Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Restart zegarka

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 25 maja 2011, 15:55

aldi pisze:Z tego co pamiętam to sprawny zegarek nie gubi czasu nawet jak się odłączy akumulator na chwilę.
W zegarach UN4 tak jest, ale VDO nie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 maja 2011, 22:34

W dodatku muszę to dodać że podczas gdy będzie duży pobór prądu i na aku spadnie napięcie bardzo znacząco to nie jest to samo co odłączenie zegarka z prądu. To tak jakbyś odłączył i zamostkował "+" z "-".

Tak jak wyżej też napisane brak poprawnej masy.

olo86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:07

Post autor: olo86 » 07 cze 2012, 15:17

Witam. Mam problem z zegarkiem przy obrotomierzu, mianowicie nie działa podświetlenie zegarka. Czy wpływ na to mogła mieć wymiana żarówek od podświetlenia zegarów, bo ostatnio wymieniłem dwie.

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 07 cze 2012, 15:21

Żarówka lub bezpiecznik. A po przekręceniu tylko kluczyka świeci się

olo86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:07

Post autor: olo86 » 08 cze 2012, 14:04

Po przekręceniu kluczyka też się nie świeci.

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 08 cze 2012, 20:46

wykręć jeszcze raz licznik i sprawdź żarówki mogą być przepalone a jak patrzysz na żarówkę niekoniecznie widać przerwany wolfram,

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 08 mar 2013, 21:32

Widzę, że temat ucichł, a ja mam identyczny problem więc odświeżę. Od paru dni przy rozruchu silnika zeruje mi się zegarek. Czy ktoś rozwiązał ten problem :?:

organista85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 04 lip 2019, 22:45
Lokalizacja: Krosno

Post autor: organista85 » 26 mar 2020, 00:29

Witam po tak znacznej przerwie - udało mi się rozwiązać ten problem.
W jednej z moich Audi 80 mam, a raczej miałem taki sam problem, który nie ustępował przy dobrym akumulatorze. Korzystając z wolnego czasu, jaki dała kwarantanna, postanowiłem przyjrzeć się problemowi.
Na pierwszy rzut oka, na płytce z zegarkiem, dwa luty od kondensatora (47uF/16V) były totalnie zielone. Wylutowałem go, a pod nim był pradwopodobnie wylany elektrolit (kondensator nie był o dziwo spuchnięty) - nawet tak mi coś zapachniało w momencie wylutowywania, jak kondensator po wybuchu. Okazało się, że od plusowej nogi była przerwa w ścieżce około 1mm. Zdrapałem laminat nieco dalej i zalutowałem, a na koniec zalakierowałem luty kondensatora i sam kondensator z płytką lakierem do paznokci. Miałem 47uF/35V z demobilu, więc taki dałem.
Ponad to poprawiłem wszystkie luty (dwa z nich wyglądały niepokojąco). Po zamontowaniu zegarów i kilku odpaleniach samochodu w różnych odstępach czasu zegar się nie zresetował (akumulator w nienajlepszej formie).
Było:
UNO 1,1 MKII (gaźnik) PB/LPG, TICO PB, FIESTA 1,8 D MKII, Audi 80 B3 1,8 S (Monowtrysk) PB/LPG, Audi 80 B3 1,8 S (gaźnik) LPG.
Jest:
Audi 80 B4 2,6 E PB/LPG, Audi 80 B4 2,3 LPG.
Tylko Audi 80 - nie chcę nic innego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga