Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TD AAZ]Licznik z obrotomierzem

pampuch1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2007, 12:08

[80 B4 1.9TD AAZ]Licznik z obrotomierzem

Post autor: pampuch1 » 05 lis 2007, 19:47

Witam. mam pytanie poniewaz mam audi 80 b4 1.9 Td i mam licznik bez obrotomieza i chcialbym sie zapytac czy jak bym kupil licznik z obrotomiezem to co bym musial zrobic by dzialal?? Czy wogole moge tak zalozyc? :?: Czekam na Odp.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2007, 13:24 przez pampuch1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 05 lis 2007, 19:53

Najpierw to
viewtopic.php?t=6284
, później szukaj było milion razy. :evil:

msr123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 31 mar 2007, 22:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: msr123 » 05 lis 2007, 19:57

Możesz, ale musisz kupić obrotomierz od 1.9 TD, albo o ile się nie mylę 1.6TD, bo z innych pasować będzie tylko po przeróbkach. Poza tym pewnie Twoja płyta główna nie ma pinów do obrotomierza, więc musisz je przylutować, albo ew. kupić płytkę z tymi pinami (koło 20 zł)
Zapytaj kolegę cobra. On może mieć coś na zbyciu.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lis 2007, 20:44

Oj kolego msr123 trochę w błąd wprowadzasz. Sama przeróbka to nie wiecej jak godzina roboty. Nie trzeba zaraz całej płyty kupować. Wystarczy brakujące piny wlutować (10 minut roboty) bo wszystkie ścieżki są już poprowadzone. Wszystko jest w dziale download.
Części samochodowe online - Motostacja

msr123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 31 mar 2007, 22:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: msr123 » 05 lis 2007, 21:17

:roll:
Labiel pisze:Oj kolego msr123 trochę w błąd wprowadzasz. Sama przeróbka to nie wiecej jak godzina roboty. Nie trzeba zaraz całej płyty kupować. Wystarczy brakujące piny wlutować (10 minut roboty) bo wszystkie ścieżki są już poprowadzone. Wszystko jest w dziale download.
<ok>
msr123 pisze:Poza tym pewnie Twoja płyta główna nie ma pinów do obrotomierza, więc musisz je przylutować, albo ew. kupić płytkę z tymi pinami (koło 20 zł)
p.s. Sory za nic nie wnoszący post

__
Do kolegi Labiel, odnosząc się do postu niżej:
Spoko luz ;-) <piwo>
Ostatnio zmieniony 05 lis 2007, 21:40 przez msr123, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lis 2007, 21:22

msr123 oj to ja też sorki bo częściowo miał kolega racje - nie doczytałem "więc musisz je przylutować" tylko jakoś rzuciło mi się w oczy ten tekst o kupnie :mrgreen: Zwracam honor :-P
Części samochodowe online - Motostacja

zysek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 lis 2007, 17:34
Lokalizacja: Józefów nad Wisłą

Post autor: zysek2 » 12 lis 2007, 21:13

Witam! Koledzy to moje pierwsze Audi i pytanie jak wyciągnąc zegary z deski rozdzielczej bo musze zrobic licznik od liczenia kilometrów.Dzieki z gory
"Never Turn Your Back On Mother Earth"


Piękna biała B4 2.0B+G

msr123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 31 mar 2007, 22:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: msr123 » 12 lis 2007, 21:16

zysek2, odkręcasz dwie śrubki od plastiku pod kierownicą, zdejmujesz ten plastik (górną część) i masz 2 śrubki widoczne - odkręcasz, lekko przekręcasz zegary do dołu czy tam do góry i odpinasz wtyczki.

zysek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 lis 2007, 17:34
Lokalizacja: Józefów nad Wisłą

Post autor: zysek2 » 12 lis 2007, 21:21

Tak myslałe ale musiałem sie upewnić. Dzięki kolego msr123
"Never Turn Your Back On Mother Earth"


Piękna biała B4 2.0B+G

Awatar użytkownika
betek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 10 lip 2007, 20:41
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: betek83 » 20 lis 2007, 08:32

witam
co do licznika to zdecydowaniw polecam
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... lect/id,2/

jest tam cos takiego jak naprawa licznika
super sprawa sam wczoraj naprawilem
pozdrawiam
A'trakcyjna U'dana D'ynamiczna I'ntrygująca... po prostu AUDI.

My fire truck

manik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 gru 2007, 16:42

Post autor: manik » 06 maja 2008, 18:50

Witam serdecznie.Ile tak u mechanika bedzie kosztowac taka przeróbka tego obrotomierza koledzy?? Bo własnie mam takze ochote sobie załozyc do siebie obrotomierz.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 06 maja 2008, 19:58

manik pisze:Witam serdecznie.Ile tak u mechanika bedzie kosztowac taka przeróbka tego obrotomierza koledzy?? Bo własnie mam takze ochote sobie załozyc do siebie obrotomierz.Pozdrawiam
Kolego jak przeczytasz wszystko co jest na forum na ten temat to dasz radę. Będzie ci potrzebna jedynie lutownica (o ile będziesz miał potrzebne rzeczy do przeróbki). Ja to przerabiałem. Na początku też się przeraziłem ale dałem radę i teraz się cieszę z posiadania obrotka. Zawdzięczam to wszystko temu forum a w szczególności koledze Cobra <ok>
Moje auto. Oglądajcie i oceniajcie. https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11735

manik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 gru 2007, 16:42

Post autor: manik » 06 maja 2008, 20:05

no własnie oprócz lutownicy co mam jeszcze miec i gdzie najlepiej to nabyc??

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 06 maja 2008, 20:26

Ja kupiłem całe zegary od benzyny 2.0. Przełożyłem do swoich obrotek i płytę główną. Musiałem przylutować w jednym miejscu potencjometr aby wyregulować obrotomierz i wszystko jest ok. Możesz kupić również sam obrotek (tylko wersje 4 i 5 cylindrowe) bo z v6 będzie przekłamywał i wlutować do swojej płyty piny (miejsce na nie jest) tak aby obrotek miał połączenie no i oczywiście ten potencjometr. Szukaj na forum wszystko jest dokładnie opisane.
Moje auto. Oglądajcie i oceniajcie. https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11735

manq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 03 lut 2007, 10:43
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: manq » 07 maja 2008, 13:32

witam.
nie wiem jak wam koledzy posiadający silniki AAZ udało się wyregulować ten obrotek za pomocą samego potencjometru aby wskazywał dokładne/zbliżone obroty. No chyba, że u Was wskazuje niedokładnie.Kombinowałem z różnymi potencjometrami a jednak nie obyło się bez przełożenia wskazówki. Temat obrotomierza poruszałem całkiem niedawno, kilka postów w dół w dziale Elektryka. Z tego co wiem to Cobra również musiał przestawić wskazówkę. Dzięki niemu jakoś sobie poradziłem.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga