Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Audi b4 1.9 tdi 90km dużo pali

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 mar 2019, 12:21

2700 , to trochę późno.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 mar 2019, 12:39

A tak z ciekawości zapytam, to na pewno w bs ustawiłeś?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 mar 2019, 13:22

PieterB, na starszym osprzęcie tylko BS jest dostępne ;)

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 24 mar 2019, 15:42

To przy ilu obrotach powinna turbawka ladowac??ja mam tam wszystko ori...jak powinny wygladac te bloki pomiarowe??i ktory z nich to temp paliwa??jaka tam powinna byc wartosc na rozgrzanym motoze??slabe doladowanie raczej niejest problemem szarpania przy chamowaniu silnikiem i w dodatku przy tak malych obrotach moze to brak EGRa takie zeczy powoduje??czy raczej nie??jakies sugestie co spr?? mysli_

[ Dodano: 2019-03-24, 15:35 ]
Niby vcds zmienia na te drugie nastawy (04) ale nic sie nie zmienia pozatym ze kontrolka silnika sie swieci...

[ Dodano: 2019-03-24, 15:42 ]
Koles w sharanie na pierburgu mial jakas inna pompe zalozona bo stara sie zkonczyla a jakis majster mu pompe o innych nr zazucil i wszystko bylo ok pozatym ze mu duzo palil ale ile i jaka tam historia to niewiem. Wiem ze zmienil pompe na taka o takich samych nr jak mial wczesniej i spalanie powrucilo do normy a te moja auto bylo naprawiane wlasnie u tego majstra przed moja kadencja.czy jak zazuce tu nr pompy to ktos mi powie czy to od mojego autka jest??
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 mar 2019, 15:57

Dół pompy możesz założyć każdy , aby był z regulacją kąta wtrysku na fasolach , a nie kołem pasowym pompy.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 24 mar 2019, 16:07

Czyli nie tu problem.a jak z ta temp paliwa wiem ze to bardzo wazny parametr w tdi.pomoze ktos ktury blok pomiarowy odpowiada za to i jaka tam wartosc powinna byc??
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 mar 2019, 16:26

Kod: Zaznacz cały

9. TEMPERATURA PALIWA:
* powinny być wartości pomiędzy 91-146 ( 20,0-50,0`C )

wartość 60 w logach odpowiada temperaturze paliwa 3,1`C
wartość 70 w logach odpowiada temperaturze paliwa 8,5`C
wartość 80 w logach odpowiada temperaturze paliwa 14,0`C
wartość 90 w logach odpowiada temperaturze paliwa 19,5`C
wartość 100 w logach odpowiada temperaturze paliwa 24,9`C
wartość 110 w logach odpowiada temperaturze paliwa 30,4`C
wartość 120 w logach odpowiada temperaturze paliwa 35,8`C
wartość 130 w logach odpowiada temperaturze paliwa 41,3`C
wartość 140 w logach odpowiada temperaturze paliwa 46,7`C
wartość 150 w logach odpowiada temperaturze paliwa 52,2`C
wartość 160 w logach odpowiada temperaturze paliwa 57,6`C
wartość 170 w logach odpowiada temperaturze paliwa 63,1`C
wartość 180 w logach odpowiada temperaturze paliwa 68,5`C 

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 24 mar 2019, 16:32

No super.dziekuje. a jak bys mi teraz powiedzia ktury blok odpowiada za ta temp i jaka powinna byc na rozgrzanym silniku bo na zimnym to mozna sie domyslec. To bym byl w niebo wziety....
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 mar 2019, 16:49

Kostek9626, przecież Ci napisał kolega wyżej, blok 9
zresztą masz napisane w pocie powyżej twojego tylko troszkę chęci by zajrzeć https://audi80.pl/topics87/diagnost ... t93528.htm
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 mar 2019, 16:54

Wyżej masz temat jakie okienką są i wartości.
Możesz sobie porównać ze swoimi.


Obrazek

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 25 mar 2019, 18:40

Sorki nie widzialem tego linku.dziekuje napewno sie przyda bd mial chwile to zajze w te parametry... cwaniak_

[ Dodano: 2019-03-25, 18:18 ]
Dzisiaj podpielem vcds i
Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2019-03-25, 18:21 ]
Dawka byla na 10 chociaz w sobote ustawialem 13-14 bezradny_

[ Dodano: 2019-03-25, 18:27 ]
Dawke poprawilem jak widac.pokusilo mnie tez zeby zajzec pod kopulke nastawnika a tam nawet jednego opilka nie bylo ale dmuchnolem sprezarka psiklem kontakt sprajem na potencjometr i popuscilem te 4x nakretki od potencjometru i przesunolem go lekko w bok tak zeby szczotki nie chodzily po tych samych sciezkach chodz nastawnik ma jakies 3-4 lata byl kupiony nowy w aso. I auto jakby zwawsze sie zdaje ale moze to moja autosugestia przestalo szarpac jak chamuje silnikiem na 2 biegu ale na 3 jak chamuje silnikiem to czuc szarpanie w zakresie 1200-1000obr co o tym myslicie??

[ Dodano: 2019-03-25, 18:33 ]
No i szarpanie jest zdecydowanie mniejsze teraz w likend jak sie bardziej przyjzalem spr to jak przyspieszalem dajmy na to do 120 i zaczynalem jechac stala predkoscia to bylo czuc takie delikatne a nawet bardzo delikatne szarpanie teraz tego niema no i jak chamowalem silnikem to delikatne szarpanie bylo w calym zakresie obrotow ale dosyc mocno szarpalo przy 1200obr i mniej teraz jest zdecydowana poprawa ale dalej te szarpanie wystepuje.czyzby to nastawnik??czy pompa??kat wtrysku zmienia sie jak gazuje...brak pomyslow juz mam... <niedowiarek>

[ Dodano: 2019-03-25, 18:34 ]
No i szarpanie jest zdecydowanie mniejsze teraz w likend jak sie bardziej przyjzalem spr to jak przyspieszalem dajmy na to do 120 i zaczynalem jechac stala predkoscia to bylo czuc takie delikatne a nawet bardzo delikatne szarpanie teraz tego niema no i jak chamowalem silnikem to delikatne szarpanie bylo w calym zakresie obrotow ale dosyc mocno szarpalo przy 1200obr i mniej teraz jest zdecydowana poprawa ale dalej te szarpanie wystepuje.czyzby to nastawnik??czy pompa??kat wtrysku zmienia sie jak gazuje...brak pomyslow juz mam... <niedowiarek>

[ Dodano: 2019-03-25, 18:35 ]
Ta temp paliwa 157 chyba w pozo jest??

[ Dodano: 2019-03-25, 18:39 ]
A przeplywka nie zaduzo pokazuje u kolegi widze jest mniejsza wartosc o kilkadziesiat jednostek??

[ Dodano: 2019-03-25, 18:40 ]
Czy ten bosch nieszczesny tak ma??w sumie to niewiem jeszcze jak ze spalaniem...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 mar 2019, 15:54

Kostek9626, jak mi nadal będziesz tak dopisywał to jednego posta i ciągle go 8-10 odświeżał w przeciągu 20 minut dostaniesz ban - edytujesz post i tyle jak o czymś zapomniałeś a chcesz dopisać.
Takie rzeczy można robić ale w poście po np kilku dnach czy chodź by godzinach a nie w przeciągu kilkunastu minut.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 26 mar 2019, 17:12

Spox sorki
Obrazek
A powiedzcie mi koledzy czy takie dziwaczne bledy sa normalne??zauwazylem ze pojawia sie takie cos po kazdym zgaszeniu i wlaczeniu ponownie zaplonu.niestety nigdzie nie znalazlem czy to jest normalne ani niemam nikogo z silnikiem 1z z ster 8bit zeby zobaczyc czy sterownik generuje takie dziwactwa.moze to normalne??moze wskazuje na uszkodzenie ster??a moze brak jakiegos napiecia bodz masy??co myslicie?? I wiem ze to nie temat o szarpaniu ale mysle ze ma to zwiazek z wysokim spalaniem a nigdzie na tym forum ani na innych nie znalazlem odpowiedzi/podpowiedzi na nurtujace mnie pytania a mianowicie czy nastawnik moze szarpac przy chamowaniu silnikiem??wszystkie opisane problemy sa przy dodawaniu gazu badz na biegu jalowym...jest jeszcze jedna taka zecz a mianowicie gdy silnik sie rozgrzeje to czasem na biegu jalowym zmienia prace tak jakby zmienil kat wtrysku albo dawke nie to ze zaczyna gozej chodzic tylko czuc pod tylkiem takie zatrzepanie chwilowe bardzo podobne jest wtedy gdy wlaczaja sie wentylatory ale wtydy slysze w kabinie zalaczajacy je przekaznik. Sam juz niewiem czy to wszystko jest powiazane ze soba czy mam miliony usterek w silniku.motor i pompa raczej sa wpozo skoro przy temp -15 swiec moge zapomniec podgrzac a przekreci z dwa razy silnikem i pali jak zlotko.jak rozgrzany na postoju moge gazowac do oporu i puszcza tylko delikatnego niebieskiego dymka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga