Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 avant] zegar paliwa i temperatury

Awatar użytkownika
przemas138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie

Post autor: przemas138 » 21 sty 2009, 21:15

no niech będzie....

Awatar użytkownika
boomer86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 05 lis 2007, 21:51
Lokalizacja: Opole

Post autor: boomer86 » 22 sty 2009, 21:46

Mam podobny kłopot ze wskaznikiem poziomu paliwa. Najpewniejszą metodą sprawdzenia poziomu paliwa jest odczekanie ok.minutylub dwoch od właczenia zapłonu . Wówczas powinien wskazac faktyczny poziom bezolowiowki Nie zasze sie to sprawdza , ale na 90% przpadkow jest miarodajne ;) taki juz urok naszych 80tek , ale gdyby ktos mial sprawdzona recepte na saklibrowanie wskaznika , chetnie podejme sie zadania .
Pozdro
..:: B4 AVANT ABC "OŚka" ::..

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 22 sty 2009, 21:56

boomer86 pisze:ale gdyby ktos mial sprawdzona recepte na saklibrowanie wskaznika , chetnie podejme sie zadania
mówisz i masz
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=22 ... sc&start=0
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 24 sty 2009, 15:09

cobra pisze: Nie musisz widzieć, wystarczy że uwierzysz <ok>
Jak napisał cobra,mierzyłem w kilku jest 9,86-10,34 V w zależności od rozrzutu parametrów stabilizatora,częściej siadają luty niż stabilizator,standardowo też przemywam wtyki i gniazda środkiem do elektryki kontakt(często pomaga)
AUDI i wszystko jasne

Awatar użytkownika
przemas138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie

Post autor: przemas138 » 24 sty 2009, 15:52

takie napięcie jest na zasilaniu wskaźnika??

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 24 sty 2009, 18:28

przemas138 pisze:takie napięcie jest na zasilaniu wskaźnika??
Przyjmijmy,że około 10V,na wskaźnik temperatury i paliwa,także na schemacie widzę,że idzie też do modułu mini-checka(audi B4 1993rok).Na skrajną nóżkę prawą(tak na 99%bo zeszyt z rozpiską elementów mam daleko od domu) idzie napięcie z instalacji-więc powiedzmy 12-14,6 V,a na skrajnej lewej ma być cały czas około 10V,żeby wskazanie miernika(wskaźnika) nie wahało się w zależności od napięcia w instalacji(a ono się sporo zmienia w zależności od obrotów,ilości włączonych odbiorników itd.).Na środkowej nóżce i blaszce radiatora jest masa,więc łatwo pomierzyć.
AUDI i wszystko jasne

Awatar użytkownika
przemas138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie

Post autor: przemas138 » 24 sty 2009, 18:53

no miałem z tym problem, ale już naprawiłem i działa. Pokazuje tą kreske przed 90oC w trasie, a jak korki i miasto to pokazuje 90oC.

Remo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 03 cze 2013, 18:50

Post autor: Remo666 » 24 wrz 2013, 20:08

cobra pisze: 4. Jeżeli wskaźnik paliwa szwankuje wraz ze wskaźnikiem temperatury to winny jest regulator (stabilizator napięcia), lub zaśniedziałe połączenia z jego "nóżkami" :!:
Mam takie same objawy, jak koledzy wcześniej (temp. i wskaźnik paliwa), zaniża mi również obrotomierz.

Czy zaśniedziałe styki, tudzież stabilizator napięcia mogą być również powodem przekłamań obrotomierza?
--
Remo

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 24 wrz 2013, 21:27

Remo666,
Stabilizator odpowiada tylko za wskaźnik paliwa i temperatury.
Jak wyjmiesz stabilizator to obrotomierz i tak będzie działał.

albo masz uwalony obrotek albo przy nim styki/luty są słabe
ewentualnie zasyfiony czujnik prędkości wału korbowego ale wtedy mogły by byc problemy z odpaleniem.

Może też ktoś wczesniej zmieniał obrotek i wsadził od silników R4 zamiast tego do V6 (ale moge się mylić z wersją obrotka bo na pewno cały licznik z R4 do V6 nie podejdzie bo we V6 jest dynamiczna kontrola ciśnienia oleju i by cały czas migała kontrolka ciśniea oleju)
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

audik11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:36

Post autor: audik11 » 08 gru 2013, 12:52

a mi na tym stabilizatorze pokazywało ok 11volt ok1 volt ok 9 volt i nie wiem czy go wymienić czy nie ?? powiem że temp wskaźnik pokazuje maks 70*C i nic więcej a termostat wymieniony .
Jechać jedzie ;P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga