[B4 2.3 NG] Jak sprawdzic przeplywomierz?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pekinski, patrz tagi fag odnośnie NG może tam znajdziesz jakieś wskazówki https://audi80.pl/faq-silniki-5zyl-p ... t82686.htm
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
no dzis robilem wszystkie nieszczelnosci przepustnice tez czyscilem ,krokowca podmienilem od auta ojca bo ma taki sam motor i niestety nic z tego ale jak odepne krokowca to obroty maleja do ok 1200 i tak trzymaja oczywiscie na rozgzanym bo zimny gasnie a jak go podlacze to zwieksza do 3 i pul tys a powinien zmiejszyc i to jest dziwne ,jutro jeszcze sprawdze ta odme
audi coupe
hm wtryski ok bo dzis sprawdzalem ,przepustnica mysle ze nie ale podmienie i postaram sie jutro podmienic rozdzielacz z przeplywka i napisze jakie efekty
[ Dodano: 2015-02-20, 19:18 ]
dziękuje bardzo kolego , okazało sie że przepływka dobra ale ten włącznik czy wyłącznik od przepustnicy niby pykał że działa ale okazało sie że niestety nie . objawy takie że na odpalonym silniku odpiołem wtyczke od tego i nic ale jak zgasiłem i odpaliłem na odpiętej to obroty wskoczyły tak jak powinny :mrgreen: z tym że na odpiętej jak przycisne pedał gazu i puszcze to obroty spadają prawie do zera ale odrazu spowrotem rosną do 900 rpm myśle że wymienie przepustnice i bd ok :mrgreen: sory za błedy ale jestem dyslektykiem i takie tam
[ Dodano: 2015-02-20, 19:18 ]
dziękuje bardzo kolego , okazało sie że przepływka dobra ale ten włącznik czy wyłącznik od przepustnicy niby pykał że działa ale okazało sie że niestety nie . objawy takie że na odpalonym silniku odpiołem wtyczke od tego i nic ale jak zgasiłem i odpaliłem na odpiętej to obroty wskoczyły tak jak powinny :mrgreen: z tym że na odpiętej jak przycisne pedał gazu i puszcze to obroty spadają prawie do zera ale odrazu spowrotem rosną do 900 rpm myśle że wymienie przepustnice i bd ok :mrgreen: sory za błedy ale jestem dyslektykiem i takie tam
audi coupe
Czy podmieniając kompletny rozdzielacz wtrysku z przeplywomierzem na inny ( wyciagniety z auta bez gazu ) muszę mieć identyczny numer Bosch tego przeplywomierza?
Podmieniłem na kompletną inną jednostkę ( numer się różnił ) i auto nie odpala , po odpięciu wtyczki od potencjometru silnik zapala na pare sekund i gaśnie.
Czy ewentualnie jeśli numer nie bedzie kompatybilny to moge podmienić sam rozdzielacz wtrysku a zostawić stary dół? ( rozdzielacz stary mam uszkodzony )
Podmieniłem na kompletną inną jednostkę ( numer się różnił ) i auto nie odpala , po odpięciu wtyczki od potencjometru silnik zapala na pare sekund i gaśnie.
Czy ewentualnie jeśli numer nie bedzie kompatybilny to moge podmienić sam rozdzielacz wtrysku a zostawić stary dół? ( rozdzielacz stary mam uszkodzony )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 mar 2008, 16:00
- Imię: Damian
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Mysłaków/ŁDZ
Re: [B4 2.3 NG] Jak sprawdzic przeplywomierz?
Witam, czy w zespole regulacji składu mieszanki ( przepływomierz, regulator paliwa) znajduje się czujnik pomiaru ilości zasysanego powietrza?
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4657
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B4 2.3 NG] Jak sprawdzic przeplywomierz?
No jest z boku potencjometr wysyłając sygnał położenia dla układu zapłonowego i też jest używany do stabilizacji obrotów, bo jak ma za bardzo podkręconą przepustnicę nawet z ustawionym do niej czujnikiem zamknięcia to silnik nie zechce zejść z obrotów. Czy nawet jak przed odpaleniem będzie powyżej 0,20V to też stabilizacja nie wystartuje.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 mar 2008, 16:00
- Imię: Damian
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Mysłaków/ŁDZ
Re: [B4 2.3 NG] Jak sprawdzic przeplywomierz?
Do stabilizacji obrotów, ale jakich? Jeśli masz na myśli wolne obroty, to za ich rowną pracę odpowiada nastawnik obrotów biegu jałowego. Pmaciek889 pisze: ↑28 lis 2020, 12:58No jest z boku potencjometr wysyłając sygnał położenia dla układu zapłonowego i też jest używany do stabilizacji obrotów, bo jak ma za bardzo podkręconą przepustnicę nawet z ustawionym do niej czujnikiem zamknięcia to silnik nie zechce zejść z obrotów. Czy nawet jak przed odpaleniem będzie powyżej 0,20V to też stabilizacja nie wystartuje.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4657
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B4 2.3 NG] Jak sprawdzic przeplywomierz?
Czujnik nie stabilizuje ale w NG praca zaworu stabilizacji jest mocno powiązana z sygnałem tego czujnika. Nawet po internecie krąży poradnik użytkownika UFOtm walki z obrotami w NG, gdzie ważną sprawą jest właściwe ustawienie tego potencjometru: https://drive.google.com/file/d/0B_ZOP1 ... sp=sharing
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga