Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Płyn do wspomagania

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 29 gru 2015, 15:13

Leo pisze:ale dokładnie, co sugeruje etka, jaki numer.
z ETKI wynika płyn G 002 000 z adnotacją: wycofano w dniu 01/02/2006, użyj jako części zastępczej: G 004 000 M2

a ten drugi olej to ewidentny syntetyk. Wg katalogów Febi 6161 jest zamiennikiem zarówno G 002 000, jak i G 004 000 M2.

Podobno jest jeszcze lepszy płyn mineralny do wspomagania, który sobie kupiłem na zaś i wleję go do A4 B5, polecił mi go znajomy z forum Audi A4, nazywa się: Total LHM Plus, jest to mineralny olej dedykowany do hydrauliki Citroena. Parametry ma podobno lepsze niż ori/Febi.
ManiekManiak pisze:ASO mówi, że zamiennikiem nieprodukowanego mineralnego G002000 jest syntetyczny G004000, powinno działać dobrze, w co nie do końca chce mi się wierzyć
Ja bym na Twoim miejscu nie wlewał tego, bo będziesz miał taką akcję jak opisywałem kilka postów wyżej. Całe szczęście że opamiętałem się i zlałem to szybko - póki pompie specjalnie nie zaszkodziło.

hali711
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 06 lut 2018, 14:08

Post autor: hali711 » 06 lut 2018, 15:37

Cześć. Moja była koło motoryzacyjnego więc powiedziałem żeby kupiła olej do wspomagania bo już jest mało, a nie wiadomo jaki był wcześniej zalany. Powiedziała do czego i jaki samochód. Dał jej:
"ORGANIKA ATF II D, Automatic transmission fluid type dexron II D" czerwony i powiedział, że będzie dobry.
Z góry w zbiorniczku widać jakby był czarny ale jak położyłem go na białej kartce to wygląda na żółty.
Korek zielony, na zbiorniczku pisze "USE ONLY MINERAL HYDRAULIC FLIUD" czyli że tylko mineralny, a na opakowaniu tego co dał nie pisze czy to jest mineralny czy syntetyczny. Oddać? I czym zalać jeśli jest jakiś żółty? Chodzi o to żeby się nie rozszczelniła bo lekko się pociła kiedyś ale wytarłem. Ostatnio czasami słychać jakby pisk przy maksymalnym skręcie ale może to opony zimowe ocierają, jeszcze nie wyczaiłem co.

Pisz na nim z tyłu: "Spełnia wymagania: GM DEXRON II D, Allison C-4, ZFTE-ML: 11,14" Wysokojakościowy olej przeznaczony do automatycznych przekładni pojazdów mechanicznych.
Dzięki wysokiej jakości doskonale sprawdza się również w różnego typu przekładniach hydrokinetycznych, mechanizmach wspomagania i różnorodnych układach hydraulicznych jako olej wielosezonowy.

Awatar użytkownika
Dawid1995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 13 wrz 2016, 13:05
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Dawid1995 » 06 lut 2018, 16:28

Jak dolejesz to nic się nie stanie. Po prostu zmieni się specyfikacja . Ale najlepiej jak byś wymienił na FEBI 06162 (ZIELONY MINERALNY)
hali711 pisze:słychać jakby pisk przy maksymalnym skręcie
Skrajne położenie, będzie piszczało.
hali711 pisze:GM DEXRON II D, Allison C-4, ZFTE-ML: 11,14
Do Audi 80 jest norma G00200 , więc ten jej nie spełnia. Ale takiego już nie produkują, został zastąpiony FEBI 06162
Ostatnio zmieniony 06 lut 2018, 16:53 przez Dawid1995, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 lut 2018, 16:42

Dawid1995 pisze:hali711 napisał/a:
słychać jakby pisk przy maksymalnym skręcie

Skrajne położenie, będzie piszczało.
raczej już pompa siada
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Dawid1995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 13 wrz 2016, 13:05
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Dawid1995 » 06 lut 2018, 16:52

PieterB pisze:raczej już pompa siada
W skrajnych polożeniach pompa często piszczy. Być może, jest to początek jej końca :-) Jeśli wprowadziłem w błąd to wybaczcie

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8383
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lut 2018, 20:09

Pompa nie piszczy tylko szumi albo "rzęży", piszczeć może pasek. AFT jest mineralny nic się nie stanie.

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 06 lut 2018, 22:08

Skoro tam jest wlany jakiś wynalazek to go wymień na nowy. Koszt oleju nie duży wymiana to 10 minut roboty a na pewno nie zaszkodzi tylko pomoże

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga