Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Nie podaje paliwa na wtryskiwacze

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 28 paź 2013, 08:31

Tak pomijając główny wątek, to po co są różne grubości pastylek? One są odpowiedzialne za skok tłoczka? Co będzie jak się założy za niską, bądź za wysoką?

Awatar użytkownika
czito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 sie 2011, 16:42
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: czito » 28 paź 2013, 10:53

Według mnie chodzi o dawke paliwa, zależnie o grubości tego dystansu przesuwa się tłoczek względem nastawnika.

---- edit

W Boschu dostępne są te dystanse, zamówiłem w zaprzyjaźnionym warsztacie jeszcze raz nowe o-ringi + ten dystans, ma przyjechać w środe. Mierzyłem, wyszło że miał 2,22mm czyli jest to numer boschowski 1 460 100 673. Oby zatrybiło wszystko po złożeniu <ok>

[ Dodano: 2013-10-31, 15:17 ]
Dziś dostałem dystans - 35zł , pompa już w połowie złożona. Mam nadzieję że uda mi się dobrze wyregulować.

Dodam kilka zdjęć :)
-zapakowany dystans
Obrazek
-zdjęta pokrywa zaworów zablokowany wałek i pompa. ściągamy koło zębate pompy.
Obrazek
-wnętrze pompy od strony tłoko-rozdzielacza, z wyjętą falą. krawędź trochę zardzewiała o-ring się zużył i dlatego tam leciało ;)
Obrazek

Później wyedytuje, napisze czy się udało. :-P

[ Dodano: 2013-11-01, 20:29 ]
Pompa śmiga, bryczka też. Odpaliła z pierwszego kręcenia przy dawce 16 mg = ~50 jednostek w grupie 000 :shock:. Dawkę z grubsza ustawiłem na 10 jednostek, nie miałem czasu zbytnio dzisiaj. Jeszcze jutro porządnie rozgrzeję i zapodam ~15-20 jednostek czyli jakies 3.5mg.

Dzięki za rady i pomocną dłoń <ok> ;-)

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 31 lip 2017, 13:21

Koledzy dzisiaj miałem taki myk z autkiem. Jade sobie, nagle brak mocy a potem silnik zgasł. Pokręciłem troche ale nic. Otwieram maskę a tam pusty wężyk od zasilania pompy. Zdjąłem go zassałem paliwa i odpaliło ale na chwile. potem znowu kicha. Sprawdziłem drożność zasilannia od baku i jest ok. po prostu nie może zassac z tak daleka a z banki postawionej na silniku jest ok. Czy to oznacza że padła pompa?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 lip 2017, 20:08

Pompę zostaw w spokoju ,bo winna na 99% jest "głowica " do której dokręcasz filtr paliwa .Wywal ten filtr ,zmontuj filtr który nie ma ''podgrzewacza "od vw 1,6 D albo od forda 1,8 D i do tego koniczenie pompkę ''gruszkę " na przewodzie ze zbiornika do filtra
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 lip 2017, 23:39

mariusz1979,
Zapowietrza się Tobie przez ten plastikowy przelew paliwa:

Obrazek


Potrzebna będzie zmiana filtra na inny , tak jak już Munior Tobie powiedział

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 02 sie 2017, 13:51

No dobra, ale jak by ten zaworek nie trzymał to bedzie sie zapowietrzało a ja zacisnołem wężyk z powrotu a bomble dalej naparzały więc chyba to nie tu przyczyna.

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 02 sie 2017, 17:35

filtr kosztuje coś koło 20 złoty to co ci szkodzi spróbować

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sie 2017, 19:33

mariusz1979 pisze:No dobra, ale jak by ten zaworek nie trzymał to bedzie sie zapowietrzało a ja zacisnołem wężyk z powrotu a bomble dalej naparzały więc chyba to nie tu przyczyna.
Masz napisane co jest przyczyną i co nalezy zrobić ,ale widze że wolisz kombinować po swojemu ,zamiast skorzystać z doświadczenia innych .Więc skoro wiesz lepiej to nie wiem po co szukasz pomocy na forum
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 02 sie 2017, 20:42

apropos tego filtra bo go dziś wymieniłem i wsadziłem przezroczyste wężyki, wywaliłem też ten zaworek co był na powrocie, natomiast moje pytanie jest takie w ori filtrze miałem czujnik wody, ale w filterku zastępczym jest otwór z mniejszym gwintem i po prostu go nie podłączyłem, czy ktoś z Was ma filtr gdzie ten czujnik pasuje P&P ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sie 2017, 20:54

A po kiego ci ten czujnik ? kompletnie bezuzyteczny gadżet ,moim zdaniem ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 02 sie 2017, 21:15

na razie leży na półce i już chyba tam zostanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga