[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING
Dlatego najprawdopodobniej odpuszczę sobie taki mod. Zresztą, żeby wykorzystać potencjał tych wtrysków to tak jak mówisz illusion, trzeba zmieniać bardzo dużo rzeczy, co wiąże się z kosztami. 130 KM by mnie w pełni zadowoliło <ok>
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens
Ja tam powiem tyle że miałem okazję jeździć jeszcze na swoim zestawie w dość ciepłe dni. Fakt intercoler jest mały ale nawet dawał sobie radę. Przypomnę że mam wtryski 210 . Tak więc czy trzeba zaraz fimic robić? Napewno nie od razu ale przydało by się. Tu to by musiał się munior wypowiedzieć czy po zmianie ori intercolera na większy potrzebna jest korekta programu? Bo jak nie to najpierw można zrobić wtryski i program a w późniejszym terminie fimic wsadzić.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No już nie przesadzajmy :roll: IC to tylko chłodnica powietrza ,i jej wielkość nie ma i mieć nie może ,żadnego związku z programem w ECUkamsta pisze:Tu to by musiał się munior wypowiedzieć czy po zmianie ori intercolera na większy potrzebna jest korekta programu?
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5440
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Potwierdzam. Proste zabiegi a powiem że nie ma tragedi w cieplejsze dni. Szczególnie wolna odma daje bardzo dużo i moim zdaniem robiąc co kolwiek w kierunku zwiększenia mocy to podstawą jest wolna odma i zaplepiony egr.Krzysiek 84 pisze:illusion, , wolna odma do zrobienia i egr, Aby zetor oddychał tylko czystym powietrzem,
Oraz zdemontować IC i umyć go wewnątrz i z zewnątrz.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5440
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84, Zależy w co kto poluje... MI 205 by wystarczyły 8-)
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5440
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84, Munior napisał co trzeba zrobić zakładając takie wtryski. ja nie mam zamiaru robić reprogramingu ECU i nie chcę wytężać turbo i całego układu na 1,4 bara...
A odniosłem się do tego że napisałeś o wtryskach 230. Najlepiej to zakupić 270 bo wtedy moc będzie większa! :roll:
Najlepsze moim zdaniem to dopasowanie auta do potrzeb uwzględniając żywotność. Ja nie mam potrzeb na 150 KM i zmiany połowy układu dolotowego... :roll:
Zadowolę się równie dobrze końcówkami Firad 0,205 i czyszczeniem kolektora. Oczywiście, że najlepiej FMIC itd, ale zejdźmy na ziemię... To 20 letnie auto <ok>
A odniosłem się do tego że napisałeś o wtryskach 230. Najlepiej to zakupić 270 bo wtedy moc będzie większa! :roll:
Najlepsze moim zdaniem to dopasowanie auta do potrzeb uwzględniając żywotność. Ja nie mam potrzeb na 150 KM i zmiany połowy układu dolotowego... :roll:
Zadowolę się równie dobrze końcówkami Firad 0,205 i czyszczeniem kolektora. Oczywiście, że najlepiej FMIC itd, ale zejdźmy na ziemię... To 20 letnie auto <ok>
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z ust mi to wyjąłeś 8-) Mnie również zapala się czerwona lampka ,jak ktoś mając ok.130 koni w tym aucie ,pyta co zrobić żeby było wiecej ...zwykle odpowiadam że najlepiej zmienić auto wszystko ma swoje granice i 130 koni ,w tym aucie to według mnie górna granica ,tego co można w miarę bezpiecznei zrobić w tym silniku ,żeby jako tako to znosiłMarcinexB4 pisze:Z naszych audiolek nie zrobimy sportowych aut <ok> według mnie te 120-130 kucy i koniec
Jak komuś brakuje kopyta pod nogą to niech zainwestuje w jakieś sportowe autko w benzynie i będzie miał tej mocy pod dostatkiem
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5440
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga