Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

FAQ - Nie wiesz jaki silnik wybrać? zajrzyj tutaj!

Znalazłem ciekawą ofertę! Miejsce pytań, próśb o porady przed zakupem Audi 80/90/Coupe/Cabrio.
cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 12 cze 2011, 15:43

czy silnik 2.6 tez ma takie ,,bolączki'' jak 2.8 ?

-z przegrzewaniem - dlaczego ten problem wystepuje ?
-z zaworkami olejowymi w głowicy - dlaczego ten problem wystepuje ?
-z utrata mocy - cos jak VR6 w VW . .
??


dzieki wielkie za info ??
GTI :)

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 12 cze 2011, 15:56

-z przegrzewaniem - dlaczego ten problem wystepuje ?
u mnie jak kupilem b4, to z poczatku byl taki problem w aah ale wystarczylo, ze zmienilem zbiornik wyrownawczy (stary byl polamny), termostat, rozciete weze - zalalem wodą i odpowietrzylem (ok 20l przelałem) wczoraj specjalnie wyjezdzilem cwierc baku, praktycznie obrotomierz chodzil tylko w gornej partii i temp. wody nie przeroczyla ani razu pierwszej kreski za 90, przed wylaczeniem zaplonu pochodzil z 10minut na wolnych i tez wszystko bylo ok, wskazowka temp. stala jak zolniez przy 90stopniach ;-)
-z zaworkami olejowymi w głowicy - dlaczego ten problem wystepuje ?
to jest element zuzywajacy sie jak kazdy inny, jak bedzie caly czas lany ten sam olej, przy wymaganym momencie to tak wczesnie nie padnie ;-)

polecam ten silnik kazdemu, dobra jednostka z nawet miłym momentem jak na wolnossacego dziadka ;-)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 cze 2011, 17:08

cienkii pisze:czy silnik 2.6 tez ma takie ,,bolączki'' jak 2.8 ?
2.6 dodatkowo ma plastikowe, rozpadające się elementy kierujące powietrze wewnątrz kolektora. I spora część tych silników lubi brać olej.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 cze 2011, 18:45

aldi pisze:
cienkii pisze:czy silnik 2.6 tez ma takie ,,bolączki'' jak 2.8 ?
2.6 dodatkowo ma plastikowe, rozpadające się elementy kierujące powietrze wewnątrz kolektora. I spora część tych silników lubi brać olej.
Należy dodać, że nie ma przepływomierza i pęknięcia zdarzają się szczególnie przy LPG.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 13 cze 2011, 09:44

w gre wchodzi oczywiscie sekwencja i to jakas z wyzszej półki ..
wczoraj gadalem z kolega ma 2.8 w A6 C4 Quattro w trasie jego kobieta 90-110 max zeszla do 11 litrów gazu ... w miescie jeździ on wychodzi miedzy 13-15 gazu przy normalnej jeździe . . oczywiscie od swiatel do swiatel na czerwonym polu potrafi wziąśc max 23 litry wiecej sie nie udało . . .

sekwencja dokladnie nie wiem jaka ale poltorej roku temu zakładał i połozył 3,5 tys ... ani jednego złego słowa o niej nie powiedział . . .

strzały miejsca miec nie bd bo na sekwencji nie strzela ... co to za elementy ktore sie rozpadaja w ,,dolocie'' ??

o pobieraniu oleju czytalem i czesto uszczelniacze w duzym stopniu pomagaja , ale nie zawsze . . . ten typ tak ma :D

przegrzewanie hmm. . . mozliwe ze ktos ma tez nieszczelnosc i takie opinie powstały i zostały zapisane na pierwszej stronie tego tematu :D


z gory dzieki za odpowiedzi :mrgreen: . . chciałbym zeby na kazdym forum wszyscy dzielili sie informacjami tak jak tu . . .

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 13 cze 2011, 14:23

cienkii pisze:co to za elementy ktore sie rozpadaja w ,,dolocie'' ??
Tutaj masz fotki:
https://audi80.pl/80b4-26-v6-abc-pro ... t29419.htm

Niektórym się urywają w silnikach, które nie widziały nigdy LPG. Można dostać nowe części do kolektora za około 600zł.

Jeszcze układ chłodzenie tych silników potrafi coś takiego: https://audi80.pl/v6-abc-aah-problem ... t37238.htm ale może w późniejszych wersjach coś z tym zrobili.
Części samochodowe online - Motostacja

Adi181094

Post autor: Adi181094 » 30 cze 2011, 19:22

Nigdzie na necie nie ma informacji o silniku 1.8 134KM w budzie B3 wersja "Sport" - "S-Line" Może ktoś wie coś na jego temat?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3094
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 30 cze 2011, 19:39

Adi181094, Nie ma czegoś takiego

Były 1,8 w Sport Edition (S-line wystepowało dopiero od Audi A4/A6, dokładki zderzaków, inna tapicerka itd.), i miały góra 90km.
Dalej 1,8E 112 km, to już nie wystepowało w żadnej wersji typu Sport Edition/Comfort itd.
Dopiero 2,0 16V miało 136km ale tego nie masz.

Jednymi słowy ktoś niezły kit Ci wcisnął z tym S-line i 135km :lol:

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 20 sie 2011, 18:52

Koledzy sory za odgrzewanie kotleta ale niema też silnika 2.0 AAD 115km w tym fajnym spisie
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 20 sie 2011, 22:41

Bo są opisane silniki tylko z B4 tych z B3 i przedliftowego coupe niema komu opisać. Miałem sam się za nie zabrać ale albo niemam czasu albo zapomnę.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 21 sie 2011, 11:29

acha dzięki kolego za info
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Sławek30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 25 cze 2011, 13:14

Post autor: Sławek30 » 04 wrz 2011, 20:07

przydatna lektura przy zakupie auta

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 wrz 2011, 20:13

zrobię dla 7A z B3, można poszerzyć o silniki z B3/Coupe
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
BABYLON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 sty 2012, 12:40
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: BABYLON » 27 sty 2012, 13:03

Z tego co czytam to silnika • 2.0E 16V (140KM), R4, silnik benzynowy (06.1995-07.1996) – 16 zaworów – typ ACE nie dostanę w Audi Cabrio bo były montowane tylko w Coupe?
Szukałem w portalu mobile.de i nie ma

To mam problem:
- na auto powyżej 2 litrów jest chyba 13,1% akcyzy przy sprowadzeniu do Polski
- silnik 2.0 115 KM idealny do przeróbki na gaz ale przy 1,5 tonowym aucie chyba będzie dla mnie za słaby
-1.8 20V - jest spora oferta ale czytam i są opinie negatywne (tym bardziej z gazem)
Audi B4 Cabrio-kupię w 2012/2013, na razie mam Golfa 5 :)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 sty 2012, 14:46

To mam problem:
- na auto powyżej 2 litrów jest chyba 13,1% akcyzy przy sprowadzeniu do Polski
- silnik 2.0 115 KM idealny do przeróbki na gaz ale przy 1,5 tonowym aucie chyba będzie dla mnie za słaby
-1.8 20V - jest spora oferta ale czytam i są opinie negatywne (tym bardziej z gazem)
Compi/Avant, w cabrio chyba nie było 2.0 16V

Silnik 1.8 20V (ADR) raczej nie należy do silników awaryjnych, ja bym go zdecydowanie wolał od ABK, nowsza, żwawsza jednostka która na pewno więcej nie spali.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga