Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9 TDI 1Z] rano nie odpala, pompa odcina paliwo

dzizes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 20 sie 2014, 11:28

Post autor: dzizes » 14 lip 2015, 22:36

jeszcze jedno. vag pokazał mi 2 błędy:
1. to standard czujnik temp. G62
ale drugi:
2. 00550 - start of injection regulation
17-10 - control difference imtermittent

a kąt wtrysku 255 w kanale 000 w okienku 2

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 lip 2015, 22:57

dzizes pisze:jeszcze jedno. vag pokazał mi 2 błędy:

a kąt wtrysku 255 w kanale 000 w okienku 2
Tak, bo ten zaworek nie przestawia kąta wtrysku i stąd te klepanie .
A błąd 550 to od Kąta wtrysku , bo jest poza zakresem.

dzizes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 20 sie 2014, 11:28

Post autor: dzizes » 24 lip 2015, 13:46

spróbowałem przylutować kabelek. wspomnę, że urwał się wręcz w tym plastiku. udało się <ok> pojeździłem 2 dni z 80 km :-(
druga próba lutowania już sie nie powiodła. i co tera? auto na złom :shock:
próbowałem odkręcić, ale słabe podejście i torx mi się troche zesrał. jak najprościej to zrobić?
wymontować trza pompę i ustawiać po zamontowaniu rozrząd i kąty i dawkę?
panowie, demontujecie chłodnice żeby zdjąć koło pasowe?

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 25 lip 2015, 17:01

nie nie trzeba demontowac chłodniicy . przynajmniej nie widzialem zeby MUNIOR mi to robił hehe :D
ale jak dobrze kojarze to odpowiedni klucz i jedziesz z koksem :D uwazaj zeby klin nie wypadł xD
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

dzizes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 20 sie 2014, 11:28

Post autor: dzizes » 06 gru 2017, 15:03

witam ponownie po ponad 2 latach.
chciałem się podzielić informacją, że nastawnik potencjometryczny omawiany w tym temacie nadal działa. i chociaż mechanik ze mnie jak z koziej dupy trąba - mogę powiedzieć, że jak nie masz pieniędzy to możesz spróbować w ten sposób zregenerować nastawnik potencjometryczny. 200 koni nie osiągniesz, ale jechać będzie.
I nie mam zamiaru robić tu żadnej antyreklamy dla kolegi MUNIOR. sam osobiście jakbym miał zbędny grosz to bym od MUNIOR'a brał zestaw "przekładka".

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga