Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK]czujnik temperatury - niebieski

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 cze 2014, 10:16

cinu77 pisze:Bo nie był nigdy u mnie wymieniany (auto mam 9 lat) a wybieram się w daleką trasę latem.Czy jest sens go wymieniać ?
najlepiej byłoby podpiąć pod kompa i sprawdzić w blokach pomiarowych, hmm mój jest jeszcze ori i działa, fakt musiałem go już raz naprawić :-P
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
cinu77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 15 lut 2007, 09:26
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: cinu77 » 04 cze 2014, 11:14

Nawet tam do niego nie zaglądałem może też jest ori. A co do bloków pomiarowych to może napisz mi cos więcej ,jak to się je.Dzisiaj zamówiłem sobie program vaga dopiero.Moje audi jest rok 94 kwiecień.W 2005 roku była sprowadzona z niemiec.
cinu77

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 cze 2014, 14:17

cinu77 pisze:A co do bloków pomiarowych to może napisz mi cos więcej ,jak to się je.
a co mam Ci napisać przecież nie będę tu całej książki przepisywał
z tąd chyba pobierałem http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=15
plus u nas na forum w dziale http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... Itemid,53/ jest opis bloków pomiarowych odpowiednia dal aut z przed i po 93 r

Niestety musisz poszukać tak jak ja kilka lat temu i poczytać a pytać na forum możesz jak czegoś nie do końca zaczaisz.
WRC is for boys.
Group B was for men.

krzyschris_99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2014, 20:00
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: krzyschris_99 » 27 gru 2014, 17:59

Witam :-)
Mam taki problem, po odpaleniu silnika po ok. 5 minutach na zimnym silniku mruga mi kontrolka temperatury. Sprawdzałem płyn i jest ok. zbiorniczek nie ma żadnego czujnika.
Po odpięciu szarego i podłączeniu za pierwszym razem trwało z 15 minut zanim zaczęło mrugać. Po odpięciu całkowicie nie mruga. Temp. na wyświetlaczu ok. 80 stopni. Za co odpowiada szary czujnik a za co niebieski. Dodam że dużo mi pali. Jerzdzę dużo w mieście i zjada nawet 16l/100 km. Czy te czujniki mają coś z tym wspólnego.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2014, 18:03

krzyschris_99, widzę że szukajki nie używałeś bo jakbyś to uczynił to byś wiedział, szary odpowiada za temp na desce a niebieski temp do kompa i on już może mieć wpływ na duże spalanie
WRC is for boys.
Group B was for men.

krzyschris_99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2014, 20:00
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: krzyschris_99 » 27 gru 2014, 18:14

Czyli uważasz że oba do wymiany???

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2014, 18:18

krzyschris_99 pisze:Czyli uważasz że oba do wymiany???
raczej tak ale dla pewności ten niebieski można by sprawdzić na forum są podane jego parametry. Szary na pewno do wymiany tylko nie kupuj jakieś taniego badziewia bo może być jeszcze gorzej :-P
WRC is for boys.
Group B was for men.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 04 sty 2015, 13:35

Witam.Mam taki problem z moją ABK.Jak odpalę na benzynie to czuc paliwem w kabinie i silnik nierówno pracuje,przy jeździe szarpie i gaśnie jak wcisnę sprzęgło,jak przejdzie na LPG do praca silnika się wyrównuje,przewody,świece ok,przekaźnik 30 wymieniony i nic nie pomogło,czy może mieć na to czujnik niebieski???
Tomek 74-35 ABK

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2015, 13:56

tomek 74-35, czujnik zawsze możesz sprawdzić na forum jest podane jak i są jego parametry które powinien mieć, ewentualnie załatwić kompa.
A przepływomierz, sonda w jakim stanie znaczy sprawne :?:
WRC is for boys.
Group B was for men.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 04 sty 2015, 14:02

Przepływomierz sprawny,sonda też,rok ponad temu wymieniana na oryginał Boscha,czy to czujnik niebieski może sprawiać takie problemy bo tylko on mi przychodzi do głowy.
Tomek 74-35 ABK

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2015, 14:12

tomek 74-35, możliwe ale lepiej go sprawdzić niż kupować w ciemno
tu masz dane jakie powinien mieć
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω


a jeszcze może być tps winny za takie rzeczy
WRC is for boys.
Group B was for men.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 04 sty 2015, 14:17

Dzięki Wielkie.Jak możesz to powiedz mi jeżeli bym kupował ten czujnik to jakiej firmy byś polecił?
Tomek 74-35 ABK

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2015, 14:19

tomek 74-35 pisze:jakiej firmy byś polecił?
najlepiej to ori ale ja mam eps'a i dział dobrze już 3 rok
WRC is for boys.
Group B was for men.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 04 sty 2015, 14:32

Jeszcze jedna proźba,jaki jest numer seryjny oryginału tego czujnika niebieskiego?
Tomek 74-35 ABK

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2015, 14:41

tomek 74-35, 025 906 041 A
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga