[b4] Zepsuty fotel kierowcy
[b4] Zepsuty fotel kierowcy
Potrzebuje porady w pewnej sprawie. Krotko mowiąc zepsul mi sie fotel. Prawa strona oparcia jest bardziej połozona do tyłu przez to fotel jest krzywy i ma sie uczucie jak by sie miało wpasc na tylna kanape. Nie moge ruszyć pokrętłem od regulacji oparcia. Podejzewam ze to jakies zabki przeskoczyly czy cos... Mial ktos taki problem ?? Nie wiem jak mam sie do tego dostac wszystko obszyte szczelnie tapicekra a z tyłu za oparciem takie sztywne cos.. CZy da sie to jakos rozebrac i naprawic (jak?? ) czy musze fotel zmienic (( ?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 11:49 przez Renesco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiesz nie wiem czy jest sens naprawiać czy nie lepiej się rozejrzeć za drugim Miał kiedyś podobna sytuację w innym troszkę autku no i udało się naprawić ale tylko na sztywno inne pomysły dość szybko sie psuły
Co do rozbierania to nie pomoge bo jeszcze nie probowałem ...
Co do rozbierania to nie pomoge bo jeszcze nie probowałem ...
Było 80 B3
Było 100 C4
Jest 80 B4...
Było 100 C4
Jest 80 B4...
Wszystko da się rozebrać
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
wyjąć fotel z auta jest prosto, sciągasz plastiki na szynach z tyłu, odkręcasz jedną śrubkę pod fotelem, tą od mechanizmu i wysuwasz fotel do tyłu...
z rozbieraniem tego mechanizmu to są trochę kredki, mi się osobiście nie udało tego rozebrać bo chyba ten cały mechanizm jest nierozbieralny, elementy w mechanizmie są zaspawane/zgrzane, i do środka nie sposób się dostać... bez użycia jakichś brutalnych metod typu cięcie kątówką... tak że wyciągnąć wyciągniesz cały fotel, tapicerkę zdejmiesz bez problemu, ale mechanizmu regulacji z tego co widziałem to naprawić się nie da ;-( ... tak że lipa...
z rozbieraniem tego mechanizmu to są trochę kredki, mi się osobiście nie udało tego rozebrać bo chyba ten cały mechanizm jest nierozbieralny, elementy w mechanizmie są zaspawane/zgrzane, i do środka nie sposób się dostać... bez użycia jakichś brutalnych metod typu cięcie kątówką... tak że wyciągnąć wyciągniesz cały fotel, tapicerkę zdejmiesz bez problemu, ale mechanizmu regulacji z tego co widziałem to naprawić się nie da ;-( ... tak że lipa...
Audi B4 Avant Q
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
A gdybym kupil fotel z inna tapicerka. To dało by sie ją jakoś samemu przełożyć ??
Mam taka tapicerke : https://ssl.allegro.pl/item270076477_fo ... _1994.html Powie mi ktos jak ona się nazywa ??
Mam taka tapicerke : https://ssl.allegro.pl/item270076477_fo ... _1994.html Powie mi ktos jak ona się nazywa ??
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
mnie sie wydaje że tapicerkę da się przełożyć raczej bez większych problemó, choć swojej do końca nie ściągałem ;]
Audi B4 Avant Q
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
mnie sie udało do połowy tą tapicerkę ściągnąć, bo tyle potrzebowałem, to przynajmniej jest "rozbieralne" w przeciwieństwie do samego mechanizmu pochylania i regulacji, fotela...
w końcu jakoś tą tapicerkę założyli na fotel, skoro założyli to i ściągnąć sie da, przecież nie szyli jej na fotelu
jak wiesz dokładnie jak to zrobić, i na co zwrócić uwagę to opisz koledze bo pewnie bedzie wymieniał
w końcu jakoś tą tapicerkę założyli na fotel, skoro założyli to i ściągnąć sie da, przecież nie szyli jej na fotelu
jak wiesz dokładnie jak to zrobić, i na co zwrócić uwagę to opisz koledze bo pewnie bedzie wymieniał
Audi B4 Avant Q
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
ok TO jest cos takiego jak na tym zdjeciu : https://ssl.allegro.pl/item270076477_fo ... _1994.html.
Renesco,ale ja chciałem zdjęcie Twoich foteli :mrgreen:
Na obrazkach masz przedtawioną budowę przednich foteli.
Największy problem będziesz mieć z odkręceniem śrub 2a na pierwszym rysunku /oparcie/.
Są to śruby M6 stożkowe pod wkrętak krzyżakowy.Problem polega na tym,że są one na gwincie pokryte klejem /żeby się nie odkręcały/. Metodą jest 1 obrót przeciwnie do ruchów wskazówek zegara i 2 obroty zgodnie /żeby klej popuścił/.Wtedy odzielisz oparcie od siedziska. Materiał siedziska jest przypinany metalowymi zaczepami /do podłuznych prętów usztywniających - 3 poprzeczne i 2 wzdłużne/.Podobnie jest z oparciem.Tutaj jeszcze trzeba odkręcić śrubę w pokrętle do regulacji oparcia - odkręcanie tak samo jak powyżej/.
myślę,że rysunki wszystko tłumaczą.Wrazie czego służę pomocą.
Na obrazkach masz przedtawioną budowę przednich foteli.
Największy problem będziesz mieć z odkręceniem śrub 2a na pierwszym rysunku /oparcie/.
Są to śruby M6 stożkowe pod wkrętak krzyżakowy.Problem polega na tym,że są one na gwincie pokryte klejem /żeby się nie odkręcały/. Metodą jest 1 obrót przeciwnie do ruchów wskazówek zegara i 2 obroty zgodnie /żeby klej popuścił/.Wtedy odzielisz oparcie od siedziska. Materiał siedziska jest przypinany metalowymi zaczepami /do podłuznych prętów usztywniających - 3 poprzeczne i 2 wzdłużne/.Podobnie jest z oparciem.Tutaj jeszcze trzeba odkręcić śrubę w pokrętle do regulacji oparcia - odkręcanie tak samo jak powyżej/.
myślę,że rysunki wszystko tłumaczą.Wrazie czego służę pomocą.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga