Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] montaż wspomagania

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 03 wrz 2007, 08:24

luki345 pisze:Wie ktoś czy pompa wspomagania z silników benzynowych pauje do diezla? Czy maglownica z b4 jest taka sama i
Czym w sumie sie rózni kolumna kierownicza do układu zewspomaganie od tej bez wspomagania, czy jest konieczna jej wymiana?
Sama pompa nie różni się niczym oprócz koła pasowego, które chyba ma mniejszą średnicę.
Pomiędzy maglownicami diesel a benzyna nie ma żadnej różnicy.

chlopasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:54

Post autor: chlopasek » 03 wrz 2007, 18:47

ja zakladalem wspomaganie do mojej b3 o niebo lepiej sie jezdzi nie to auto,cala kolumna kierownicza jest inna trzeba ja zmienic,maglownica ja mam od jakiejs starej audi z 83roku ale pasuje i dobrze chodzi,najlepiej to jakbys sobie wszystko sam wykrecil z jakiegos rozbitka bo tak to ciezko to skompletowac,weze, zbiornik, pompa ,uchwyty do pompy,szajbe dodatkowa musisz zalatwic i przykrecasz na tej co juz jest na wale tylko srubki chyba dluzsze ida,uchwyt do przewodu glownego taki drut to jest ,guma miedzy kabina a silnikiem tez idzie inna,do kolumny kierowniczej tez jest potrzebny taki trzymak plastikowy z lozyskiem,to wszystko elegancko pasuje na wszystko sa otwory gotowe tylko kwestia skompletowania,musisz to widziec ja patrzylem w ksiazce do audi na zdjecia kolumny to zczaisz o co chodzi,jak masz jakies pytania to pytaj postaram sie odpowiedziec,powodzenia

Awatar użytkownika
luki345
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 23 maja 2007, 13:21

Post autor: luki345 » 05 wrz 2007, 12:49

ok to dzięki za pomoc. Teraz kompletuje części jak bede miał z czymś problemy to sie odezwe.
pozdrawiam wszystkich :-D

Seba80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 30 sie 2007, 17:18
Lokalizacja: Łomża

a wiec trzeba..

Post autor: Seba80 » 05 wrz 2007, 18:30

wiec tak. jesli auto ma klime to kolo pasowe na wale ma miejsce na 3 paski. 1 jest od klimy. nastepnie jeden pompa wody oraz wspomaganie i 3 od alternatora. czyli kolo zlozone z 3 w sumie. co do wymiany kolka na jakiej kolwiek pompie to nie wiem co tam masz. ale poczatek to kolo pasowe zlozone.
Seba80

Gerpi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 06 kwie 2007, 02:50
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Gerpi » 22 lut 2008, 18:02

Ja muszę odgrzać tego kotleta bo jestem w kropce :cry:
Założyłem pompe wspomagania i koło pasowe tejże pompy jest około 2cm poza osią koła pasowego,które założyłem na koło pasowe wału. I teraz zagadka:
Które z tych kół należy jeszcze wymienić żeby było w porządku??
Help me !!

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 22 lut 2008, 20:32

czesc od czego masz to wspomaganie, wystaje czy tez moze jest schowane

Gerpi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 06 kwie 2007, 02:50
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Gerpi » 22 lut 2008, 21:03

Wspomaganie mam od tego samego silnika 1.8 Czy wystaje?? Koło pasowe pompy wspomagania bardziej wystaje niż koło pasowe założone na koło wału. Myślałem,że może w silnikach ze wspomaganiem może koło na wale jest inne,ale może błądze.

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 22 lut 2008, 21:26

kolo na wale jest inne dla silnika ze wspomaganiem a inne bez. probowales obrucic kolo na pompie moze zle przymocowales pompe powinna byc za ta blacha ktora jest przymocowana do silnika

Gerpi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 06 kwie 2007, 02:50
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Gerpi » 22 lut 2008, 21:34

Pompa jest za blachą, wszystko pasuje do siebie jak puzzle,ale ta różnica w osi obu kół to jedyny problem. Tak myślałem,że koło na wale musi się różnić,pewnie jest bardziej płaskie i po przykęceniu do niego drugiego koła pasowego wszystko się zgra w jednej lini z kołem pompy. Dzięki wielkie, gdybym cos pokręcił to proszę mnie wyprowadzić z błędu :)

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 22 lut 2008, 21:48

kolo na wale przy wspomaganiu napewno jest inne musisz zalozyc odpowiednie kolo

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 22 lut 2008, 22:15

Jeśli pasuje od 1.6TD,to prawdopodobnie mam podwójne koło pasowe.

Gerpi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 06 kwie 2007, 02:50
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Gerpi » 22 lut 2008, 22:22

Mnie sprzedano w komplecie ze wspomaganiem koło,które przykręciłem do koła wału.
Czy to podwójne jest w jednym elemencie??

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 22 lut 2008, 22:27

W moim 1.6TD jest podwójne.

kuba2s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 lut 2008, 11:43
Lokalizacja: Okolice Olesna

Post autor: kuba2s » 27 lut 2008, 15:11

Witam Ja tez cos takiego przerabialem tzn. zakladalem wspomaganie do mojej Audi na kolo pasowe przykrecasz 2 kolo i zakladasz 2 pasek i wszystko gra a co do reszty to tez musisz wymienic jest inne mocowanie calosc trzeba przelozyc do samej kierownicy. poszukam zdiecie tego kola co zakladalem i postaram ci sie to wyslac. pozdrawiam

Gerpi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 06 kwie 2007, 02:50
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Gerpi » 27 lut 2008, 15:42

kuba2s pisze:Witam Ja tez cos takiego przerabialem tzn. zakladalem wspomaganie do mojej Audi na kolo pasowe przykrecasz 2 kolo i zakladasz 2 pasek i wszystko gra a co do reszty to tez musisz wymienic jest inne mocowanie calosc trzeba przelozyc do samej kierownicy. poszukam zdiecie tego kola co zakladalem i postaram ci sie to wyslac. pozdrawiam
Dzięki już nie trzeba. Kupiłem koło na wał,które jest zupełnie inne niż to co mam obecnie. Obecne to cieńka blaszka,to drugie jest sporo grubsze i po założeniu na nie tego drugiego wszystko się zbiega w jednej lini.
Mam zakupioną też inną kolumnę, nie straszcie mnie czasem,że nie da się jej wsadzić w miejsce starej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga