Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 80 ALL] Stabilizator napięcia w liczniku

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 29 mar 2014, 23:06

Tak jest. Jak wszystko zalutujesz to będziesz miał pewność że dobrze przewodzi.

Awatar użytkownika
QompaQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 kwie 2014, 15:33

Post autor: QompaQ » 23 kwie 2014, 16:13

JacekSol pisze:....Jedyna wada 7810 to zamieniona polaryzacja (tam gdzie w TCA jest wejście to w 7810 jest wyjście i na odwrót)....
Wystarczyło zastosować 7910 i po zabiegu ten ma identyczna polaryzacje jak oryginał.
Masa jest na środeczku a zamienione jest wejście z wyjściem czyli odwrotnie jak w 7810

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 23 kwie 2014, 18:50

Dobrze wiedzieć....będzie dla potomnych.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 kwie 2014, 21:34

QompaQ pisze:Wystarczyło zastosować 7910 i po zabiegu ten ma identyczna polaryzacje jak oryginał.

Masa jest na środeczku a zamienione jest wejście z wyjściem czyli odwrotnie jak w 7810
Nie chce się wtrącać ale ty chyba mało wiesz o elektronice? stabilizatory 79xx są to stabilizatory na napięcia ujemne :!: a 78xx na dodatnie. I nie są zamienne o tak żeby je zamienić trzeba by było przeprojektować całą płytę główną.

Awatar użytkownika
QompaQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 kwie 2014, 15:33

Post autor: QompaQ » 23 kwie 2014, 23:40

Jarewa pisze:trzeba by było przeprojektować całą płytę główną
Ale kolega teoretyzuje czy sprawdzał ???
zmiana biegunowości to nie problem wystarczy małe krosowanie, nie sądzę by ktokolwiek zamiast zrobić "pajączka" projektował całą płytkę :) utopia :)

Jak kolega myśli co się stanie jak 79xx "odwrócę plecami" i wstawię zamiast 78xx :?:

Poza tym nawet jak wstawię LM_7805 i na środkową nóżkę potencjometr regulowany
którym będę regulował oporność do "masy" to na wyjściu otrzymam dowolnie 5-:-16 Volt

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 kwie 2014, 06:04

QompaQ pisze:Ale kolega teoretyzuje czy sprawdzał ???
Przy 79xx stabilizowana jest masa nie plus. Wiec plus stały a masa regulowana wiec jak sobie to wyobrażasz? skoro masa to sygnały?
QompaQ pisze:Zwróć proszę uwagę jak wyprowadzona jest Masa w tym układzie !!! ze środka uzwojenia trafa, o napieciu znamionowym 32Volt
Jeszcze raz się naucz czytać ze schematów :!: to nie masa to potencjał plusowy dla stabilizatora 79xx :!:

Awatar użytkownika
QompaQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 kwie 2014, 15:33

Post autor: QompaQ » 24 kwie 2014, 11:54

Jarewa pisze:naucz czytać ze schematów
Niech Ci będzie Nie znam się :lol: chylę <ok> czoło przed Twym Profesjonalizmem.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 sie 2014, 13:00

Witam, wrzucam foto z 1 str. tematu...

Obrazek

pytanie czy ten troche okrojony prostokat pod zaznaczonymi srubkami po prawej stronie strasznie sie grze, czy to tylko u mnie..? i co to jest wgl? gdize i jak posprawdzac te zime luty..?

Efekt u mnie taki - tylko na temp wody, ze wskazowka stoi na 100* praktycznie, jak sie rozgrzeje.. na benzynie nie zauwazylem zmian, podmieniony stabilizator - bez zmian, dokrecone zaznaczone srubki - bez zmian.. - jakies pomysly?
Audi 80 AVANT B4
Corrado VR6

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 07 sie 2014, 13:10

Obrazek
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 sie 2014, 20:34

Dzieki Aldi, dla jasnosci regulator napiecia wymienilem i w sumie bez poprawy.. a regulator jasnosci grzeje sie jak diabli... - to normalne..?
Audi 80 AVANT B4
Corrado VR6

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 sie 2014, 20:46

Zależy ile ma stopni. Ale tak do 70stC jak wyżej to może masz nieodpowiednie żarówki lub podłączyłeś coś dodatkowo.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 sie 2014, 20:55

czyli raczej w normie, nie mierzylem bo nie mam czym ale przy takiej temp zaczyna paarzyc :D
Audi 80 AVANT B4
Corrado VR6

AKREN83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AKREN83 » 02 cze 2016, 05:06

Witam koledzy. Mam problem a mianowicie wskazówka od paliwa mi wariuje ( na przekręconym kluczyku wskaźnik wychyla się na 3/4 po odpaleniu przemieszcza sie na wlasciwe miejsce 4/4 )dodam ze plywak jest sprawny w zbiorniku, kolejna rzecza ktora sie dziej to przy odpalaniu zeruje mi sie godzina ( podmienialem juz akumulatory i bez poprawy, a jesli auto pozostawie w spoczynku przez kilka dni godzina jest aktualna) Prosze o pomoc

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 02 cze 2016, 13:34

AKREN83 pisze:Witam koledzy. Mam problem a mianowicie wskazówka od paliwa mi wariuje ( na przekręconym kluczyku wskaźnik wychyla się na 3/4 po odpaleniu przemieszcza sie na wlasciwe miejsce 4/4 )dodam ze plywak jest sprawny w zbiorniku, kolejna rzecza ktora sie dziej to przy odpalaniu zeruje mi sie godzina ( podmienialem juz akumulatory i bez poprawy, a jesli auto pozostawie w spoczynku przez kilka dni godzina jest aktualna) Prosze o pomoc
Co do wskazania paliwa - skoro po odpaleniu jest ok, to dgzie problem? ;) Ja w ogóle nie ufam tym wskazaniom, po prostu zeruje licznik przy każdym tankowaniu i wiem ile jeszcze km mogę przejechać. ;)

Jak Ci działa w trakcie wypijania baku? Długo trzyma się na górze, bardzo powoli schodzi do połowy... a od połowy w dół to już na łeb na szyję? Tez normalne. ;)

Ale jeżeli chcesz sprawdzić czy da się to usprawnic to poszukaj na OLX "przekaźnika 341", nr części: 8A0 907 525 - on wg opisu powinien poprawiać dokładność wskazań.

Wczepiasz go do przekaźników ukrytych za półką pod kierownicą. Jak poszukasz na forum to znajdziesz trochę info o nim.

komar1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 sty 2017, 23:57
Lokalizacja: Jedlińsk

Post autor: komar1992 » 20 lut 2017, 21:03

Hej koledzy. Wymieniłem w liczniku ten wspanialy opornik Obrazek
Obrazek Niestety nie przynioslo to skutków. Dalej mam problem ze wskazaniem paliwa i temperatury. Tzn pokazuje jak ma humor. Macie jakieś pomysły? Czujnik od temp wymieniony niedawno.
moje wymarzone autko :) Audi 80 B4 2.0 ABK 115km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga