Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Jak myślicie czy warto?

Znalazłem ciekawą ofertę! Miejsce pytań, próśb o porady przed zakupem Audi 80/90/Coupe/Cabrio.
adamze27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2017, 19:28

Post autor: adamze27 » 13 paź 2018, 11:13

przebieg z zegarów na pewno ponad 355tys.,ale to nie robi mysli_ jeśli chodzi o LPG to ważniejsze podstawowe info czyli jak długo i ile km na gazie,do kiedy homologacja butli oraz czy to jej pierwsza czy już druga homologacja mysli_ widziałem przez ostatnie pół roku droższe i tansze egzemplarze z LPG i bez,nie ma reguły że średnia półka cenowa to mniejszy wkład początkowy mysli_ mozna bardzo szybko wrzucić ponad 1 tys zł nawet do samochodu który na pierwszy rzut oka wygląda na bardzo zadbanego mysli_ co do samego egzemplarza to na zdjęciach wygląda fajnie i oby tak wyglądał na miejscu ;-)
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150

rafalp80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:47

Post autor: rafalp80 » 13 paź 2018, 11:41

Byłem widziałem pierwsze wrażenie takie sobie. Gaz założony 1998 roku. Olej poniżej minimum ale wygląda ładnie jakby niedawno wymieniany. Klima działa w środku zadbany nie poniszczony siedzenia nie poprzecierane i nie wygniecione. Książka z przeglądu gazu do 2011 roku wygląda na to że na gazie ma przejechane jakieś 190 tyś i wychodziło by że przebieg oryginalny sprowadzony był w 98 roku do Polski jeden właściciel w kraju. Blacharka tak sobie nie wiem jak powinno być audi ale na około drzwi jakieś drobne odpryski zamalowane na rantach błotników dookoła widać że rdza pod lakierem z silnika przenoszą się drgania na kierownice dość odczuwalne odpalił za trzecim razem tzn. odpalał i gasł.

[ Dodano: 2018-10-13, 11:41 ]
A i jeszcze z papierów wynika że ważność butli się skończyła.

adamze27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2017, 19:28

Post autor: adamze27 » 13 paź 2018, 12:25

rafalp80 pisze:A i jeszcze z papierów wynika że ważność butli się skończyła.
czyli miałem rację że gdzies dzwoni,niby takie pierdołki ale kilka stówek za butle i jak wszystko podsumujesz to robi się coraz ciekawsza kwota mysli_ błotniki to normalna sprawa,ja wymieniłem 2 tyg. temu w jednym moim A80 oba na nowe mysli_ auto ma 24 lata,więc nie licz na egzemplarz wystawowy
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150

rafalp80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:47

Post autor: rafalp80 » 13 paź 2018, 12:35

Nie liczę na to tylko gdzieś czytałem chyba na tym forum że jesli na audi jest rdza to dadlej nie ma co ogladać

[ Dodano: 2018-10-13, 12:29 ]
A co do ceny to praktycznie odrazu spuścili mi 5 stówek

[ Dodano: 2018-10-13, 12:35 ]
Bardziej martwi mnie niski poziom oleju i to że odczuwalne były wibrację na kierownicy przenoszone z silnika na wolnych obrotach

adamze27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2017, 19:28

Post autor: adamze27 » 13 paź 2018, 12:49

poduszka silnika to nie problem mysli_
rafalp80 pisze:gdzieś czytałem chyba na tym forum że jesli na audi jest rdza to dadlej nie ma co ogladać
pozostaje ci szukać rodzynków bez rdzy mysli_ dalej panuje błędny stereotyp że jak jest rdza to auto jest wypadkowe ,bite bądź pływalo mysli_ miałem duzo samochodów Audi od b2 do c5 i tylko 2 sztuki były bez grama rdzy,nawet pod ori lakierem wyjdzie rdza i to mimo ocynku
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150

rafalp80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:47

Post autor: rafalp80 » 13 paź 2018, 12:51

Nie potrzebuje rodzynka bez rdzy bardziej mnie interesuje żeby był sprawny technicznie a tej rdzy nie było dużo

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 paź 2018, 17:38

rafalp80 pisze:z silnika przenoszą się drgania na kierownice dość odczuwalne odpalił za trzecim razem tzn. odpalał i gasł.
to już mocno niedobrze, co prawda na tych wtryskiwaczach nie będzie dobrze chodził jak już pisałem no ale nie aż tak bardzo, na bp też taka tragedia?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2018, 06:39 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
WRC is for boys.
Group B was for men.

rafalp80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:47

Post autor: rafalp80 » 13 paź 2018, 20:47

Odpalałem go na bp później przełączyłem na lpg nie czuć było momentu przełączenia silnik pracował równo tzn nie falowały obroty trzymał cały czas ok 1000 obr. normalnnie sie wkrecał na obroty i wtedy jak dobrze pamietam drgania ustawały ale kierownica drgała na bp i na lpg tak samo

[ Dodano: 2018-10-13, 20:47 ]
Jeśli to coś poważnego jak twierdzisz to chyba dam sobie spokój choć miałem zamiar jeszcze raz go obejrzeć i pojechać na jakiś przegląd.

Awatar użytkownika
audikom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 17 lip 2010, 14:49

Post autor: audikom » 13 paź 2018, 20:53

"Trochę mnie martwi silnik bo nie wiadomo jak długo jeździł na LPG."
Powielanie bajek !!!,od ponad 30 lat jeździłem kilkoma autami na LPG które nie widziały serwisanta LPG !!!
Nigdy w żadnym nie popsuło mi silnika !!! ,choć były to instalki I II generacji,i odpalane były od wiosny do zimy prosto z LPG, a zdarzało się że i w zimie po polaniu parownika mocno ciepłą wodą bo pompa paliwa zaschła z nie używania :-D
Sekwencja to już rarytas,oraz większe problemy
W tej chwili mam pierwszy raz sekwencje w Hondzie
Autko ładne,ładnie utrzymane i wyposażone w niezłej cenie (sama sekwencja dzisiej to 2800 wzwyż),bardziej bym się obawiał o wtrysk mechaniczny benzyny niż o gaz
Stąd może to cięższe odpalenie na benzynie,no ale wszystko idzie doprowadzić do ładu,ideałów nie ma tym bardziej że to tylko 4000 tysiące +/- dwie pensje :-D

rafalp80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:47

Post autor: rafalp80 » 13 paź 2018, 21:24

Jeśli jest to coś co da się doprowadzić do ładu to bym się bardzo nie przejmował ale nie znam się aż tak na samochodach co do odpalania to odpalałem go drugi raz po chwili przestoju i odpalił bez problemu więc pomyślałem że to może dlatego że dawno nie był odpalany. Bardziej jak już mówiłem martwi mnie to drganie kierownicy bo nie wiem co to może być.

[ Dodano: 2018-10-13, 21:20 ]
Co do LPG to mam teraz golf 3 i poszła mi uszczelka pod głowicą mechanik twierdził że może to być wina właśnie LPG a teraz nie trzyma ciśnienia oleju czyli prawdopodobnie pierścienie i kolejny mechanik twiedzi ze to może być wina LPG

[ Dodano: 2018-10-13, 21:24 ]
Co do autka i jego utrzymania to wnętrze i komora silnika faktycznie wygladały na zadbane ale na zewnątrz raziły mnie listwy na dole dzrzwi przykręcone blachowkrętami>

krzysaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 13 lis 2008, 13:21
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: krzysaudi » 13 paź 2018, 21:36

To albo brac i doprowadzic do ladu tym bardziej ze ma klime .
Chyba że jesteś Mitomanem i szukasz igły. Ale niestety igła to inny przedział cenowy . Chcesz mieć mniej zmeczone auto zwiększ budżet i kup A4 B5 w tdi na zwykłej pompie. Jest tego jak psów a utrzymanie jest niewiele droższe jak nie takue same jak 80. Powiadają że zawieszenie kiepskie - miałem 7 szt a4 . Jak wsadzisz lemfordera to 100 tys machniesz . A w 80 co roku zawieszenie do przeglądu ...
Pozdr.
Elektronika . Coupe . Robienie na drutach .


Coupe czerwony bocian Krisa

rafalp80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:47

Post autor: rafalp80 » 13 paź 2018, 22:03

W tym momencie jedyne co mnie martwi to dość mocne drgania na kierownicy nie wiem czym spowodowane jesli to tylko poduszki na siliniku to ok i nie widziałem jeszcze go od spodu. Samochód ogólnie widać że ma dwedziescia kilka lat wizualnie ale mechanicznie wyglada że wszystko ok poza zamkiem centralnym któwy sie dość wolno otwiera ale to pewnie wina siłownieków lub zużytych silniczków.

[ Dodano: 2018-10-13, 22:03 ]
Co do doprawadzania do ładu to jak najbardziej tylko że pytanie ile to bedzie kosztować czy to tylko jakaś regualcja czy jakis poważny problem z silnikiem. Powiem tak szukałem jakiegoś autka i znalazłem akurat to a że zawsze miałem ochote na audi 80 to się trochę zafiksowałem wizualnie widać że samochód ma swoje lata ( lampki obok zegarów ledwie mrógają nie wiem czy to normalne) ale mimo wszystko ma coś w sobie i chciałbym je mieć pytanie jakim kosztem.

adamze27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2017, 19:28

Post autor: adamze27 » 13 paź 2018, 22:59

rafalp80 pisze:raziły mnie listwy na dole dzrzwi przykręcone blachowkrętami>
nic nowego w polifcie okok jak zobaczysz z czego te listwy to odpowiedź dlaczego wkręty sama się nasunie mysli_ i nie dotyczy tylko tego modelu
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150

krzysaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 13 lis 2008, 13:21
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: krzysaudi » 13 paź 2018, 23:08

A czy to ważne ile kosztuje doprowadzenie do ładu ?
Wsadzisz woreczek kaski i będziesz zadowolony.
Ja odbudowywuje właśnie coupe z 1990 roku i po przekroczeniu 6k przestałem liczyć ...
He.
Ważna jest w życiu pasja :)
Elektronika . Coupe . Robienie na drutach .


Coupe czerwony bocian Krisa

rafalp80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:47

Post autor: rafalp80 » 13 paź 2018, 23:14

czyli wkręty to nic niezwykłego no to spoko jak mi tylko ktoś powie czym moga być spowodowane te wibrację to biore bryke :-) no moze jeszcze wezmę na przegląd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga