Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Geometria kół, przeskakują koła.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 17 paź 2015, 14:47

wygląda jakby były za bardzo rozbierzne kola , może spartolili geometrie

Davvvid

Post autor: Davvvid » 17 paź 2015, 15:03

nie mam innych opon letnich. a nieche zakłądac ziomowych bo nowe mam i mi szkoda..

zbieżnosc mi robił dobry kumpel i byłem przy tym i rok temu zrobił było ok. mam wykres
i teraz po wymianie robił i tak samo ustawił i scieło...

a maglownica?? ma cos z tym wspólnego. dodam ze jak skreci sie w lewo/prawo na maksa to jeszcze mozna rękami troszke pociągnąc koło... i czasem mam wrazenie ze "przeskakuje" koło. dziwny dzwięk na maxa skrecone koła....

GTDQ142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 03 sie 2015, 23:20
Lokalizacja: Gutersloh
Kontakt:

Post autor: GTDQ142 » 17 paź 2015, 15:20

To sprawdz sobie cały układ pod względem luzów.

Davvvid

Post autor: Davvvid » 17 paź 2015, 15:22

na zawieszeniu nie ma nigdzie.. wczoraj byłem na kanale i ruszalismy wszystkim... jedynie moze byc kuz na tych tulejach przy maglownicy, tam nie sprawdzalismy nie rozkrecalismy.... ale aż taki ?? tak by cieło?

GTDQ142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 03 sie 2015, 23:20
Lokalizacja: Gutersloh
Kontakt:

Post autor: GTDQ142 » 17 paź 2015, 15:37

Raczej latałbyś po całej drodze . Masz komplet 4 takich samych opon?? zamień przód z tyłem

Davvvid

Post autor: Davvvid » 17 paź 2015, 16:07

w quattro musza byc takie same. tak mam ale tyle mam gorsze niz przednie. hmmm bede musiał jakies wykminic i założyc. bo boje sie ze mi zimowe nowe zetnie... czyli jestem w ciemnej d... z Tym.. ahh

GTDQ142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 03 sie 2015, 23:20
Lokalizacja: Gutersloh
Kontakt:

Post autor: GTDQ142 » 17 paź 2015, 17:51

Przyznaje że nie doczytałem że masz quattro. Możesz na próbę je jeszcze zamienić miejscami i troche polatać. Ale zalecałbym podjechać na jakąś inną stację i sprawdzić wszystko u kogoś innego.

Davvvid

Post autor: Davvvid » 17 paź 2015, 20:22

byłem na dwuch stacjach... i wszystko w normie.. hmm no moze przezruce...

GTDQ142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 03 sie 2015, 23:20
Lokalizacja: Gutersloh
Kontakt:

Post autor: GTDQ142 » 17 paź 2015, 20:46

skoro brak luzów i geometria ok to tylko opony moga być zwalone. Pozamieniaj i zdawaj relacje na bieżąco . Powodzenia.



P.S tak mogło by się dziać też jakbyś miał nieodpowiedni rozmiar opon

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 17 paź 2015, 23:10

Moim zdaniem winna jest geometria. Niech sprawdzą jeszcze raz pochylenie koła. Wspomniałeś coś o przeskakiwaniu kół? Czy elementy zawieszenia nie są luźne?
Maglownica nie ma nic do ścinania opon. Mogło by ściągać na boki ale nie ścinać opony.
Robiłeś coś ostatnio z zawieszeniem?

Davvvid

Post autor: Davvvid » 18 paź 2015, 07:00

to zamienie z Tyłu na przód....
wymieniałem łączniki stabilizatora przód.
poduszki na sankach przód dwie
i z tyłu 4 poduszki dolne...
noi zbieżność i konty.

w zawieszeniu z przodu wszysko bez luzów jak bylem na kanale.... ruszałem wszysko łyszkami... chyba ze na szapaki ??

jesli maglownica nie ma nic wspolnego z Tym to teraz juz nie wiem w co rece pchac..

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 18 paź 2015, 08:49

Ale co koła miały by do ścinania? Jak by ząbkowało opony to co innego. Tu widać że koła są pochylone i ścina opony. Moim zdaniem kąty są przestawione. Gdzie robiłeś zbieżność na jakimś dobrym sprzęcie?
Warto jeszcze sprawdzić górne mocowania amortyzatorów bo jak będą wywalone to też może ciąć opony.

Davvvid

Post autor: Davvvid » 18 paź 2015, 10:01

to tez odpada. dobra.
bede musiał wyciagnac i sprawdzic łożyska i mocowania góre amortyzatorów przód. bo wymieniałem "chyba " ale to z lata pewnie. wtedy co amory. i pojade na diagnostyke dzieś indziej tam gdzie polecaja inni. u znajomego na laserach robiłem i robie. hmmm czyli już wiem gdzie szukac.. mniej wiecej .

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 18 paź 2015, 10:43

Tak napisałem o tych amorach gdyż u kumpla cięło oponę właśnie przez mocowanie amortyzatora. U niego cięło jedną oponę. Trochę by było dziwne gdyby u ciebie na dwóch było to samo. Ja tu jednak stawiam na geometrię. Niech dokladnie sprawdzą pochylenie.

Davvvid

Post autor: Davvvid » 18 paź 2015, 16:31

właśnie dwie strony na raz....

pojade jutro jeszcze gdzies inndziej niech patrzą i powiedzą... bo ja juz nie mam pojecia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga