna

[ Dodano: 2013-01-19, 17:44 ]
no i wysokie et pozwalajace na dystans zmieiajacy rozstaw ciekawa oferta

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 20 sty 2013, 11:30

bendek88 pisze:http://allegro.pl/rh-zw4-rh-zw-4-rh-zw4 ... 10795.html
tylko zmienic oponki i byloby ekstra i mysle ze cena tez calkiem przyjemna
faktycznie ale ktoś balony na to ponaciągał, ale do mnie bardziej przemawiają RH PD niby nie wiele się różnią ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 20 sty 2013, 12:32

RH PD 8/9x18" z dobrymi ET 55 i 48. 5x112 za 3000zł, ale jak nowe.
http://moto.allegro.pl/18-5x112-8j-i-9j ... 03988.html
Co więcej z przodu i z tyłu mają wąskie bębny 6,75". Ja i Mikołaj musieliśmy sobie dokupić na tył węższe żeby mieścić koło... a tu już gotowy zestaw, tylko brak opon i dystansów.

Dobra oferta. Do cabrio wzór pasuje doskonale <ok>

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 20 sty 2013, 14:47

jest kilka ciekawych ofert, chyba bede musial kiedys pomyslec o zmianie moch 17' na cos wiekszego :-D

HBArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 sty 2011, 15:13
Lokalizacja: Cieszyn/Śląskie

Post autor: HBArt » 21 sty 2013, 19:02

Hmmm no ciekawe oferty tylko dlaczego same 5x112 ?? W takim wypadku koło kręcone tylko na 4 śruby, chyba nie chciałbym ryzykować...
A jak wygląda zmiana piast w Cabrio 2.6, 94 rok?
Przód z S2 a tył? Czytałem gdzieś o A6C4, tylko chyba w temacie był inny silnik...
Jak koszty? 1500-2000zł? Co dokładnie trzeba zmienić prócz piast i tarcz?

Pozdro
Ostatnio zmieniony 21 sty 2013, 20:20 przez HBArt, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 21 sty 2013, 19:36

dystanse zmieniajace rozstaw sa bezpieczne wiele osob z tego kozysta, jedynym problemem jest znalezienie felgi z wysokim et a jak widzisz powyzej jest kilka ciekawych sztuk

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 sty 2013, 07:26

HBArt, przod: przeguby od S2/V6 2.8, lozyska, piasty S2, tarcze
tyl: lozyska, piasty a6c4 (oska) tarcze, nic wiecej nie trzeba, tarcza na przodzie musialaby byc maksymalnie taka jak obecna, bo jezeli masz ten sam zacisk co ja (a podejrzewam ze masz) to seryjna tarcza jest chyba najwieksza jaka tam sie miesci, u mnie tak przynajmniej bylo bo zalozylem ciut wieksza o pare mm i kolo mi sie zblokowaly mimo tego ze zacisk udalo sie zalozyc na zwrotnice... na tyl tarcze moga byc od tego samego a6c4 oska! pasuja P&P pod orginalny zacisk z cabrio

koszta? jak ja liczylem na znizkach to za caly swap 5x112 zaplacilbym w granicach 2000pln, oczywiscie wszystko nowe procz piast, ale udalo mi sie to ogarnac ponad polowe taniej, ale nie pytaj jak bo sam nie wiem, poprostu mialem kase w momencie kiedy czesci lataly po forum :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 10:02

a mi coś dzwoni tylko nie wiem w którym kościele, że chyba parę części pasuje też z A4.. czy znów coś poknociłem :-/ może ktoś rozwinie, lub mnie sprostuje..

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 sty 2013, 10:05

ja mam hamulce z a4 i sa p&p (prawie, bo przewody trzeba rzezbic, ale do ogarniecia), piasty moze i by podeszly, ale pewnie bedzie trzeba dawac ten pierscien dystansujacy ktory ja mam, tylko nie jestem pewien czy Szuan w moim robil na piascie a4 czy a6, trzeba by sie go dopytac
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 10:08

Kolczat, dzięki za rozwinięcie <piwo>

HBArt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 sty 2011, 15:13
Lokalizacja: Cieszyn/Śląskie

Post autor: HBArt » 22 sty 2013, 18:00

Kolczat dzięki za wyjaśnienie i dokładny opis.
Zwrotnice też muszę wymienić czy tylko piasty?
A jaki rozmiar tarcz przód jest w Naszych samochodach - 276mm?

Szczerze to koszta jakoś chyba do przełknięcia, no i inwestycja na przyszłość. Jutro odpytam o ceny i zobaczymy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga