Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 PM] Prostowanie nadwozia

Zablokowany
Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

[b3 1.8 PM] Prostowanie nadwozia

Post autor: Łukaszek KSZO » 29 cze 2009, 23:45

Witam. Moja audi kiedys dostala slupkiem prosto w srodek twarzy i to dosyc mocno. W tamtym czasie wyprostowalem ja lecz podloznica od strony pasarzea jest nadal cofnieta i i przygieta w dól . Oplaca mi sie ja Prostowac? moze ktos si na tym dostatecznie zna aby mi pomoc. dodam że to nie byl pierwszy incydent z przodem tej audi Moze mi ktos powiedziec jak mam to zrobic i skad mam wiedziec kiedy juz jej sarczy. Jeszcze jedno pytanko jezeli chodzi o wspawywanie to czy to mi sie oplaca kupno Cwiartki i wspawanie jej u lakiernika moze ktos sie orjentuje ile by ow mechanik za to krzyknąl? MOze ktos z klubowiczow z okolic ostrowca sie zna na tym i by mi pomogl? Z gory dziekuje za wszytskie rady.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 11:46 przez Łukaszek KSZO, łącznie zmieniany 1 raz.
jest :
audi 80 b3 1.8s z podtlenkiem LPG:D Obrazek
AUDI das auto!!!!!!!!!!! https://audi80.pl/b3-18s-moja-skromn ... 858,15.htm

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 cze 2009, 23:52

Sam to raczej podłużnicy nie wyciągniesz. To nie jest taka prosta sprawa. Najlepiej jechać z tym do konkretnego blacharza.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 30 cze 2009, 14:21

Podłużnice trzeba wyciągnąć na ramie i zrobić pomiar. kosz wrzucenia na rame 250zł w góre + robocizna. Cwiartki raczej bym nie wstawiał innej bo jak jeszcze spartoli blacharz to w ogóle samochód nie będzie wyglądać.
A najlepiej jak masz auto w kupie i wygląda to jakośto bym nie ruszał tego.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 03 lip 2009, 00:08

powiem wam sam to zrobilem i wyszlo dobrze;d heh nie jest idealnie ale duzo lepiej niz bylo dzieki za wszytskie rady . najwiecej skorzystalem z rady o tej ramie hehe nie mam pojecia jak ona powinna wygladac ale przypialem audi za linke do slupoka od lotu a ruhcugiem wyciagnalem z przodu .
jest :
audi 80 b3 1.8s z podtlenkiem LPG:D Obrazek
AUDI das auto!!!!!!!!!!! https://audi80.pl/b3-18s-moja-skromn ... 858,15.htm

Gucigaga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 cze 2009, 07:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucigaga » 03 lip 2009, 01:30

kolego nie ma rzeczy nie morzliwych w tym fachu nie takie zeczy sie robi,tylko musisz sie zastanowic czy wogule chcesz je robic.pozdro

Awatar użytkownika
okon19921
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 22 paź 2011, 18:19

Post autor: okon19921 » 27 cze 2014, 16:22

jutro tez wstawiam samochód na rame na prostowanie podłużnicy pasażera która ugięła sie w stronę komory na mocowaniu sanek.Spowodowało to cofniecie kola w tył.Jutro dam znać co ile wyszło i czy był duzy problem.Jeżdżę juz tak rok i dużego problemu nie było tylko ściągało trochę i optycznie brzydko wyglądało

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 17 sie 2014, 14:01

Odgrzeję kotleta <ok> . Panowi prostowanie podłużnic jestem jeszcze w stanie zrozumieć. Ale ich wycinanie i "wspawanie" jest niedopuszczalne. Jedyną słuszną naprawą kontrolowanych stref zgniotu jest usunięcie starych zgrzewów specjaną frezarką i zgrzanie nowego (nadmieniam) nowego elementu zgrzewarką, ponadto jej użycie musi również być przemyślane. Zgrzewy muszą być w tych samych miejscach co fabryczne. Muszą być tej samej wielkości. Nie wolno zmniejszać ani zwiększać ich liczby (wpłyneło by to na niekorzystnie zwiększoną lub zmniejszoną) wytrzymałość poszczególnych stref zgniotu. Auto mocno pokrzywione albo z pękniętą ramą -> tylko szrot. 80-tek za granicą na wypasie jest od groma. Szkoda, czasu i pieniędzy na zabawę. A przede wszystkim nie warto narażać zdrowia i życia dla paru $$$ które dołożymy do następnego auta. Ponadto to jest tylko samochód, który nie jest wieczny.
OOOO Cztery pierścienie, robią wrażenie

Zablokowany

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga