Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

---WszyStkO o nIczYM czyli OffTopiC pełną gębą---

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 mar 2016, 20:36

krisf1 pisze:Ale patrząc na trudność jego wymiany to zastanawiam się ilu mechaników zrobiło swoich klientów w trąbę wmawiając tylko że ów filtr wymienili. :D
pewnie sporo, ja osobiście znam jeden ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
aluminium
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 495
Rejestracja: 17 lip 2012, 17:53
Lokalizacja: EZG

Post autor: aluminium » 19 mar 2016, 17:17

Ja w swojej b3 z 90 roku miałem ori termostat z 88 roku który o dziwo działał
Moje OOOO
Cyklamentynowe b3 hella black klimatronik z b4

audi-80-90-b3/cyklamentynowe-b3-by-alum ... 96541.html
Butelkowy avanturnik 1z soczewki hella black
audi-80-90-b4/butelkowy-avanturnik-1z-b ... 97264.html

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 mar 2016, 17:19

aluminium, nie na darmo te auta mają taką opinię jaką mają <ok>
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 maja 2016, 21:30

A niektórzy bają się jeździć samochodem naprawionym po jednej stłuczce. Tutaj kierowca nie boi się jeździć nienaprawianym samochodem po wielu stłuczkach.

Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

qnjvq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 04 cze 2010, 22:00

Post autor: qnjvq » 15 maja 2016, 18:31

Czy jest ktoś zainteresowany punktami INA?
Są one tylko dla mechaników i sprzedawców części.
bez gazu

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8383
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 maja 2016, 20:29

wsumie to gówno warte, i sa tylko dla mechaników.

nilux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 29 cze 2016, 13:19

Post autor: nilux » 29 cze 2016, 13:30

zgadzam się z przedmówcą

Maciek46
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 23 sie 2016, 23:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Maciek46 » 26 sie 2016, 18:52

Super strona o BHP www.portalbhp.pl

PatrykBadyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 21 paź 2016, 20:46
Lokalizacja: NDG

Post autor: PatrykBadyl » 09 lis 2016, 18:25

siemanko, słuchajcie jest pytanie biznesowe :D posiada ktoś na sprzedaż zimówki w dobrym stanie na stalówkach do 80-tki? nie chce dawać zarabiać naciągaczom z wulkanizacji itp dlatego zwracam się do was, najlepiej jakby ktoś miał i mieszkał w okolicach elbląga, lub miał z możliwością nie drogiej wysyłki kurierem czy czymś? pisze w offtopie bo w dziale giełdowym wyskakuje mi taki oto komunikat: "Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą pisać nowe tematy na tym forum." i nie mogłem napisać

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 lis 2016, 20:21

PatrykBadyl pisze:"Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą pisać nowe tematy na tym forum." i nie mogłem napisać
w dziele kupię powinieneś móc napisać, on nie ma ograniczeń ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

bochenhh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 12 lis 2016, 13:20

Post autor: bochenhh » 12 lis 2016, 13:46

jak wrażenia po wczorajszym meczu?

Bart_kolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 lip 2015, 16:25

Post autor: Bart_kolo » 20 lis 2016, 11:29

panowie czy poduszka silnika ta co jest na lapie przykrecanej do bloku w 2,3 w b4 jest taka sama jak ta z 2,0 ? albo innego jakiegos silnika bo moja sie wysrala zly_ zly_

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 22 lis 2016, 21:00

Potrzebuję dokładkę Kamei na przód do b3, ktoś coś? :-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 lis 2016, 23:24

dobre ;-)

<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/-MiLZ7wdg1c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 gru 2016, 22:26

Sporo ciekawostek można wyczytać z brytyjskiego Audi Driver Magazine.


Np. ciekawostki o pierwszym silniku 4 suwowym montowanym w pierwszych Audi 100 oraz wcześniejszym F103 .
Tutaj link: http://porschecarshistory.com/vw-ea831- ... ag-012015/
Dla tych którzy nie znają angielskiego streszczę:
Od 1958 roku mercedes posiadał 87% udziałów w grupie marek Auto Union (DKW, NSU i Audi) ale pomimo wsadzenia dużych pieniędzy nie szła im sprzedaż aut tych marek.
W 1964 VW przejął 50% udziałów w Audi i wspólnie z Mercedesem opracowali pierwszy silnik montowany najpierw w Audi F103 (1965) później w 1968 roku w Audi 100 C1 i 1976 C2. W 1966 VW przejął całość Audi.


Silnik po ulepszeniach był montowany w Porsche 924 do 1986 roku. A także od 1975 w VW LT stąd artykuł dotyczy hasła "Porsche z silnikiem z busa VW".

W grupie Audi zakończył służbę w 1979 a w VW 1982.
Został zastąpiony silnikiem EA827, którego montaż zaczął się w 1972 i był produkowanym prawie do końca lat 90' (więc także w Audi 100 C4/80 B4).

Jeszcze jest sporo o silnikach z Audi ze starszych numerów ale nie mogę ich znaleźć w internecie i wersji papierowej też nie widać na ebayu.
12. Engine Development

(Series by Peter Noad)
Audi 50 engine Apr&#8217;08 55
Bi-turbo V8 racing engine Apr&#8217;09 40
Direct injection diesels Aug&#8217;08 39
Direct injection petrols Mar&#8217;09 39
Electronic fuel injection Oct&#8217;08 35
EA 827 Aug&#8217;07 34
EA 888 May&#8217;09 45
First five-cylinder Oct&#8217;07 57
First of the diesels Jun&#8217;08 39
First turbocharged five-cylinder Nov'07 38
First V6 engines Dec&#8217;08 56
Five-cylinder turbo 20V Feb&#8217;08 51
&#8216;GTI&#8217; version of EA 827 Sep&#8217;07 51
Indirect injection diesels Jul&#8217;08 37
Latest diesel engines Sep&#8217;08 34
Mercedes Mitteldruck Jun&#8217;07 40
Mitteldruck emission control Jul&#8217;07 39
RS2 engine Mar&#8217;08 39
Sport differential Aug&#8217;09 43
Sport quattro engine Jan&#8217;08 29
Turbo five-cylinder for rallying Dec&#8217;07 43
V8 Nov&#8217;08 43
1.8 &#8211; five valve engines Jan&#8217;09 41
1.8T &#8211; five valve turbo engines Feb&#8217;09 43
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga