Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 21 gru 2017, 09:15

U znajomego się tak działo że jak dałem mu kompa z Softem na VNT do GT18 i facet nie zamienił pinów to mu map sensor nie działał i jeszcze coś po zmienie pinów auto odżyło :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 gru 2017, 12:19

Luka82 pisze:A i jest ten kwadracik na górze kluczyka, skąd mogę wydłubać laseczkę imo
Jak kluczyk z "zawartością" to wiadomo ze jest immo ...i zapewne masz sterownik 028906021Q ,czyli odpowiednik 8 bitowego 021 AP z immo.Pinologia identyczna z 16 bit
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 02 sty 2018, 23:22

Ok. po nowym roku wezmę się za demontaż kompa to będę wiedział jaki jest więc dam znać czy to ten co napisałeś MUNIOR, rotfl

[ Dodano: 2018-01-02, 23:22 ]
Panowie dostałem się do kompa mam go za schowkiem pasażera i wszystko ok ale jak go stamtąd wytargać? Oglądałem on jest tuż za nagrzewnicą nie ma kompletnie miejsca żeby go jak kol-wiek :/ złapać. Wtyczkę wyciągnę ale jak on jest tam przymocowany ma jakieś śrubki? jak tak to gdzie i jak się do nich dostać ? POMOCY!!!! zly_

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 sty 2018, 12:56

Luka82 pisze:Panowie dostałem się do kompa mam go za schowkiem pasażera i wszystko ok ale jak go stamtąd wytargać?
Musisz włożyć wkrętak pomiedzy blachę kompa a tył schowka zrobić dzwignię odsuwajac blachę od schowka i ciągnać w dół ...na tej blasze są ok 0,5 cm dwa "pazury " które zabezpieczają kompa przed wysuwaniem się w dół ... inaczej nie wyciagniesz bo "chaczą "
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 03 sty 2018, 13:18

Kurde szarpałem za tą kostkę i ani rusz!!!
Dzięki spróbuje jeszcze raz, jak mi się uda dam znać okok

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 sty 2018, 13:34

Luka82 pisze:Kurde szarpałem za tą kostkę i ani rusz!!!
Wtykę to się odpina ;-) ,a wczesniej wężyk ..i dopiero wtedy podważasz i ciagniesz w dół
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 03 sty 2018, 14:09

Wtyka ok
Ale wężyk? mysli_

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 sty 2018, 15:59

Luka82 pisze:Wtyka ok
Ale wężyk?
Czyżbyś nie miał podpiętego węzyka do kompa ?
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 04 sty 2018, 10:11

Kurde no żadnego wężyka nie widziałem a gdzie on powinien być :/ może coś przeoczyłem cholernie ciasno tam bezradny_

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 sty 2018, 11:38

Luka82 pisze:Kurde no żadnego wężyka nie widziałem a gdzie on powinien być :/ może coś przeoczyłem cholernie ciasno tam bezradny_
Jak widziałeś wtykę do kompa to musiałeś widzieć też wężyk ...nie da się odpiać zatrzasku wtyki nie odpinajać wężyka .Węzyk jak i zatrzask jest od strony słupka drzwi ,czyli z prawej strony wtyki
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 20 kwie 2018, 13:05

Ok popatrzę dokładnie, pewnie przeoczyłem mysli_

[ Dodano: 2018-04-17, 20:23 ]
Kurde trochę to trwało ale w końcu czas się zabrać za kompa i oto efekty pracy ;-)
Wytargałem kompa zajęło mi to godzinę ale dałem radę, chyba nigdy jeszcze nie był wyciągany bo siedział prze okropnie mocno ;-) ale dałem radę. piwoa80
Oczywiście wężyk był okok ślepota boisie

Wtyki fakt nie trzeba ciągnąć w dół tylko najpierw przesunąć w bok a później schodzi jak masło okok

Na kompie mam ciąg znaczków podobny do tego co na forum pisałeś MUNIOR ale różni się jedną literką !! A wygląda tak 028 906 021 AQ ? Różni się tylko tym "A" mam nadzieje że to nie jakiś wynalazek okok

[ Dodano: 2018-04-20, 13:05 ]
Dziś dotarł komp po modyfikacjach od MUNIOR cwaniak_
Jutro zakładam i testuję zobaczymy jak się będzie programik spisywał na automacie :-D
Będę was informował bo z tego co wiem jestem prekursorem z automatem rotfl

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 kwie 2018, 20:29

Dziś dotarł komp po modyfikacjach od MUNIOR cwaniak_
Jutro zakładam i testuję zobaczymy jak się będzie programik spisywał na automacie :-D
Będę was informował bo z tego co wiem jestem prekursorem z automatem rotfl
_________________
Będzie żwawsze auto od samego dołu , nie będziesz musiał używać przycisku Sport piwoa80

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 23 kwie 2018, 21:23

Witam,
Kurde piszę dopiero dziś bo dalej mnie trzyma!! trzyma mnie szok jaki doznałem po pierwszej rundce po osiedlu okok rotfl
Ja pitole nie sądziłem że będzie taki efekt, już po zmianie wtrysków z AFN było lepiej ale teraz to już po prostu jakiś huragan :-D
Faktycznie bierze od samego dołu, popuszczę pedał hamulca i samochód już idzie a jak delikatnie musnę pedał gazu to rwie do przodu tak że sam nie wierzę oklasky
Mega mega różnica.
A dodatkowo kultura pracy motoru też zdecydowanie lepsza jakoś tak lekko klekocze bez wysiłku tak mięciutko, kurcze miód na moje uszy muza_
Najlepiej wydane pieniądze jak do tej pory na moją niunię glupek_
Polecam z szczerego serducha kolegę MUNIOR szacunek Kolego WIELKI SZACUN okok
Dodatkowo nadmienię jakoż że jestem pierwszy przy takich modach z skrzynią automatyczną to jak na razie wszystko współpracuje idealnie nawet ośmielę się po trzech dniach użytkowania powiedzieć że płynniej biegi zmienia :-D mam nadzieje że ten stan się utrzyma rotfl
Będę was informował jak coś się będzie działo ze skrzynią ale po pierwszych 100 km jest lepiej niż przed zmianą softa oklasky

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 kwie 2018, 21:37

Luka82 pisze:Kurde piszę dopiero dziś bo dalej mnie trzyma!! trzyma mnie szok jaki doznałem po pierwszej rundce po osiedlu okok rotfl
Ja pitole nie sądziłem że będzie taki efekt, już po zmianie wtrysków z AFN było lepiej ale teraz to już po prostu jakiś huragan
:-D Ten soft na ori wtryskach generuje ok 115 koni i przeszlo 250Nm ,na wtryskach z AFN już ok 125-130 koni i ok 300Nm ,przy bardzo mocnym "dole" ,wiec auto zbiera się że hoho przy lekkim nawet muskaniu gazu ...trochę to za mocno dla automatu moim zdaniem ,ale mam nadzieję ze skrzynia automatyczna podoła tym dodatkowym prawie 100 niutonometrom
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 23 kwie 2018, 21:45

Myślę że będzie ok, gdyż nie należę do osób piłujacych samochód, raczej delektujacyvhbsie jazda tak ze myśle ze skrzynia podoła a gdyby coś się z nią działo to wtedy będziemy coś kombinować bo jestem zakochany w tym autku i automacie a teraz dodatkowo w tej mocy wiec jak będzie trzeba znajdę rozwiazanie bo teraz dopiero komfortowo się tym autkiem podróżuje oklasky . Jeszcze raz wielkie dzięki oklasky

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga