Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Ciężko odpala

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 sty 2018, 16:41

mariusz1979 pisze:Kolega pisze że tylko vag 3.11 a wyżej kolega dał namiar na 311-2.
Bo dla mnie to to samo ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 08 sty 2018, 14:25

Aha. Czyli to ma byc 311. ok. Więc jutro się z tym pobawie i potestuje. Dzieki wielkie. okok okok okok okok okok

[ Dodano: 2018-01-08, 14:25 ]
Witam znowu ;-) . Panowie aktywowałem sobie vag tym kluczem i chyba jest pełna wersja teraz. Nie mam autka teraz by sprawdzic jak śmiga. ale mam znowu pytanko.

Pisaliście że jak chce sie połączyć ze starszą audiczką to trzeba wpisać 240, tylko gdzie to wpisać???
No i drógie pytanko, jak pokaże mi kąt wtrysku i dawkę to czy jest tam pokazane jaka jest dawka a jaka powinna być? no i czy tak jest z kątem wtrysku?? Bo jak narazie jestem zielony w temacie i teraz nie wiem jakie mają być te wartości. :| :|

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 08 sty 2018, 14:52

zmieniasz Start Baud na 240 w opcjach programu ,

co do pokazania wartości kąta wtrysku to nie masz podane jaki przedział ma być , a co do dawki to masz podany przedział ,
jak zaczniesz zabawe z Vagcomem to zobaczysz co i jak
jarowlkp

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 08 sty 2018, 15:06

Chce to właśnie ogarnąć bo mam w domu 3 audiczki i jak pojade do machera to za podpięcie kompa chce 50 zł. a mi chodzi najbardziej o ustawienia kąta i dawki bo rozrząd sam sobie robie ale do korekty zawsze musiałem mechanika odwiedzic. Dlatego pytam o tą dawkę i kąt bo jakos nigdy mi nie przyszło do głowy żeby mechanika zapytac o to.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sty 2018, 15:19

Do 80-tki gdzie pompa ma górny przelew i przepływomierz Bosch , to w opcjach zmieniamy start baud na 240 i łączymy się z silnikiem ---> Engine , następnie Basic Setings.
odpalasz grupę 0 i załaduje CI okienka z parametrami pracy silnika.
Interesuje Ciebie tylko:
Okienko 2 - kąt wtrysku paliwa
Okienko 4 - dawka paliwa.

Kąt wtrysku ustawiasz na 50 jednostek
Dawka paliwa 15 - 20 jednostek ( co odpowiada wartości 3-4 mg ) , Ale lepiej żeby było bliżej tych 15 , to auto będzie żwawsze troszkę.
Jak chcesz być trochę pedantyczny , to możesz otworzyć TDI Timing , wybrać all 1Z i ustawiać według wykresu , gdzie ta przemieszczająca się żółta linia musi być na równi z niebieską.

Obrazek



Obrazek

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 08 sty 2018, 15:40

Czyli jeżeli jest osprzęt boscha i pierburga to parametry są inne do ustawiania???

Bo moje dwie 80 są na boschu a jedna na pierburgu. ta na pierburgu ma przelew górny a tamte boczny czy dolny już nie wiem jak to fachowo określają.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sty 2018, 15:50

Osprzęt nie ma nic do parametrów, oba są 1Z i te same wartości mają , jedynie różnica jest w komunikacji , bo jak na boschu nie ustawisz 240 w start baud , to nie połączysz się z Ecu.


Wszystko masz już wyjaśnione , więc działaj. piwoa80

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 08 sty 2018, 15:56

Super, To teraz moge coś popsuć heheh. Dzięki wielkie za pokierowanie. Ale jak będę miał jeszcze jakieś pytanka to jeszcze wam ponudze troche hihi. Jeszcze raz dzięki!!!!!! oklasky oklasky oklasky

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 sty 2018, 16:15

mariusz1979, wybacz ale to o co pytasz było omawiane naprawdę setki razy i koledzy wyjaśniają Ci to co i jak masz sprawdzić już od pierwszej strony tego tematu a Ty ciągle w kółko pytasz o to samo.
Nawet ja nieznający disla znam to już na pamięć, tylko właśnie z takiego pobierznego przeglądania tematów. Tyle razy było to pisane.
temat pierwszy z brzegu https://audi80.pl/topics87/b4-19-td ... t67925.htm
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga