Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] Problem z szyberdachem

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 11 cze 2009, 14:05

pproniuk, też mam takie cyrki tylko, że otwiera się bez problemu ale później go zamknąć nie moge po dłuższym czasie. Co to może być???
Oferuję Diagnostykę VAG
Audi/VW/seat/ skoda od 1990 po nowe auta
-Odczyt i kasowanie błędów
-Podgląd parametrów pracy silnika
-logi statyczne, logi dynamiczne
-Kasowanie inspekcji
-Programowanie kluczy
-korekcja przebiegu

pproniuk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:47
Lokalizacja: GD/GS

Post autor: pproniuk » 11 cze 2009, 16:02

Generalnie podejrzewam, że coś albo nie łączy, albo jakiś przewód walnięty, albo zwarcie jakieś. Tylko nie wiem jak się za to zabrać, bo może da radę zrobić to samemu i oszczędzić na elektryku :-P

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 11 cze 2009, 17:12

Ja coś słyszałem, że przekaźnik 318 za to odpowiada i, że to on może coś takiego powodować. Znajduje sie na nogami kierowcy.
Oferuję Diagnostykę VAG
Audi/VW/seat/ skoda od 1990 po nowe auta
-Odczyt i kasowanie błędów
-Podgląd parametrów pracy silnika
-logi statyczne, logi dynamiczne
-Kasowanie inspekcji
-Programowanie kluczy
-korekcja przebiegu

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 11 cze 2009, 17:48

też miałem taki problem, najpierw nie działał chilowo(łapał czasami) potem przestał działać, a poźniej padła cała elektryka szyb. byłem u elektryka i przelutował mi ten przekaźnik, przek podan rok cały czas działa <ok>
A80 Sprzedane..

A3 AGN i A6 ALF :D

Awatar użytkownika
opoka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 20 cze 2008, 22:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: opoka » 11 cze 2009, 21:21

na 90% przekaźnik 318 (lub nr oryg 447 959 875) u mnie był 1 zimny lut który namierzyłem i jest gitarka, potrzebna lutownica z cienkim grotem bo na płytce bardzo ciasno
Obrazek
dla pewności można przejechać papierkiem nóżki przekaźnika
powodzenia w naprawie

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 13 cze 2009, 19:17

ten sam problem miałem , uchylało mi szyber. ale nie zawsze zamykał po przelutowaniu przekaźnika o nr. 318 problem został naprawiony :)

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 16 cze 2009, 14:18

posamrowac szyny i bedzie dobrze
-kupię kierownicę Audi S-line od A3 bądz A4

jozek_d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 24 cze 2009, 20:40

Post autor: jozek_d » 26 cze 2009, 20:22

U mnie szyber jeździ elegancko w obie strony, ale nie zatrzymuje się gdy jest całkowicie zamknięty.
Trochę jest to denerwujące bo muszę wyjść z auta i patrząc z góry ustawić go w pozycji zamkniętej.
Może ktoś wie gdzie leży przyczyna, byłbym wdzięczny za porady.

Awatar użytkownika
dejaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 sty 2008, 14:23

Post autor: dejaq » 30 cze 2009, 12:22

jozek_d pisze:U mnie szyber jeździ elegancko w obie strony, ale nie zatrzymuje się gdy jest całkowicie zamknięty.
Trochę jest to denerwujące bo muszę wyjść z auta i patrząc z góry ustawić go w pozycji zamkniętej.
Nie działa wyłącznik krańcowy - prawdopodobnie coś się wytarło lub przesuneło.

Ja też mam (miałem :-? ) problem z szyberdachem. Wytarty ząbek od dźwigni przełączania (ręczny/elektryczny) i gdy robiłem max uchył to ta dźwignia wyskakiwała i pozostawało tylko śrubokręt w dłoń, nastawić ja i zamknąć. Rozważałem 2 rozwiązania przykleić czymś na stałe (nieciekawe bo jak wysiądzie coś to trzeba zerwać a potem znów kleić) lub wymontoać mechanizm i naciąć głębszy rowek (za dużo roboty). Wczoraj wpadłem na wspaniały pomysł i przepchnąłem to dźwignie całkowicie za zatrzask i teraz już napewno nie wyskoczy <ok>
Jak chcesz mieć coś zrobione dobrze to zrób to sam...

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 01 lip 2009, 08:25

tak to tylko moze byc wydarty mechanizm przełączania dzwigni
-kupię kierownicę Audi S-line od A3 bądz A4

Awatar użytkownika
siwaseq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 maja 2013, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Post autor: siwaseq » 26 maja 2013, 00:10

Witam, mam problem z swoim szyberem, szyber jest elektryczny a mianowicie chodzi mi o to, że szyber odtwiera się i zamyka wszystko pięknie ładnie ale mam dwa problemy
1. Ramka wewnętrzna (ta druga mniejsza gdy patrzymy od wnętrza na szyberdach) nie domyka się.
2. Do pozycji w pełni otwartej dochodzi i się zatrzymuje, do pozycji zamkniętej dochodzi i się zatrzymuje. (lecz nie domyka się ramka) Do pozycji tzw lufciku (uchylony) dochodzi i nie zatrzymuje się a generalnie przeskakuje coś dalej i wtedy jak przeskoczy parę ząbków dalej już gdy chce go otworzyć to otwiera się i pozycja zamknięta jest w zupełnie innym miejscu więc na chwile obecną przeskoczyłem tyle żeby się dobrze otwierał. :shock:

Jak temu zaradzić !? Aby ramka się domykała i żeby przy otwarciu lufciku wyłączał się i stawał w pozycji zamkniętej (na lufciku) HELP ! :-(
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień. :)

W_itek_SZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 kwie 2013, 22:04
Lokalizacja: Szydłowiec

Podobna sytuacja

Post autor: W_itek_SZ » 13 lip 2013, 17:17

Prosze o pomoc jesli ktoś wie jak pomóc.

Cały problem polega na tym, że szyber wsunąl sie do środka, i nie chce sie wysunąc.
jak było napisane wczesniej na forum ze zeby go zdemontowac to nalezy uchylic do góry i oodkrecac. jest jakis ratunek zeby go wyjąc kiedy nie da sie wysunąc do konca?
ma ktos jakis sposób na to?
Szyber mam na korbke.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 13 lip 2013, 21:54

Próbowałeś kręcić korbką i jednocześnie ciągnąć szyber ręką? Spróbuj, może coś zaskoczy.

W_itek_SZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 kwie 2013, 22:04
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: W_itek_SZ » 14 lip 2013, 00:21

próbowałem... nie pomaga...
początkowo jak tak robiłem to zostawala szpara ok 5 cm.
próbowałem tak pare razy i cos jeszcze bardziej sie zblokowało bo teraz w połowie sie blokuje...

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 14 lip 2013, 21:04

W_itek_SZ, taka myśl mi się nasunęła że może gdybyś zdemontował podsufitkę to szybciej byś sie dobrał do tego szyberdachu i rozkminił o co kaman...?
And on the seventh day God created... Audi 80.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga