Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 pm] stacyjka

ODPOWIEDZ
Uzytkownik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 28 lip 2009, 18:40

Post autor: Uzytkownik » 24 cze 2010, 18:36

Okej, dzięki. Znalazłem tą śrubę. Skubana nieźle schowana.

A mam jeszcze pytanie odnośnie tej stacyjki. W momencie kiedy odkręcę tą śrubę stacyjka bez żadnych problemów powinna wyjść ?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 24 cze 2010, 18:58

aby wyciągnąć stacyjkę odkręcasz jedną śrubę na imbus i musisz cofnąć deskę jeśli jej nie chcesz powyginać a wtedy wyjdzie lekko ;-)

Uzytkownik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 28 lip 2009, 18:40

Post autor: Uzytkownik » 24 cze 2010, 22:14

Okej, stacyjka wyciągnięta. Byłem pewny, że wkład mi się popsuł, jednak gdy wyciągnąłem ze stacyjki kostkę stacyjka działa jak należy. W momencie gdy podczepiam kostkę kluczyk w stacyjce chodzi raz lekko raz ciężko. Czy to może być wina kostki ?

mini02

Post autor: mini02 » 26 lip 2010, 20:33

spróbój przekrecic sama kostke, tak jakbys odpalał, najlepiej zrobic to płaskim śróbokrentem, jeśli bedzie się sróbokretem za kazdym razem przekrecac tak samo to to nie wina kostki (mi osobiście wydaje sie że raczej kostka nie, raczej wkład) ale zawsze możessz sprawdzic ;-)

prośba do użytkowników forum, czy ktoś może kiedys ukręcił kluczyk w stacyjce Audi 80 B3, lub tak uszkodził stacyjke że można skozystac z jej wkładu... no w sumie nie z całego wkładu, tylko z tej cześci z języczkiem, kupiłem wkład z wyższej półki 52 zł i nie spasował!!!! :-( totalna załamka mam teraz dwa wkłady które sie minimalnie od siebie różnią i orginalny ma urwany jezyk a nowy nie odpala auta.... Czy ktoś może ma taki wkład lub sama tą cześć z językiem, bo nigdzie nie chca mi sprzedac samego języka

kamilg.86.86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
Lokalizacja: Malbork

Post autor: kamilg.86.86 » 25 sie 2010, 07:43

witam przyszedł czas na moją stacyjkę , sprawdziłem kostkę i jest dobra. pękła tzw. płetwa wkładki i teraz mam pytanie czy wkładka stacyjki w automacie jest taka sama jak w manualu ? czy da radę wyciągnąć starą bez wiercenia otworu w stacyjce ?

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 25 sie 2010, 12:05

bez wiercenie nie pójdzie,ja próbowałem zmienić samą pletwę i przełozyć tak żeby mieć jeden kluczyk i o co dziwo druga stacyjka była inna,stacyjka była w coupe i o co dziwo z tego samego roku,z tego co pamiętam to numery sie zgadzały seryjne tylko końcówka była inna w jednej bodajże b a w drugiej,Miodek świadkiem <ok> muszę teraz wozić dwa kluczyki,ale za to demontaż stacyjki teraz dla mnie to 30 minut aby wszytstkie klucze mieć pod ręką
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 sie 2010, 12:38

Na elektrodzie niektórzy pisali że się da bez wiercenia ale jest to trudne bo trzeba jakoś grzebać między wkładem a obudową wkładu aż się trafi na tą sprężynkę. Jednak wg. mnie łatwiej i szybciej wywiercić.
pandamix pisze:o co dziwo druga stacyjka była inna,stacyjka była w coupe i o co dziwo z tego samego roku,z tego co pamiętam to numery sie zgadzały seryjne tylko końcówka była inna w jednej bodajże b a w drugiej
U mnie też ktoś pewnie w ten sposób to dopasował aby mieć jeden kluczyk - udało mu się, tylko nie ma blokady kierownicy.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 31 sie 2010, 20:49

witam,
również padła mi płetwa. wymontowałem bębenek z płetwą, auto pali ze śrubokręta, ale pojawił się problem: zablokowała mi się kierownica - jak to odblokować? :-?

Koledzy, macie jakieś żródełko z płetwami do b4?

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 31 sie 2010, 21:26

zablokowała ci się przy włożonym kluczyku?? :-)
Jest B4 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 31 sie 2010, 21:51

Nie przy włożonym kluczyku tylko przy wyjętym wkładzie stacyjki.

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 31 sie 2010, 22:04

No mi bez wkładu też się blokowało więc wkład wylądował z powrotem i normalnie z kluczykiem jeździłem.
Jest B4 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 31 sie 2010, 22:06

czyli ponowne zamontowanie wkładu odblokuje kierę?

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 31 sie 2010, 22:08

Zamontowanie wkładu i przekręcenie kluczykiem (płetwa nie jest potrzebna)
Jest B4 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 31 sie 2010, 22:10

aha, dzięki za info, bo już się przestraszyłę, że będę musiał wymontowywać obudowę stacyjki, a z tym byłoby już trochę roboty

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 31 sie 2010, 22:21

Zwróć tylko uwage przy kupnie płetwy żeby była dokładnie taka jaką potrzebujesz.
Ja u siebie w B3 91 rok miałem wkład stacyjki taki jak w B4 czyli 4A1905855.
Jest B4 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga